Kvelgeest |
Binkelator ಠ_ರೃ |
 |
 |
|
Posted 06-02-2016 11:22 by Kvelgeest |
        |
|
quote: Op 4 februari 2016 17:02 schreef Onweerwolf het volgende:
Ok. Is ColfHeartMinor dan die borderlinevriendin van je, dat je zo goed weet wat ze bedoelde?
Lezen is niet je sterkste kant, dat weten we wel. Dus ik laat het hierbij. Als je vriendin iets anders bedoelde dan ze schreef dan kan ze dat rustig zeggen. Of vindt ze het wel geil als haar rugbyspelende Hansworst met opgeblazen borst (en pens) verhaal komt halen voor haar?
Ok, misschien kan Spirit in Black je hier een antwoord op geven.
Ethiek is subjectief. Net als moraal. Nergens voor nodig om daar over te debatteren. Ik ben Balkenende niet. Het kan best interessant zijn om te weten wat een ander er voor overtuigingen op na houdt maar wat jij vindt boeit echt niemand.
Het staat Fortarock vrij om te boeken wat ze willen. Het staat vervolgens een overheid vrij om daar beperkingen aan te stellen. Bijvoorbeeld het weren van een NSBM band als er gerede twijfel is dat daar kaalkopjes en antifa's op af komen en de openbare orde in het geding is.
Ik wil helemaal niets. Ik vind het begrijpelijk dat Fortarock dit besluit neemt en steun het dus.
Prachtig dat je telkens met stromannen schermt terwijl je zelf alleen maar reacties schrijft op stellingen die niemand ingenomen heeft.
Nogmaals: pot ketel.
Ik zaai helemaal geen haat, ik heb wel wat beters te doen. Als ik zou haatzaaien dan betekent dat dat ik een strafbaar feit bega, waar je aangifte van kunt doen. Veel succes daarmee.
Jij gaat helemaal niet met mij in discussie. Je argumenteert tegen stellingen die ik niet ingenomen heb. Dat zie ik je zo ongeveer bij iedereen doen.
Verder staat het je vrij om bovenstaande overtuiging te hebben. Texaanse cowboyhoed, sigaar en shotgun erbij en you're good to go. Het is niet mijn overtuiging, ik geloof niet in survival of the fittest, dat is namelijk waar het op aankomt als haatzaaien niet wordt ingeperkt en de dialoog op een dood spoor komt.
"thelibertarianrepublic.com" nou, daar heb je het al.
Ik ben wel fan van mijn vrijheden ja. En ik zaai geen haat tegen Christenen. Ik vind religie een belachelijk concept, ik vind dat (religieuze) indoctrinatie strafbaar moet worden en ik ken enkele individuele christenen die ik beschouw als hufterige mensen. Maar ik heb geen probleem met mensen die in goden geloven.
Ja, jouw discriminatie begrip is, zoals gezegd, nogal ruim. Dat is prima, daar gaan we het niet over eens worden.
Blijft mooi; dat competitieve haantjesgedrag van jou. "Ik heeft gelijk."
Het gaat mij verder niet om het halen van een gelijk. Ik geef gewoon mijn mening. Jij bent degene die het niet kan (kunt?) hebben dat er mensen zijn die anders denken dan jij. Ik voorspel je dat je voor je 40e een maagzweer hebt.
Als publiek figuur en rolemodel op een podium een hele zaal vol mensen die hebben betaald om jou te kunnen zien expliciet op te roepen tot white power? Daar heb je je verzwarende omstandigheden.
Onderdeel van de kunst. Er zijn maar weinig black metal bands die daadwerkelijk mensen oproepen tot geweld tegen christenen. Zeker in deze tijd niet meer. De bands die dat wel doen zou ik ook niet op mijn podium willen. Nou kan ik me voorstellen dat jij echt houvast beleeft aan Dark Funeral teksten, maar je kunt het gerust met een korreltje zout nemen.
Dat klopt, hoor je mij dan ook verder niet ontkennen.
Probeer nou toch eens te lezen wat ik schrijf dan hoef je ook niet te reageren op 101 dingen die niet zijn gezegd.
Dat vind jij een zwaktebod. Als CHM graag een andere grens ziet dan is dat prima.
Van mij mag 'ie optreden hoor. Net als Phil dat mag. Ook op Fortarock. Wat jij klaarblijkelijk niet begrijpt dat ik slechts vindt dat Fortarock die beslissing kan en mag maken. Ik zeg nergens dat Fortarock die beslissing moet maken. Maar lezen is moeilijk voor je, dat is bekend.
Ja, nee, ik ben hier wel klaar mee. Je maakt geen enkel zinnig punt. Je probeert alles te ontwijken met "je kan niet lezen". Daarnaast gelden voor jou persoonlijke aanvallen blijkbaar als argument. Wellicht dat je op de mavo een hele bink was, op mij maak je geen indruk. Dat je niet anders kan dan verwijten naar mijn vriendin of mijn, veronderstelde, uiterlijk maken, geeft aan dat je geen argumenten hebt, dat je gewoon verloren hebt. Je bent een loser. Zo zit het, en geheel niet anders. Veel plezier met het gaarkoken in jouw ressentiment. Ik heb wel wat beters te doen. Het toilet ontstoppen ofzo.
If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.
 |