|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat zou je zoal mee het festivalterrein op willen nemen dan dat je er een rugzak voor nodig hebt? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Jij hebt genoeg aan je goeie humeur he. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik weet eigenlijk niet beter dan dat ze sowieso in je tas willen kijken bij de ingang dus ik zie niet in waarom dat nu opeens problemen moet geven. Anders zorgen de festivals maar voor een garderobe voor de ingang. |
|
Eensch met Bokkie. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Een fles whiskey in je slaapzak rollen zal nu wat riskanter zijn gok ik, riskant in de zin dat je 'm in mag leveren. |
|
Ondertussen hebben ze bij Graspop trouwens dan toch begrepen dat Gojira eerder in de Marquee thuishoort dan op de Jupiler Stage Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Nou, alles wat ik niet in de tent wil laten liggen. Eventueel nog een sweater/regenjas (afhankelijk van het weer) Rugzak is altijd handig |
|
Ik zou echt niet weten wat je in een rugtas mee zou moeten nemen het terrein op. Een sweater oid knoop je makkelijk om je middel en verder is dat het wel. Geld en muntjes in één broekzak, programmaboekje in de andere en gaan. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Rugzakken zijn gewoon zwaar irritant op een festivalterrein of in een concertzaal. Degenen die ze op hun rug hebben, houden nooit rekening met anderen. Continu dat ding in het gezicht slaan van anderen e.d. |
|
quote: Dit dus ja. Je doet je trui/jas maar om je middel slaan. |
|
En al die gekochte merch dan? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Mocht men last hebben van mijn rugzak als ik rustig optredens sta te kijken mag men het altijd melden. Alles om je middel slaan en/of in je zakken douwen vind ik dan weer super irritant |
|
quote:Kleintje! |
|
Met m'n 1,80 ben ik inderdaad aan de kleine kant Maar ik heb gelukkig een buik als buffer om zo afstand te creëren met degene die voor me staat. |
|
Mensen die met een rugzak op een festival staan. :') Vorige week in Drachten tijdens Stonehenge Indoor stond er ook zo'n klapjosti notabene in de pit met een rugzak om. Volstrekt niet goed wijs. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
En dan zeker ook nog van die ninjatrappen uitdelen en penny picking aan het doen/ Neerknuppelen dat soort idioten. |
|
Ik hoorde dat er dit jaar uiterst hippe heuptasjes te krijgen zijn! En in die combat broeken met van die zakken kan je ook gewoon al je drugs in doen. VIESPEUK!!! |
|
Tja, of iemand nou een dikke bierbuik aan de voorkant of een rugzak aan de achterkant in de weg heeft zitten... |
|
quote: Klopt, de band in kwestie speelde een kruising tussen deathmetal en deathcore en dat laatste trekt dus ook van die vervelende figuren aan helaas. Bovendien is het Drachten en dat is sowieso een asodorp. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Represent! Tot bij Thy Art Is Murder! https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Nou precies. Denk er rugzakjes bij en je hebt exact het type ingeweekte pisvlek wat ik bedoel. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Vergeet de appelplukmove niet. Loeihard doen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Super irritant ja. Van mij mag er een verbod komen op die ondingen |
|
Een trui rond je middel gebonden, kan het fouter?? En nu gaan we vegen |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |