![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
AudioGalaxy (tip van Judge) werkt perfect! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Winmx, zoekt ook op de Napster servers. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
ik gebruik ook audiogalaxy ![]() |
|
Hmm, ik heb het net gedownload. ![]() Alleen snelheid zou beter kunnen ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
audiogalaxy is het beste wat je gaat vinden. Ben ik zeker van. In perplexed dementia, where sanity is my vanity ![]() |
|
of gewoon een oudere versie van Napster icm met napigator! ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
quote:Die werkt dus ook voor geen ene meter ![]() |
|
Edonkey2000 Dead things grow from deep inside... ![]() |
|
quote: is dus niet waar he. Ik gebruik winmx en had gister avond nog 125k/s.......dat haal je nooit met audiogalaxy Suck my piss ![]() |
|
winmx (www.winmx.com) is prima ... -Claw Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Duister, ik heb d'r geen problemen mee. Je moet alleen niet op de napster servers proberen te zoeken, maar op de OpenNap, FreeNap etc. servers. Werkt al een tiet! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
quote:Ik vind het ook zo klote dat je al die servers af moet lopen ... en dan krijg je ook nog eens 9 van de 10 keer geen connectie met die servers ![]() ![]() |
|
gewoon vaak nieuwe server importeren.....doe ik ook werkt prima ...ik kan bijna alles wel vinden. Behalve dan de cd van exmortem.(berzerker legion) ![]() Suck my piss ![]() |
|
quote: ok, soms haal ik ook veel minder dan 125 k/s, dat is al te zien hoeveel andere personen audiogalaxy op dat moment ook gebruiken; maar ik haalde al enkele keren boven de 125 k/s. ik vind audiogalaxy beter.....meningen verschillen..... In perplexed dementia, where sanity is my vanity ![]() |
|
gebruikt er eigelijk ook iemand morpheus?? dat vind ik ook nog ene goed programma (soms ![]() ![]() In perplexed dementia, where sanity is my vanity ![]() |
|
Ik gebruik edonkey voor al mijn download behoeftes.. ben begonnen met DivXjes maar zitten af en toe ook wel MP3's bij die ik wil hebben. Voordeel is dat ie alles ophakt in blokjes die je van verschillende personen kan downloaden e.d. ![]() |
|
jammer aan e-donkey is dat hij op de een of andere manier bij mij geen connectie wil krijgen.... Suck my piss ![]() |
|
met0l! ![]() |
|
ik wacht nog maar ff op mijn adslverbinding voor ik me weer in het mp3 downloaden stort... ![]() |
|
AudioGalaxy voor mij... Inderdaad niet snel maar met mijn kableverbinding boeit me dat niet zo... Het verschil met WinMX is wel dat er NAGENOEG ALLES te vinden is... Zo had ik Horror Show van Iced Earth al anderhalve maand voor zijn release..... ![]() |
|
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik Napster, AudioGalaxy of iets dergelijks nauwelijks nog gebruik. Ik haal alles (en met name voledige metal albums) uit de nieuwsgroepen met behulp van NewsShark ![]() Er worden zelfs albums gepost die officieel nog niet eens uit zijn. Zo had ik bijvoorbeeld "Digimortal" van Fear Factory al bijna een maand in huis voordat hij in de winkel lag ![]() Newsgroups rule!!!! ![]() ![]() ![]() En vaak gaat het nog sneller dan de Napster-achtige programma's, mits je ISP (Internet Service Provider) een goede newsserver heeft ![]() I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie! ![]() |
|
quote:Ja en daar gaat het dus mis ... vaak hele albums online en vervolgens missen er allemaal "chunks" waardoor het nummer niet meer compleet is. Welke news server gebruik jij dan ? ![]() |
|
ja en welke nieuwsgroepen? met0l! ![]() |
|
quote: Zo doe ik het dus ook altijd... Is op enkele minuten geklaard... en vaak prachtige kwaliteit ![]() [Dit bericht is gewijzigd door |MoRGaN| op 16-07-2001 22:46] ![]() |
|
Voor de nieuwsgroepen kan je het beste BNR gebruiken. Daarmee kan je meerdere newsservers "aan elkaar koppelen" waardoor je veel meer kans op complete downloads hebt. server 1 heeft 1-4/8 en 7/8 en server 2 heeft 2-8/8 dus dat is een complete download ![]() Zelf gebruik in mIRC en ik zit op undernet #deathmp3 waar ik het kanaal beheer. De nieuwe Moonspell (Darkness And Hope promo 2001) is er al te krijgen... ![]() Ik heb slechts 2 van de 11 nummers binnen dus ik ga nog niet luisteren... (overigens een release van de Vile rippers groep en zou wat poppy moeten klinken) Forward into the light, forward into infinity! ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |