|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
vroeg naar bed, met een hele dikke fuck you middelvinger naar de wereld. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Rustig met vrouw en kids... geen verplichtingen en gewoon relaxed. En wij hebben een heersch kat, geeft geen ene fuck om dat geknal. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Even snel met vrouw en dochter bij vrienden om de hoek gegeten, samen gekookt (o.a. 2 grote verse kreeften), snel weer naar huis om de baby in bed te leggen. En die sliep Godzijdank als n bazin door al t geknal heen When your people matter, menstrual health matters |
|
Onze oudste voor het eerst de hele avond opgebleven.. en vanmorgen om 7;30 weer als een baas wakker. Onze jongste om 23.30 uit bed gehaald om vuurwerk te kijken. Heerlijk. Vuurwerk in de achtertuin afgestoken, kom je tenminste niemand tegen.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hoe oud zijn ze? When your people matter, menstrual health matters |
|
En we doen gewoon een vroege dienst erbij, na de nachtdienst. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: 9 en 6 "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ha, wat een baasjes dan idd When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ik heb gewoon vanaf de zolder naar buiten gekeken |
|
Ik kan hier de kipkerriesalade van de muren schrapen. Kortom was een topavond. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Op de stroke care unit liggen na een herseninfarct een dag eerder. Weer eens wat anders. Niet ongezellig, met een leuke verpleegster staan kletsen na 12en. Maar verder geen aanrader hoor! (wel heel goed vanaf gekomen, geen blijvende schade, alleen m'n articulatie was woensdag aardig fucked, maar is al vrijwel weer normaal en nu al thuis) the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
Wow, heftig! VIESPEUK!!! |
|
Dude. Ben jij niet wat jong voor zulke fratsen? Heb je op zijn minst het telefoonnummer van de verpleegster weten te scoren voor wat 'nazorg'? [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 01-01-2016 18:02] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Veels te jong.. M'n vader heeft het op latere leeftijd gehad, een neef ook op jonge leeftijd, 41. Bloed wordt nog onderzocht en ik moet nog naar een cardioloog om te kijken of het met hartritmestoornissen te maken heeft, al heb ik zelf nooit gemerkt of ik dat heb. Verder helpt m'n overgewicht niet mee, was al bezig daar wat aan te doen, maar nu een aardige stok achter de deur om daar serieuzer (dietist/voedingsdeskundige) mee aan de slag te gaan. Al wees de neuroloog dat niet direct aan als oorzaak. Nee, dat dan weer niet the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
nou, sterkte toegewenst ofhelsfire. |
|
Idd sterkte! En nu hopen dat je niet weer zo'n kans als dit krijgt om haar nummer te scoren... Je moeder. |
|
Heftig. Sterkte! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Pfff. sterkte keerl. Boeiender |
|
quote: Vaak is het combinatie roken en de pil, maar ik vermoed dat dat bij jou niet speelt. Klote man, sterkte! Zit je nu ook aan de heparine of andere bloedverdunners? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
dank allen ik heb clopidogrel voorgeschreven gekregen, een bloedstollingsremmer. verder een cholesterolverlager, niet dat m'n cholesterol hoog was, maar ze willen het zo laag mogelijk hebben na een herseninfarct. the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
quote: Sterkte!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Zuipen voor Satan ... hoe de hazen lopen ... |
|
Alle deuren op slot, brievenbus dichtgeplakt. Doei, buiten. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |