IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Fortarock - 4 & 5 juni 2016 Vorige pagina | Volgende pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 07-01-2016 19:31 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 7 januari 2016 19:27 schreef MetalJan het volgende:
Als ik denk dat het echt laat word bij een concert, neem ik gewoon vrij de dag erna, doe ik niet zo moeilijk over.


Dit.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 07-01-2016 19:34 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Wat een moeilijke kut line-up, zeg! Ik snap echt niet dat mensen hier enthousiast van worden. Ja, Windhand is wel leuk, King Diamond die een klassiekertje integraal speelt, ok, maar Volbeat, Megadeth, Disturbed, Gojira, Eluveitie, Abbath, Dark Funeral.. Derderangs infantiele zooi waar je na je 17e echt niet meer mee aan kan komen. Compleet uitgebluste, overbodige, inwisselbare stront is het. En zo'n Obituary, die hebben toch ook al 25 jaar geen fatsoenlijke noot meer opgenomen?


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 07-01-2016 20:07 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Elf jaar geleden deden ze dat anders best goed.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 07-01-2016 20:21 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

+1

Frozen in time heerst de pannen van het dak.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 07-01-2016 21:59 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Vieze zaad plaat is het. Destijds voor een Euro of 4/5 gekocht. Verschrikkelijk.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 07-01-2016 22:02 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Alleen de eesrte twee Obituary platen zijn goed en de derde nog een beetje. Alles erna is overbodige brol.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-01-2016 22:05 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2016 22:02 schreef Marcel H. het volgende:
Alleen de eesrte twee Obituary platen zijn goed en de derde nog een beetje. Alles erna is overbodige brol.
Heb je nou nog steeds een account?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-01-2016 22:06 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2016 19:20 schreef Staalman het volgende:
Gaan we dit keer wel een biertje doen?
Dat denk ik wel. De Ulk kent jou toch ook?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 07-01-2016 22:12 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 januari 2016 22:05 schreef bastianus het volgende:
Heb je nou nog steeds een account?


Jep, kennelijk geen mod of iets dergelijks on-line.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 07-01-2016 22:14 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2016 22:02 schreef Marcel H. het volgende:
Alleen de eesrte twee Obituary platen zijn goed en de derde nog een beetje. Alles erna is overbodige brol.

Voor mij zitten Slowly We Rot, World Demise en Frozen In Time in de top drie.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 08-01-2016 1:02 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

obituary is altijd wel leuk gebleven maar daar is alles ook mee gezegd. Live staan ze nog steeds echter.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-01-2016 1:08 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2016 1:02 schreef tomcat ha het volgende:
Live staan ze nog steeds echter.


Spijker..... kop.

Ik draai dit thuis echt nooit maar live weten ze me doorgaans prima te vermaken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 08-01-2016 13:31 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2016 19:34 schreef Kvelgeest het volgende:
Wat een moeilijke kut line-up, zeg! Ik snap echt niet dat mensen hier enthousiast van worden. Ja, Windhand is wel leuk, King Diamond die een klassiekertje integraal speelt, ok, maar Volbeat, Megadeth, Disturbed, Gojira, Eluveitie, Abbath, Dark Funeral.. Derderangs infantiele zooi waar je na je 17e echt niet meer mee aan kan komen. Compleet uitgebluste, overbodige, inwisselbare stront is het. En zo'n Obituary, die hebben toch ook al 25 jaar geen fatsoenlijke noot meer opgenomen?


ga je toch lekker bij Incubate of Roadburn de verantwoorde metal hipster uithangen!

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 08-01-2016 13:32]


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 08-01-2016 13:33 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 8 januari 2016 13:31 schreef Spirit In Black het volgende:
ga je toch lekker bij Incubate of Roadburn de verantwoorde metal hipster uithangen!
Ga ik zeker doen. Daarmee ontneem ik mijzelf echter niet het recht mij te verwonderen.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 08-01-2016 13:47 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

'One must renounce the bad taste of wishing to agree with many people.'


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 08-01-2016 13:54 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

"Heb je karakter, dan heb je ook je typische ervaring die altijd weer terugkomt".


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 08-01-2016 14:43 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Obituary is een band die de tijdsgeest moet gerespecteerd worden.

Destijds klonken ze goed, nu is dat gedateerd.

Op Graspop nog eens gezien en dat was vrij irrelevant.


En nu gaan we vegen


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 08-01-2016 14:54 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

'Opinions are like assholes...everyone has one....'


Locust
Usericon van Locust
Posted 10-01-2016 9:08 by Locust Wijzig reactieProfiel van LocustQuote dit bericht

Uiteindelijk donderdag toch nog maar een ticket besteld voor de zondag.


Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 12-01-2016 12:54 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2016 19:27 schreef MetalJan het volgende:
Als ik denk dat het echt laat word bij een concert, neem ik gewoon vrij de dag erna, doe ik niet zo moeilijk over.


Ik ook niet maar mijn baas wel. Ik werk in het onderwijs . Veel vakantie maar weinig mogelijk qua extra vrij dagen


Pritt kills the Brazilian glue-scene


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 12-01-2016 19:58 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ah ja, dan is het minder ja.


Heidevolk is ook bevestigd voor de zaterdag.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 12-01-2016 20:06 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2016 19:58 schreef MetalJan het volgende:
Heidevolk is ook bevestigd voor de zaterdag.


Klootjesvolk ook.

* pakt jas *



tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 14-01-2016 10:51 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2016 14:43 schreef caron het volgende:
Obituary is een band die de tijdsgeest moet gerespecteerd worden.

Destijds klonken ze goed, nu is dat gedateerd.

Op Graspop nog eens gezien en dat was vrij irrelevant.


gedateerd bestaat niet in de muziek. Nostalgische banden dan weer wel.(denk maar aan metallica hier) Er zijn wel betere death metal albums dan de 1ste 2 obituary albums maar er zijn vooral veel veel meer slechtere.



ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 14-01-2016 16:44 by ADHD Wijzig reactieProfiel van ADHDQuote dit bericht

Dit jaar beide dagen richting Nijmegen. Zitten altijd wel een paar leuke bands tussen en uiteraard ook bands die je of al tig keer gezien hebt, of je echt niks vind. Vermaken doe ik me toch wel!

Wat betreft Obituary. Ongetwijfeld heeft het grootste gros metalmensjes ze al eens live gezien. Ze borduurden een hele tijd de set vol met hitmedleys wat niet zo mijn ding was.
Het optreden afgelopen november op speedfest daarentegen rostte van begin tot eind de pannen van het dak en werden de medleys achterwege gelaten.
Of je ze nog nooit live gezien hebt of 100x, een show is altijd wel een feest der herkenning!

Amen.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 03-02-2016 10:04 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Down is van de bill geschrapt.

Hmm...

Oké.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen