IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Wat doe jij met Oud & Nieuw? Vorige pagina
Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-01-2025 9:43 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ook is sambal geen Chinees woord. Maar goed, in NL kennen we China alleen van de Chinese restaurants die meestens geen Chinees eten verkopen dus we kunnen ook niet beter weten

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 30-01-2025 9:45 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2025 14:42 schreef Fusion het volgende:
Klopt, at ik vaak als ontbijt toen ik daar woonde/reisde. Sambar en Idli. Soms zelfs gekocht van een mee-rennende verkoper vanuit het raam van een net wegrijdende trein

Wat is idli?

Random streetfood(railwayfood?) is altijd het beste, mits het maar goed heet gemaakt wordt In India heb ik alleen dingen gegeten die of verhit waren of uit een fabriek kwamen; was de enige in ons reisgezelschap die geen voedselvergiftiging oid had :v

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

spectre
Usericon van spectre
Posted 30-01-2025 9:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

niks in het broekje dus! win!

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Sater
Usericon van Sater
Posted 30-01-2025 10:04 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Idli is een soort hartig cakeje van gefermenteerde rijst.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 30-01-2025 10:07 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Ik gok op te koop bij de Lidl.

[Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 30-01-2025 10:07]

Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 30-01-2025 10:08 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2025 9:43 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ook is sambal geen Chinees woord. Maar goed, in NL kennen we China alleen van de Chinese restaurants die meestens geen Chinees eten verkopen dus we kunnen ook niet beter weten

Ik was niet heel erg serieus bezig, zoals meestal. Maar ik begrijp dat het soms verwarrend is.

Gelukkig gaan we normaal met elkaar om.

spectre
Usericon van spectre
Posted 30-01-2025 10:08 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2025 10:07 schreef SimsalaWim het volgende:
Ik gok op te koop bij de Lidl.

of bij de Ridr?

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 30-01-2025 10:09]

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 30-01-2025 10:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2025 10:08 schreef SimsalaWim het volgende:
Ik was niet heel erg serieus bezig, zoals meestal. Maar ik begrijp dat het soms verwarrend is.

Gelukkig gaan we normaal met elkaar om.

Hahaha, touché

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 30-01-2025 10:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2025 10:04 schreef Sater het volgende:

Idli is een soort hartig cakeje van gefermenteerde rijst.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 30-01-2025 10:22 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2025 10:08 schreef spectre het volgende:
of bij de Ridr?

Bam!

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com