IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Graspop 2016 Vorige pagina | Volgende pagina
underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 21-04-2016 15:52 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

quote:
Op 21 april 2016 10:12 schreef caron het volgende:
Rugzakken en tassen verboden op Belgische festivals.
Was het bericht niet dat dit juist vandaag besproken zou worden?


Vind ik ook niet


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 21-04-2016 17:43 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 21 april 2016 11:45 schreef Mr.Nobody het volgende:
Lijkt me onwaarschijnlijk... Moet je dan al je zooi onder de arm nemen?


Wat zou je zoal mee het festivalterrein op willen nemen dan dat je er een rugzak voor nodig hebt?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 21-04-2016 17:51 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Jij hebt genoeg aan je goeie humeur he.


... hoe de hazen lopen ...


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 21-04-2016 18:06 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Ik weet eigenlijk niet beter dan dat ze sowieso in je tas willen kijken bij de ingang dus ik zie niet in waarom dat nu opeens problemen moet geven.

Anders zorgen de festivals maar voor een garderobe voor de ingang.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 21-04-2016 18:14 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Eensch met Bokkie.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Klaaz
Internet Geneesheer
Usericon van Klaaz
Posted 21-04-2016 18:38 by Klaaz Wijzig reactieProfiel van KlaazQuote dit bericht

Een fles whiskey in je slaapzak rollen zal nu wat riskanter zijn gok ik, riskant in de zin dat je 'm in mag leveren.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 22-04-2016 1:03 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ondertussen hebben ze bij Graspop trouwens dan toch begrepen dat Gojira eerder in de Marquee thuishoort dan op de Jupiler Stage


Faustian Spirit of the Earth


Mr.Nobody
Usericon van Mr.Nobody
Posted 22-04-2016 11:54 by Mr.Nobody Wijzig reactieProfiel van Mr.NobodyQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2016 17:43 schreef Natural Disaster het volgende:
Wat zou je zoal mee het festivalterrein op willen nemen dan dat je er een rugzak voor nodig hebt?


Nou, alles wat ik niet in de tent wil laten liggen.
Eventueel nog een sweater/regenjas (afhankelijk van het weer)
Rugzak is altijd handig


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 22-04-2016 12:02 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Ik zou echt niet weten wat je in een rugtas mee zou moeten nemen het terrein op. Een sweater oid knoop je makkelijk om je middel en verder is dat het wel. Geld en muntjes in één broekzak, programmaboekje in de andere en gaan.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 22-04-2016 12:05 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Rugzakken zijn gewoon zwaar irritant op een festivalterrein of in een concertzaal. Degenen die ze op hun rug hebben, houden nooit rekening met anderen. Continu dat ding in het gezicht slaan van anderen e.d.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 22-04-2016 12:17 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2016 12:05 schreef Buiksmurf het volgende:
Rugzakken zijn gewoon zwaar irritant op een festivalterrein of in een concertzaal. Degenen die ze op hun rug hebben, houden nooit rekening met anderen. Continu dat ding in het gezicht slaan van anderen e.d.


Dit dus ja. Je doet je trui/jas maar om je middel slaan.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 22-04-2016 13:21 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

En al die gekochte merch dan?


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Mr.Nobody
Usericon van Mr.Nobody
Posted 22-04-2016 13:46 by Mr.Nobody Wijzig reactieProfiel van Mr.NobodyQuote dit bericht

Mocht men last hebben van mijn rugzak als ik rustig optredens sta te kijken mag men het altijd melden.

Alles om je middel slaan en/of in je zakken douwen vind ik dan weer super irritant


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 22-04-2016 13:52 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 22 april 2016 12:05 schreef Buiksmurf het volgende:
Rugzakken zijn gewoon zwaar irritant op een festivalterrein of in een concertzaal. Degenen die ze op hun rug hebben, houden nooit rekening met anderen. Continu dat ding in het gezicht slaan van anderen e.d.
Kleintje!


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 22-04-2016 14:08 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Met m'n 1,80 ben ik inderdaad aan de kleine kant Maar ik heb gelukkig een buik als buffer om zo afstand te creëren met degene die voor me staat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-04-2016 14:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Mensen die met een rugzak op een festival staan. :')

Vorige week in Drachten tijdens Stonehenge Indoor stond er ook zo'n klapjosti notabene in de pit met een rugzak om. Volstrekt niet goed wijs.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 22-04-2016 14:25 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

En dan zeker ook nog van die ninjatrappen uitdelen en penny picking aan het doen/ Neerknuppelen dat soort idioten.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 22-04-2016 16:20 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Ik hoorde dat er dit jaar uiterst hippe heuptasjes te krijgen zijn!

En in die combat broeken met van die zakken kan je ook gewoon al je drugs in doen.




VIESPEUK!!!


Reynaerde
Usericon van Reynaerde
Posted 22-04-2016 16:30 by Reynaerde Wijzig reactieProfiel van ReynaerdeQuote dit berichthttp://last.fm/user/EternalDawn

Tja, of iemand nou een dikke bierbuik aan de voorkant of een rugzak aan de achterkant in de weg heeft zitten...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-04-2016 19:09 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2016 14:25 schreef Buiksmurf het volgende:
En dan zeker ook nog van die ninjatrappen uitdelen en penny picking aan het doen/ Neerknuppelen dat soort idioten.


Klopt, de band in kwestie speelde een kruising tussen deathmetal en deathcore en dat laatste trekt dus ook van die vervelende figuren aan helaas. Bovendien is het Drachten en dat is sowieso een asodorp.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 22-04-2016 19:38 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2016 19:09 schreef Onweerwolf het volgende:
van die vervelende figuren


Represent! Tot bij Thy Art Is Murder!



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-04-2016 20:47 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2016 19:38 schreef Negatieveling het volgende:
Represent! Tot bij Thy Art Is Murder!


Nou precies.



Denk er rugzakjes bij en je hebt exact het type ingeweekte pisvlek wat ik bedoel.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-04-2016 21:16 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Vergeet de appelplukmove niet. Loeihard doen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 22-04-2016 21:37 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2016 12:05 schreef Buiksmurf het volgende:
Rugzakken zijn gewoon zwaar irritant op een festivalterrein of in een concertzaal. Degenen die ze op hun rug hebben, houden nooit rekening met anderen. Continu dat ding in het gezicht slaan van anderen e.d.


Super irritant ja. Van mij mag er een verbod komen op die ondingen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 22-04-2016 22:22 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Een trui rond je middel gebonden, kan het fouter??


En nu gaan we vegen


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen