|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Bij de buren / vrienden aan de borrel. bub |
|
quote: Ja, dat gaat het worden deze editie van Oud&Nieuw. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Beste wensen voor alle fluisteraars van Zware Metalen en een zeer fijne 2020 toegewenst. |
|
quote:Iedereen zuipt altijd voor Satan, maar wie zuipt met Satan? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Psssst. Satan bestaat niet. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Slaap zacht Jacobse. |
|
quote: En ik maar denken dat Negatieveling tenminste 1 persoon in zijn omgeving duldt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Hij komt er nog wel een keer achter. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: PetronellaISman heeft geen tijd om te reageren, te druk met HEIL HITLER 88 88 te typen. Dus doe ik het maar: Oooohhhh! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |