|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik ken dat album nie eens. En nu gaan we vegen |
|
quote: Eensch. |
|
quote: Ik loop hier al even over na te denken en idd. Behalve dat dictatoreren. Dat zet ik even tussen haakjes, als ik U niet ontrief. VIESPEUK!!! |
|
Vooral de jaren rond 2000, Craft, Nargaroth, wat een clowneskerie. Heel dat nidrosian gedoe, de naam is cooler dan al hetgeen waarvoor het staat. "Nidrosian" Cool. En nu gaan we vegen |
|
quote:Deathspell Omega |
|
Dat zou ik even moeten terug beluisteren, want dat weet ik niet zo goed meer. Maar dat was toch ook een beetje darkthronerig, oudere spul? Dat staat me nog vaag bij. VIESPEUK!!! |
|
Op het vroege werk is zeker nog Darkthrone te horen, maar vanaf "Si Monvmentvm Requires, Circvmspice" echt niet meer. |
|
Ja, laten we effe pseudo-intellectueel gaan doen. En nu gaan we vegen |
|
quote: Maar die plaat kwam toch na de millenniumwisseling uit? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Helaba, in de bandnaam staat dus wel degelijk "omega". Serieuze shizzle dus. Net zoals het gebruik van Latijn. Black metal post 2000, één serieuze zaak. En nu gaan we vegen |
|
quote: s er nadien nog iets interessants uitgekomen eigenlijk dat écht de moeite was? (Ik kan het me niet dictatoreren.) [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 02-05-2016 13:45] |
|
Ten eerste, het zijn Fransen. Ten tweede, het is Deathspell Omega. En nu gaan we vegen |
|
quote: Sarry Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Rond 2000 was er een invloed van industrial bij de grote namen, DHG, Satyricon, Mayhem, Thorns etc..(Mysticum al veel eerder en was meer een pure mix van hardcore house en black metal),was achteraf een kleine storm helaas. Craft, Armagedda en Koldbrann, haal ik altijd door elkaar maar zeker niet slecht. Jahreszeiten van Nargaroth is een hele lekkere plaat, bij vlagen geniaal, waar de black metal zang het manco is. Bands als Shining, Silencer, Watain, Leviathan, Weakling, Dub Buk, Plutonium, Ad Hominem, Darkspace en 8 miljard anderen allen na 2000. Denk ik...... [Dit bericht is gewijzigd door hellhun op 02-05-2016 21:22] Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Het is ok hoor En nu gaan we vegen |
|
Gorefest!.........Daarom kwamen ze een eeuw later terug om het nog eens te laten zien |
|
Het Belgische caronneke snapt het weer eens totaal niet, zoveel is wel weer duidelijk. Vooral gezien Deathspell Omega en de Franse black metal. [Dit bericht is gewijzigd door Buiksmurf op 02-05-2016 22:49] |
|
Het is ok hoor En nu gaan we vegen |
|
quote: Maar eens even opgezocht. Dat intro vond ik iig erg sterk. Maar ik hoor het probleem al. Fiks akkoorden schuiven op hele snelle drums. Ja, daar hou ik gewoon niet zo van, van dat soort black metal. Maar dat ligt aan mij, gewoon niet mijn smaak. VIESPEUK!!! |
|
als we het over 1986 zijn de beste platen de niet zo heel bekende platen zoals awaken the guardian of the deluge. meer jaren 90 en grappig is hoe sterk de gemiddelde eerste albums waren van de verschillende finse death metal bands en dat ze daarna praktisch allemaal op de bek gingen met de 2de plaat. Dat convulse nog een goede death'n roll album afleverde als 2de plaat is zon beetje de enige uitzondering. |
|
quote: When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Die eerste van Convulse was echt niet goed, vergis je niet. En nu gaan we vegen |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |