![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Anti nog wel ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
En mat zwart is echt helemaal niets mis mee ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Foto's zijn gemaakt, ze worden nu geupload ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Verschil glans en mat: ![]() Gister opgedaan: ![]() Uitdaging met kleur overloop met sponstechniek: ![]() [mogelijke witte streep komt door de belichting (lichtinval ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Ennuh copyright? ![]() Apart die nagels dat wel weer, maar nog steeds anti, bij mezelf dan. ![]() |
|
Geen copyright, wel benadrukken dat ik ze zelf heb gemaakt en niet van internet heb geplukt ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Ah, ik had je zo ook wel gelooft hoor ![]() ![]() |
|
Maar misschien minder lieve mensen niet ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Die zijn hier niet hoor. Maareh kunstig wel! ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Dank je ![]() De onderste is lastiger dan de bovenste. ![]() Morgen weer een foto, om het spannend te houden ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
hee leuke foto's ![]() het zal me een worst wezen ![]() |
|
Nagellak, als ik lange nagels zou hebben zou ik zeker wel met lak gaan klooien. Vroeger nog wel gedaan, allerlei kleuren. ![]() ![]() |
|
Lijkt me enig, ik heb enkel geen tijd dat elke ochtend te doen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik denk dat weinig mensen daar elke ochtend tijd voor hebben ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
nou in het weekend gewoon eens voor gaan zitten ![]() lekker dik erop smeren, goeie laag topcoat en je bent voorlopig klaar voor een paar weken het zal me een worst wezen ![]() |
|
Bedankt voor de tip ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Paar weken? 5 dagen, dan ben ik het alweer zat ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
echt? geen last van ![]() het zal me een worst wezen ![]() |
|
Leuk, klooien met nagellak. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Wow .. kleine kunstwerkjes ![]() ![]() |
|
Nog een verslaafde ![]() ![]() En weer een foto'tje ![]() ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Wat? Mondriaan, zei je? ![]() ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
wow ![]() Hoeveel uur per maand besteed jij nou aan je nagels om cutest blond babe van ZM te kunnen zijn? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
hehe op één of andere manier vind ik die stokjes eraan een beetje ... weird ... ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |