|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat een moeilijke kut line-up, zeg! Ik snap echt niet dat mensen hier enthousiast van worden. Ja, Windhand is wel leuk, King Diamond die een klassiekertje integraal speelt, ok, maar Volbeat, Megadeth, Disturbed, Gojira, Eluveitie, Abbath, Dark Funeral.. Derderangs infantiele zooi waar je na je 17e echt niet meer mee aan kan komen. Compleet uitgebluste, overbodige, inwisselbare stront is het. En zo'n Obituary, die hebben toch ook al 25 jaar geen fatsoenlijke noot meer opgenomen? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Elf jaar geleden deden ze dat anders best goed. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
+1 Frozen in time heerst de pannen van het dak. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Vieze zaad plaat is het. Destijds voor een Euro of 4/5 gekocht. Verschrikkelijk. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Alleen de eesrte twee Obituary platen zijn goed en de derde nog een beetje. Alles erna is overbodige brol. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:Heb je nou nog steeds een account? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Dat denk ik wel. De Ulk kent jou toch ook? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Jep, kennelijk geen mod of iets dergelijks on-line. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Voor mij zitten Slowly We Rot, World Demise en Frozen In Time in de top drie. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
obituary is altijd wel leuk gebleven maar daar is alles ook mee gezegd. Live staan ze nog steeds echter. |
|
quote: Spijker..... kop. Ik draai dit thuis echt nooit maar live weten ze me doorgaans prima te vermaken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: ga je toch lekker bij Incubate of Roadburn de verantwoorde metal hipster uithangen! [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 08-01-2016 13:32] |
|
quote:Ga ik zeker doen. Daarmee ontneem ik mijzelf echter niet het recht mij te verwonderen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
'One must renounce the bad taste of wishing to agree with many people.' |
|
"Heb je karakter, dan heb je ook je typische ervaring die altijd weer terugkomt". If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Obituary is een band die de tijdsgeest moet gerespecteerd worden. Destijds klonken ze goed, nu is dat gedateerd. Op Graspop nog eens gezien en dat was vrij irrelevant. En nu gaan we vegen |
|
'Opinions are like assholes...everyone has one....' |
|
Uiteindelijk donderdag toch nog maar een ticket besteld voor de zondag. |
|
quote: Ik ook niet maar mijn baas wel. Ik werk in het onderwijs . Veel vakantie maar weinig mogelijk qua extra vrij dagen Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Ah ja, dan is het minder ja. Heidevolk is ook bevestigd voor de zaterdag. |
|
quote: Klootjesvolk ook. * pakt jas * https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: gedateerd bestaat niet in de muziek. Nostalgische banden dan weer wel.(denk maar aan metallica hier) Er zijn wel betere death metal albums dan de 1ste 2 obituary albums maar er zijn vooral veel veel meer slechtere. |
|
Dit jaar beide dagen richting Nijmegen. Zitten altijd wel een paar leuke bands tussen en uiteraard ook bands die je of al tig keer gezien hebt, of je echt niks vind. Vermaken doe ik me toch wel! Wat betreft Obituary. Ongetwijfeld heeft het grootste gros metalmensjes ze al eens live gezien. Ze borduurden een hele tijd de set vol met hitmedleys wat niet zo mijn ding was. Het optreden afgelopen november op speedfest daarentegen rostte van begin tot eind de pannen van het dak en werden de medleys achterwege gelaten. Of je ze nog nooit live gezien hebt of 100x, een show is altijd wel een feest der herkenning! Amen. |
|
Down is van de bill geschrapt. Hmm... Oké. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |