![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Base coat? Topcoat? Huh??? ![]() ![]() [Edit: En soak of gedinges, is dat een soort nagellak remover ofzo?] [Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 24-04-2010 0:29] Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Je weet wel, zelfde als dat je een auto of een boot lakt. ![]() |
|
Dakennikooknie ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
quote: Nou ja, basecoat is in feite een (al dan niet gekleurde) onderlaag welke wel wat kwetsbaar is. De topcoat is de laag die je er overheen gooit ter bescherming en om er glans aan te geven. Mja, zo gaat dat met nagels lakken dan ook denk ik maar. Vroegah, kocht je gewoon een potje zwarte meuk bij de drogist en kwastte dat er op. Maar ja, alles verandert. ![]() |
|
Haha, ik weet wel wat het betekend, maar dat je die zooi allemaal nodig hebt om je nagels te lakken??? Ik doe gewoon nagellak en klaar. ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
quote:Omfg jij bent een tjik! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Hahaha, dat je dit weet had ik niet achter je gezocht ![]() ![]() |
|
quote: Zijn we nog steeds te metal voor. New wave is dan ook ontzettende kutmuziek. Net als Gothic, trouwens. Bareuh... ![]() |
|
quote: die heeft een punt "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" ![]() |
|
quote: Basecoat is om te zorgen dat je eigen nagel niet verkleurd (kan gebeuren als je nagels voor langere tijd gelakt zijn/blijven, ze krijgen dan geen zuurstof). Daarnaast zijn er basecoats die oneffenheden 'gladmaakt' en zorgt dat de echte nagellak beter blijft zitten. Vaak zijn deze doorzichtig of iets wit. Topcoat zorgt ervoor dat de nagellak langer blijft zitten en soms voor een extra glans. Soak off is een (gekleurde) gel dat hard wordt op je nagels door uv. Daardoor blijft het langer zitten én doordat het gelijk hard wordt heb je geen droogtijd meer (ideaal). Je kunt het eraf halen door het af te weken met aceton. Google maar eens 'soak off gel magnetic'. Nagellak remover raad ik iets aan zonder aceton maar voor de soak off gel is het nodig. Of je dit echt allemaal moet doen om je nagels te lakken. Van mij hoeft het niet ![]() ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Als ik het zo hoor van Nix is het proces van nagels lakken tegenwoordig blijkbaar vooral een tijdverdrijf. ![]() quote: Ach, je bent jong, doet rare dingen... ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Epic! ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
quote: Misschien wel 20 min per week. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
En dan blijft het een week zitten dus? Da's inderdaad best wel lang. Vroeger flikkerde die zooi er na een dag al af. ![]() |
|
Gelukkig maar anders had ik vast nog meer slaag gehad,haha Evil Dick ![]() |
|
Hoe lang kun je dat spul eigenlijk goed houden c.q. gebruiken? Heb nog een paar potjes uit... pak em beet... 1994 staan. ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
quote: Ik heb gelnagels (neppers dus) daar blijft het sowieso langer op zitten. Anders geef ik het een dag of 3 a 4. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Op sommige potjes staat een houdbaarheidsdatum in de vorm van een icoon van een geopend potje waar een cijfer van het aantal maanden in staat (niet zoals op andere make-up ![]() Maar over het algemeen merk je het bij nagellak wel. Ik heb zelfs nog potjes van m'n moeder die het nog prima doen. Andere zijn na een jaar al waardeloos. Daarnaast kun je bij stropige nagellak altijd nog proberen 2 druppels aceton toe te voegen om het weer vloeibaarder te maken. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Ik denk ongeveer net zo lang als een potje tipp-ex. :') Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Meen je dat nou? Wat een tip, aceton erbij.... Ik dacht dat na zoveel jaar de enige oplossing weggooien was. ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
quote: Hm... daar zeg je wat! Die heb ik ook nog ergens. Maar die komt dan nog uit het jaar 1989. ![]() ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
Vaak werkt het. Zo niet kun je het altijd nog we gooien ![]() Wat kost een nieuw potje, 1,50 bij kruidvat geloof ik (Essence, prima nagellak). Of 10,00 professionele nagellak (Magnetic, maar waarom zou je). En dat soak-off gedoe 11,50 (maar dat is een ander verhaal, wél handig). I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Ach, de keren dat ik nagellak op heb gehad zijn bijna op 2 handen te tellen. ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |