|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
De definitieve line-up: - Destruction - Callenish Circle - Manic Movement - Oceans of Sadness - Thanatos - To Elysium - Staal - My minds mine www.stonehengefestival.nl If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote:Euh? Wijs uit de line up van 2001 eens de gothic bandjes aan dan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: wow, 3 bands, ben langer onderweg dan dat ze bij elkaar spelen Je moeder. |
|
quote: Nou das ok weer de moeite waard om een klere eind te reizen: NOT! Alleen Destruction is interessante. En natuurlijk STAAL |
|
hmm thanatos helaas ik kan niet Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
die andere topic over stonehendge is helemaal verdwenen ergens, dan maar deze. maare, nog een weekje precies. En kaartjes zijn ook al gereserveerd. kan haast niet meer wachten |
|
Hmmm, kweetnogniet. Als ik ga dan zal ik alleen motten, en daar heb ik op 't moment niet echt veel zin in. Wel gave Lineup met Destruction Thanatos en Callennish Circle Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Heersch, nog eine woche! sebinsagoil |
|
Minder zelfs! Oh yeah... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:wanneerwanneerwanneer is dat?! daar wil ik ook wel heen. hopelijk mijn 1e concertmag ik wat nadere info plz [Dit bericht is gewijzigd door chrishetmetaalhoofd op 21-07-2002 0:38] www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Volgende week zaterdag (27.07) in Steenwijk (De Buze). Line-up: Destruction, Callenish Circle, Manic Movement, Oceans of Sadness, Thanatos, To Elysium, Staal en My Minds Mine. Voor meer info check: www.stonehengefestival.nl |
|
quote: nope ga niet, heb de helft van de bands al gezien, en thanathos speelt vast wel weer een keertje in de buurt na de zomer. |
|
quote:dit bedoel ik! wanneer is dit?? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Nee het was meer in het algemeen. Waldrock---> veel gothic rommel enzo. Net als Dynamo dacht ik. Gewoon, op metalfests komen steeds meer gothic bands. snappie, ja de opmerking was een beetje niet goed uitgelegd enzo. |
|
quote: paar maanden geleden...je bent een beetje laat. |
|
Ik kom ook!!!!! Met de oceaantjes mee Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Thanatos prgrammeren onder drie zo'n verrekte -heel wat lelijke woorden- kutbands.... wat vin je dr nou zellef van? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
dat de line up kut is, wil nog lang niet zeggen dat het niet gezellieg wordt. |
|
jah tuurlijk Thanatos = Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
nee man, Destruction!!!!! |
|
ook!!! maar hebbe we odtss al zoveel gezien Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Nee man, To Elysium sebinsagoil |
|
nee, de rest hoef ik niet te zien, denk ik. |
|
ik ga niet naar stonehenge. 1: te ver weg 2: al mijn metallibanger-maten zijn op vakantie. 3: als ik de 27e ergens heen zou gaan zou het NBP worden. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |