|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik niet! Heads I win, tails you lose |
|
Roze is altijd wel een leuk kleurtje. En anders misschien mint-groen. Zo lang het maar vrolijk is... |
|
Ehm...bij jezelf of bij anderen? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Maar jij bent ook wel ERG wit altijd... Wel een leuk contrast. Maar ook ik moet er niet aan denken, nee. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 24-09-2001 20:04] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ZWART! |
|
quote: Hmm, bij mezelf. Of eigenlijk bij m'n gespleten persoonlijkheid... wat dacht je dan? |
|
De laatste tijd vooral zwart en donkerblauw...maar die zwarte is niet zo'n goeie kwaliteit...bladdert snel af en dan kan ik herbeginnen... Dit weekend ga ik naar Front 242 en Within Temptation,dus dat zal weer zwart worden... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Leuk topic! Ik ben momenteel bezig met donker paarse french (glitters). Daarop simpele witte stripes. Zit alleen nog na te denken of ik er glitter stripes overheen doe of een glittertje aan het begin. Keuzes. Iemand enig idee waar ik het over heb? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Vrouwen die nagellak dragen zijn sexy! Bareuh... |
|
ik vind nagellak alleen als deodorant erg sexy ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
@Hulk Zó waar! Ik heb gekozen om een subtiele glitter over de witte stripes te doen. Een blauw/paarse glitter. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 30-12-2008 19:14] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik verdenk Xxl ervan dat ie nagelak gebruikt. Zou em btw schattig staan. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Tja, lang haar heeft ie, tieten heeft ie, dus waarom geen nagel lak he. Against God and Government |
|
ik dacht, die post een foto signature |
|
Wat zal mooi zijn op groen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Zolang het maar niet op de teennagels zit. Dat vind ik werkelijk een afschuwelijk gezicht. En als het slechte nagellak is blijft het niet zitten als je aan de teentjes van een vrouw sabbelt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Jij met je voetfetisjisme. |
|
Gister nog gedoent |
|
Kleur hangt een beetje af van m'n stemming. |
|
regenboognagels natuurlijk, met extra glitters en glimmertjes |
|
Meestal lichtroze, donkerrood of zwart. [Dit bericht is gewijzigd door pneumothorax op 07-02-2009 17:03] |
|
zwart, blauw, donkerpaars, bordeau, aqua. Maar altijd met stijl Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
quote: LOL. Ik kan het niet eens ontkennen, vrees ik. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ligt vaak meer aan de manier waarop het erop is gedaan dan de nagellak zelf. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |