|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat sowieso! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Nóg een hele plaat. Dan zou ik misschien even dat bij optreden langskomen. VIESPEUK!!! |
|
quote:Ja, nee, ik ben hier wel klaar mee. Je maakt geen enkel zinnig punt. Je probeert alles te ontwijken met "je kan niet lezen". Daarnaast gelden voor jou persoonlijke aanvallen blijkbaar als argument. Wellicht dat je op de mavo een hele bink was, op mij maak je geen indruk. Dat je niet anders kan dan verwijten naar mijn vriendin of mijn, veronderstelde, uiterlijk maken, geeft aan dat je geen argumenten hebt, dat je gewoon verloren hebt. Je bent een loser. Zo zit het, en geheel niet anders. Veel plezier met het gaarkoken in jouw ressentiment. Ik heb wel wat beters te doen. Het toilet ontstoppen ofzo. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Nieuwe namen FortaRock 2016! 16-02-2016 Amon Amarth, BABYMETAL, Tremonti, Fleshgod Apocalypse, Bombus en EVRA zijn toegevoegd aan de line-up van FortaRock 2016! Hmmmm. Zou Babymetal me over de strep trekken? ;-) Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik ben echt onder de indruk van hoe kut die line-up is. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Op naar Keep it True? |
|
Niet alleen bij dit festival. Lijkt een soort ziekte te zijn die zich over het merendeel van de zomerfestivals verspreid. |
|
quote: Is al een eeuwigheid zo, als je het mij vraagt. De enige positieve uitzondering op die regel is al jaren Hellfest. |
|
Ben zelf vooral van mening dat het altijd heel wisselvallig is. Geen enkel festival haalt bij mij het niveau Hellfest, Roadburn of Incubate, al komen er soms een paar in de buurt. Party San, Brutal Assault vorig jaar en nog een paar die me even ontschieten. Bij overige festivals (als een Fortarock of Graspop) is het altijd maar mwah en ga ik uiteindelijk toch meer voor de gezelligheid dan voor de bands. Maar dit jaar denk ik dat ik het zelfs daarvoor niet hoef te doen. Er moet tenminste nog wel iets overblijven om te kijken. Dat is echt bij beide niet het geval. |
|
quote: Ergste geval wat dat betreft is het afgrijselijke Wacken, natuurlijk. Zelfs Graspop is beter dan Wacken en dat wil wat zeggen. |
|
Early bird gekocht voor King Diamond (en een beetje voor Abbath). Wordt een duur concert zo, want vooralsnog zijn dat echt de enige twee acts die ik wil zien. |
|
Line-up is compleet. Zaterdag 4 juni: Within Temptation Tremonti Gojira Avatar Legion Of The Damned Heidevolk Evra Hibakusha Zondag 5 juni: Volbeat Megadeth Disturbed Amon Amarth King Diamond Babymetal Suicidal Tendencies Architects Obituary Eluveitie Abbath Dark Funeral Monster Truck Fleshgod Apocalypse Havok Bombus Windhand The Shrine |
|
Dit moet oprecht de slechtste festival-line-up die ik ooit gezien heb zijn! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Nee, toch maar niet. |
|
quote: Mee eens. Echt heel erg droevig. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Echt te erg voor woorden die line-up. Opeens lijkt het alsof Wacken jaar-in-jaar-uit een geweldige line-up heeft. |
|
stelletje droeftoeters |
|
Lekker thuisblijven jongens! Doe ik ook. |
|
hier, voor alle fans! |
|
quote: Wrom? Het is wel een feit dat het een erg slappe editie is. Boeiender |
|
Aanwezig voor deze bands: Gojira Legion Of The Damned Heidevolk Megadeth Amon Amarth King Diamond Suicidal Tendencies Obituary Abbath Dark Funeral Fleshgod Apocalypse Havok en wb de rest, dat zien we daar wel of we die gaan kijken. Ik verwacht dat Babymetal wel voor enige hilariteit gaat zorgen. Tijdens Volbeat weer netjes op tijd terug naar huis. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-03-2016 19:18] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Staan best leuke bands tussen. |
|
King Diamond staat er tussen, dus de lijst is sowieso goed. En wie gaat er nou een hele dag op een festival naar bands kijken. Ik iig niet. VIESPEUK!!! |
|
Heel de dag in de biergarten zitten? |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |