|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
De Ulk en Monica en Cris (als die twee ook gaan) zouden voor mij de enige reden zijn om ook eens te gaan. Oh ja, en om Bastianus eens in levende lijve te ontmoeten, dat natuurlijk ook. De line-up is zo standaard en kut dat die me echt net interesseert. Op het gedrocht Babymetal na dan. |
|
Ach. De zondag kom ik sowieso wel door. Ik denk er nog ff over. Eerst maar eens afwachten of ik kaarten heb gewonnen bij de mojo prijsvraag. Zal wel niet. Anders misschien nog een ticket kopen om iig ff de King te checken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Oké ik chargeerde boel ene beetje. King Diamond, ST en Obi zijn altijd cool, maar kijkend naar de rest van de line-up heb je het dan wel gehad. Heidevolk is natuurlijk megakut en Megadeth heeft al een eeuwigheid niets meer gepresteerd. |
|
quote:Bastianus in levende lijve is weinig aan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
En het levende bewijs dat je op tv of een ander beeldscherm altijd groter lijkt dan je in werkelijkheid bent. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Het is te hopen voor 'm dat ie kan zwemmen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
De voorspellingen zijn ruk, ja? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Vooralsnog wel, maar Weeronline verandert soms meerdere malen per dag met hun vooruitzichten dus zeker is het niet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Het weer schijnt ook moeilijker voorspellen te zijn dan dat het jaren geleden was, heb ik ook ergens in een interview gelezen met iemand die ervoor gestudeerd had en waarvan ik dan vermoed dat die er verstand van heeft. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Wel opmerkelijk als je je bedenkt dat de middelen om het weer te voorspellen toch ook steeds beter worden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Het weer is een beetje te voorspellen. Altijd al. VIESPEUK!!! |
|
quote: Als dat wat je probeert te voorspellen minder stabiel wordt echter niet. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Dat heft elkaar dan mooi weer op en blijft het amper te doen. VIESPEUK!!! |
|
Gewoon 's morgens ff je kop uit het raam steken. Is de lucht grijs en je bakkes wordt nat is de kans groot dat het regent. En vertrouwen op de oude wijsheden. Je weet wel: Als het regent in Mei is April al voorbij. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En als het nou regent in augustus? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Dan is April ook al voorbij. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
XXL, de pelleboer van ZM. VIESPEUK!!! |
|
quote: Nee, maar als je bij ieder zuchtje wind of buitje regen al met code regenboog begint te smijten gaat de geloofwaardigheid er ook niet echt op vooruit en worden het al snel prutsers. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Het lijkt meer op Henk Huppelschoten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik moest henk even googelen, want ik ken henk niet, heel gek. VIESPEUK!!! |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nou ja, ik vroeg me al af of mensen hier pelleboer kennen. Ja, XXL, maar die is net als ik 104 of iets ouder zelfs. Maar pelleboer was echt een bekend iemand, die kende vroeger iedereen. Henk daarentegen. VIESPEUK!!! |
|
quote:Ohjé. Dan ben ik ook oud. Boeiender |
|
En ik ook Lekker wakker worden zo.. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |