|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
https://www.devegetarischeslager.nl/producten/assortiment Kijk naar de namen van de produkten en je krijgt spontaan jeuk. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ziet er lekker uit. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Omdat het lijkt op "normale" spekblokjes. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Niet persé. Nee, eigenlijk helemaal niet When your people matter, menstrual health matters |
|
Lijkt inderdaad niet op spek. Des te belachelijker om het spek te noemen. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 21-02-2020 20:59] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Het lijken meer spekreepjes, ja. Nee, idd. Ik liep ook maar een beetje te stangen, Ziet eruit als ontbijtkoek. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Het lijkt idd meer op reepjes ontbijtkoek dan op spek(reepjes). Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Jammer dat er wel nog zo vies veel zout in zit. quote:Dat is geen enkel probleem, aangezien iedereen met een niet 2 cijferig IQ een bank visueel kan herkennen, en dus geen omschrijving nodig heeft. [Dit bericht is gewijzigd door Zwelglichaam op 22-02-2020 3:40] Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Moeten we je "vierkant of rechthoekig maar soms ook rond of ovaal, meestal van hout of een ander hard materiaal, doorgaans met 4 of meer poten, vaak recht naar beneden maar soms ook in een hoek, doorgaans gebruikt voor eten of werken" nog verhuizen? Ja man. When your people matter, menstrual health matters |
|
Als iemand de toiletpot omschrijft als wasbak, schijt je dan in de douchcel? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Bloemkoolrijst. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
bloemkool bodem pizza "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Bloemkooloren. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Hele grote bloemkolen. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Kijk, dat je korreltjes maakt van een bloemkool moet je zelf weten. Maar dat je het dan rijst noemt... Dan vraag ik me af of zo iemand wel weet wat rijst is. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 22-02-2020 17:31] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Je mist de roos. Het gaat er niet om dat de omschrijving niet accuraat is (wat wel een potentieel gevaar is ja), maar dat t gewoon handig is als dingen één woord hebben met een zo wijd mogelijk gedragen definitie. Dus falafel gewoon voor falafel. When your people matter, menstrual health matters |
|
Had zin in een broodje burger, maar wilde eens iets anders. Het enige minpuntje is het hoge zoutgehalte van de bal zelf, en het feit dat er door het sudderen in jus of bouillon vaak nog wat bij komt. Buiten dat een prima smaak en vooral ook een prima structuur. Was aangenaam verrast. Voor volgende week staat de incredible burger van Garden Gourmet op de planning. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Had vandaag vegan juicy steak van bij de Lidl. Was wel sappig maar qua smaak leek het toch meer op gebakken smack dan op een steak. Over de benaming van dat vleesvervangervoer moeten ze toch nog eens heel goed na gaan denken. Die vegetarische slager voorop. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ja daar kreeg ik ook de kriebels van. Kipstuckjes, speckreepjes. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
spectre reepjes Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Hoezo? |
|
Aan planten zit geen spek of een steak om maar wat te noemen. Ze wekken teveel de suggestie dat het toch nog vlees is aka ze linken teveel naar vlees. Of moet ik in de trend van de vegetarische slager nu vleesch typen? Btw, vegetarische slager... Gaat ie morgen de bloemkool slachten? [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 12-03-2020 19:19] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Die c overal in is gewoon cudt. Maar dat ze het 'vegetarische spekreepjes' noemen is gewoon om mensen niet af te schrikken en dus marketing. Ze kunnen bietmeuk aan de producten toevoegen en ze pimpelpaars maken. Maar mensen vinden dat eng en kopen dat niet, dus ziet het eruit als echt vlees. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |