![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik gebruikte zelf eerder de nagelverharder van Magnetic. ![]() @Pippi, ben trots op je! ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: En ook van Rogier? Doe hem maar de groeten van basti-anus! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Rogier is meer van het roze *wink* *wink* I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
Nou dames het is weer tijd voor: ORANJE! ![]() Die enige dag in het jaar dat ik ze egaal oranje durf te lakken zonder de opmerking naar me toe te krijgen dat ik oranje-elftal-voetbal-gedoe liefhebber ben. ![]() Dus oranje:wie? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Nagelfar ![]() signature ![]() |
|
Bijna een jaar geleden; dit topic kan wel weer omhoog geschopt worden. Deze week: Blauw en roze streepjes kruisend vanaf de tip schuin naar boven. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Knal rode nagellak nu! Hou er eigenlijk niet eens van, maakt me zo.. Hoerig. achja was voor een verkleedfeestje ![]() |
|
Ik denk dat het meer aan jou ligt dan aan de nagellak? ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Klopt, en daarom hou ik niet van rode nagellak bij mezelf ![]() |
|
Tja euh, zwart. Ik lak mn nagels nooit en dit is het enige wat ik in huis heb. Kleurt wel goed bij al mijn kleding ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Maar dan lijken je nagels nog korter! ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Soak-off gel is ook wel een optie voor iets sterkere nagels. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Zo. Nieuwe vijl gekocht, mooi met de richting mee gevijld zijuist. Daarna verzorgende nagelolie, en nu versterkende gel/lak. Ik doe zoiets nooit, en stiekem is het best lekker/leuk. ![]() ![]() |
|
![]() Ik doe zelf de olie altijd na de lak (als de lak volledig droog is). Anders heb ik het gevoel dat de lak niet goed hecht. Basecoat Lak Lak Topcoat - dag erna - nagelriemolie ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Base coat : DA merk Nagellak : Essence (Kruidvat, ik wissel te snel en heb dus geen langhoudende nodig) Topcoat : Magnetic (nail art coat) Soak off gel: Magnetic, ideaal! Het is (na onder de uv-lamp geweest te zijn) gelijk droog en je kunt dus gelijk alles doen. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Haha, die moderatie van Paul. ![]() ![]() |
|
quote:Mm, heb m'n handen daarna wel goed gewassen, maar zal het volgende keer eens omdraaien. ![]() ![]() |
|
In mijn black metal periode wel eens aan zitten kloten met zwarte nagellak ..en m'n lange haar zwart laten verven door de kapster...je trekt dan best wel wat volk, lol.... Evil Dick ![]() |
|
![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote:M'n ex ook ja, vlak voor ik hem leerde kennen:'). Die nagellak heb ik 'm snel afgeleerd, dat zwarte haar wilde niet echt uitgroeien, dus toen probeerde hij het over te verven. Op een gegeven moment was het rood, bruin, blond, zwart en oranje door elkaar heen. ![]() |
|
quote:Haha, mijn moeder heeft me die nagellak afgeleerd, met slaan, lol. ik was al de schrik van de buurt, met dat uiterlijk van toen helemaal. Evil Dick ![]() |
|
quote: Sounds familiar. Alleen trok ik niet zo veel volk. ![]() Ah, toen ik nog een klein Vargje was... ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |