|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: edit? Je bent het gaan opzoeken. En nu gaan we vegen |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Eskimo's herkennen ook tientallen soorten sneeuw... https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Hoe weet je het? En nu gaan we vegen |
|
quote: Nou, nee. Ze plakken gewoon bijvoeglijke naamwoorden vast aan het woord 'sneeuw'. Dus witte sneeuw wordt 'wittesneeuw', in hun taal. Natte sneeuw wordt 'nattesneeuw'. Enzovoorts. |
|
Valsspelers zijn het, die Eskimo's. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Het is allemaal iet En nu gaan we vegen |
|
Nu Down van FortaRock wordt geweerd, hoe groot acht men de kans dat GMM dit voorbeeld volgt? |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 12-02-2016 21:23] |
|
Ik kan nergens vinden hoe duur die tickets zijn op de site, of kijk ik nu scheel? EDIT: Dan maar even gekeken via ticketmaster; 95 euro voor een dag. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 12-02-2016 21:27] |
|
Zaterdag aanwezig. |
|
Het programma is compleet: The Winery Dogs, Rival Sons, We came as Romans, Soilwork, Bloodbound, Carach Angren, Municipal Waste, Enthroned, Beartooth, Crobot, The Shrine, Palisades, Killer, Secrets Of The Moon, Kadaver, Collibus, Fleddy Melculy, Primal Fear, Bliksem, Bark, Knives To A Gunfight, Your Highness en Spoil Engine. Het tijdschema staat ook gelijk online. Over het algemeen kan ik er wel mee leven, maar om op twee avonden drie grote bands tegelijk te plannen (Amon Amarth – Apocalyptica – Zakk Wylde en Slayer – Paradise Lost – Rival Sons) vind ik een heel vreemde keuze. Foreigner en Moonspell tegelijk vind ik persoonlijk ook wel jammer, maar die keuze kan ik nog wel begrijpen. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 14-04-2016 12:26] |
|
Gojira op de Jupiler Stage Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Vind ik alleen maar beter. Op het grote podium kwam het bij mij niet echt over. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Ik ga alleen de zaterdag. De lastige keuzes: Dropkick Murphys (mijn favo (folk)punkband) vs Obituary (nooit omver geblazen, maar laatste keer op Speedfest klonk het wel aardig) Ghost (nog nooit gezien, benieuwd naar) vs Gojira (altijd goed) Nightwish (soort van jeugdsentiment) vs Abbath (erg gaaf laatst in Utrecht) We zullen het zien. |
|
quote: De Jupiler Stage en vooral de ruimte errond is toch écht wel veel te klein vrees ik. Gojira in de marquee zou ideaal zijn. Maar op de Jupiler Stage, dat wordt rampzalig. Nu al sterkte gewenst aan iedereen die een poging gaat ondernemen om te gaan kijken :') Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik ga voor de sfeer. En nu gaan we vegen |
|
Ik sla dit jaar over. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Geluid op de Jupiler stage is vaak ook niet om aan te horen en inderdaad veel te krap. Ik baal er nog steeds van dat er geen twee marque's meer zijn. Daar had je toch veel betere optredens dan op de main stages qua geluid en sfeer. |
|
Dan zal ik wel weer de enige zijn die dat Jupiler Stage altijd wel leuk vindt. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Rugzakken en tassen verboden op Belgische festivals. En nu gaan we vegen |
|
Lijkt me onwaarschijnlijk... Moet je dan al je zooi onder de arm nemen? |
|
In je tulband/hoofddoek verstoppen en dansen maar The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Niet verboden. Afgeraden wegens zeer aangescherpte veiligheidsmaatregelen. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |