|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Christopher Lee was toch in de 90's ? Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Na 2000 kregen we zowel nog de 'orthodoxe' bands als DSO, Funeral Mist, recente Watain, e.d., en de cascadian hipster scene. Buiten black metal de retro-proto-metal hype met veel stonerinvloeden. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Edge of Sanity! In '89 opgericht, zie ik nu, maar de eerste plaat was uit '91. Die vind ik dan niet zo, maar bijna alles erna vind ik erg goed. VIESPEUK!!! |
|
Meshuggah. Dillinger Escape Plan. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote:Jij bent af. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Pantera-Far Beyond Driven. En nu gaan we vegen |
|
Hoe considereren jullie Caputo en zijn tandsdoorstaandheid? En nu gaan we vegen |
|
Ik neem aan dat je het over Mina hebt. Ik vond dat ze vorig jaar op Graspop met LOA een erg goed optreden gaf, maar wel volledig terend op de hits van hun eerste album. Haar stem vond ik soms wat te flauw/pathetisch, de noodzaak is er ook wat uit denk ik, nu ze in het reine is met zichzelf. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
River Runs Red doet het beter dan Ugly. Die laatste zet ik meestal snel weer af. |
|
quote:Pantera is een van de grootste kut bands ooit. Destijds al, nu nog. In die zin heeft het de tand des tijds zeker doorstaan, ja. Nog steeds compleet waardeloze tokkiezooi. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Niet alles van Meshuggah even goed. De producties klinken ook niet zo fris meer. |
|
quote: Ik kende je mening al ja. Voor mij de voorloper van alle core, crossover en andere beatdown. Ook Biohazard. En nu gaan we vegen |
|
quote:Geen mening, hein. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
"Joined in Darkness" en "Supreme Immortal Art", knulletjes. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
was het debuut van de Deftones niet uit de jaren '90? Dat is een erg goede cd. De rest, buiten de 2e cd, is (walgelijk) slecht. Die cd heeft de tand des tijds goed doorstaan, de band niet. |
|
Nirvana - In Utero If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Nirvana is de jaren negentig niet eens door gekomen.. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Alice in Chains - Dirt Sowieso een hele rits jaren 90 rock/grunge/stoner Motorpsycho Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Type O Negative - Bloody Kisses Death - Symbolic Om maar wat open deuren in te trappen. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
DeadHead, ook zo'n band die met het verstrijken van de jaren alleen maar beter word. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Die grunge-opkomst heeft in de US wel de doodsteek betekend van hair metal en glam. Toch relevant dus. En nu gaan we vegen |
|
quote:Bedoel je die met die Sepultura-pastiche? Adranaline of zo? DIe vond ik toen al wisselvallig, alleen White Pony kan er als heel album mee door. Misschien binnenkort de eerste paar Korns eens langs laten komen om te horen of daar nog iets van over gebleven is. Verder nog: NIN - Downward Spiral en Ministry - Filth Pig Edit: The Young Gods - Only Heaven [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 02-03-2016 16:52] |
|
quote: Je bent geeeeek. De laatste twee platen van Deftones zijn echt goed. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Morbid Angel - Blessed Are The Sick ... hoe de hazen lopen ... |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |