IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Wat doe jij met Oud & Nieuw? Volgende pagina
Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 30-12-2015 17:39 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Depressief naar een zwart-wit foto van Varg kijken? Of een underground drum n bass feest? Oliebollen? Vuurwerk?


When your people matter, menstrual health matters


Andrei
Usericon van Andrei
Posted 30-12-2015 17:46 by Andrei Wijzig reactieProfiel van AndreiQuote dit bericht



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-12-2015 17:46 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Depressief naar underground oliebollen in de vorm van Vargs hoofd kijken.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 30-12-2015 18:06 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Thuis een beetje appelig van me afstaren, een bodem leggen en dan vanaf een uur of 2 woest drinken in een morsig café.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 30-12-2015 18:07]



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-12-2015 18:49 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik heb weinig keus. aangezien ik vrienden heb is een supergezellige avond met veel voedsel, drank en teringherrie het enige alternatief.

Elk jaar weer.

Dit jaar ben ik weer aan de beurt als host. Kost wat meer moeite en zo maar dan weet ik wel zeker dat er de hele avond en nacht alleen maar kutmuziek wordt gedraaid.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-12-2015 18:50 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Oh en Varg komt zelf langs, in kleur en 3D en hij blijft ook slapen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-12-2015 19:05 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Proberen om na een dag werken niet weer door de jaarwisseling heen te slapen zoals de laatste 2 jaar.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 30-12-2015 20:31 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Haha ouwe lul, dat is mij ook al n paar keer overkomen. Mijn vrouw (12 jaar jonger) boos want die wou feesten enzo. Ik wou alleen maar slapen Dit jaar zal dat met die kleine van ons gelukkig weer net zo gaan hehe.


When your people matter, menstrual health matters


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 30-12-2015 21:46 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Zuipen en kutmuziek luisteren!



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-12-2015 21:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

+1


signature


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 30-12-2015 22:24 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Niets anders als anders dus, eigenlijk.




VIESPEUK!!!


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 30-12-2015 23:57 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Nachtdienst draaien.


5 Euro's? Op je muil!!


Silence
Usericon van Silence
Posted 30-12-2015 23:57 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Werken. In mijn tuin is het 'anti-oud&nieuw' feestje. Spelregels: geen vuurwerk, geen drie zoenen, geen nieuwjaarswensen, geen champagne, geen oliebollen. Wel een vuurtje stoken, muziekje luisteren en biertje drinken. Heel prettig, van die jongeren die er (ook) een hekel aan hebben


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-12-2015 0:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2015 23:57 schreef Silence het volgende:
geen drie zoenen


Gewoon vol in de mond,
love it!


signature


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 31-12-2015 8:31 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Vreten en borrelen met een paar mensen, vuurwerk kijken vanaf 7 hoog met een redelijk goed uitzicht naar alle kanten en daarna naar bed. Weinig bijzonders dus. Hoop dat Herman Finkers een beetje leuk is vanavond.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 31-12-2015 16:09 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2015 23:57 schreef Silence het volgende:
Werken. In mijn tuin is het 'anti-oud&nieuw' feestje. Spelregels: geen vuurwerk, geen drie zoenen, geen nieuwjaarswensen, geen champagne, geen oliebollen. Wel een vuurtje stoken, muziekje luisteren en biertje drinken. Heel prettig, van die jongeren die er (ook) een hekel aan hebben


Klinkt als het ideale feestje. Ik trek dat 12 uur momentje namelijk ook altijd erg slecht.

Ik vier het elk jaar met een groepje vrienden. Dit jaar mocht ik de gastheer zijn... maar eens kijken of ik die spelregels erdoor kan drukken vanavond.


... hoe de hazen lopen ...


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 31-12-2015 19:01 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

TV kijken met wat (speciaal)biertjes, vuurwerk kijken en daarna nog wat TV kijken/bier drinken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-12-2015 19:16 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 31 december 2015 16:09 schreef faalhaas het volgende:
Klinkt als het ideale feestje. Ik trek dat 12 uur momentje namelijk ook altijd erg slecht.



Ik heb dat 12 uur moment in 2009/10 een keer schijtend op de wc doorgebracht. Ook een oplossing toch!?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 31-12-2015 19:20 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2015 19:01 schreef MetalJan het volgende:
TV kijken met wat (speciaal)biertjes, vuurwerk kijken en daarna nog wat TV kijken/bier drinken.


Same here. Alleen staan er bij ons nog een bakplaat en een schaal vlees op de salontafel.

Fuck oliebollen en champagne.

Vuurwerk kijken weet ik nog niet. Dan loop je weer het risico dronken zoenende buren tegen te komen die je de rest van het jaar ontlopen omdat je er uitziet als een soort langharige serialkiller ofzo.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 31-12-2015 19:26 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2015 19:16 schreef ElitE het volgende:
schijtend op de wc


Lijkt me in huis ook wel de uitgelezen plek.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 31-12-2015 19:28 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Klopt. Maar hij had het ook pissend of kotsend kunnen doen. Schijtend heeft dus weldegelijk toegevoegde informatieve waarde.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 31-12-2015 19:29 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Thuis met een gestresste hond...


Bazzio Attacks!!!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 31-12-2015 19:35 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Onze kat is al de hele avond de onderkant van de bank aan het afstoffen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 31-12-2015 20:30 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Houden jullie de huisdieren wel goed binnen?


When your people matter, menstrual health matters


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-12-2015 21:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

gewoon relaxed met de vrouw thuis zijn, eigenlijk zoals normaal. wel de katten een beetje in de gaten huiden die nu toch wat gestrest zijn door het vuurwerk.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 31-12-2015 21:08]


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 31-12-2015 21:08 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2015 20:30 schreef Fusion het volgende:
Houden jullie de huisdieren wel goed binnen?



Ja zeker en wij zelf ook trouwens.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen