|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Shera & ik gaan wel, is het niet voor de bands dan wel voor de sfeer ... en de metalmarkt |
|
ik ga ook heen |
|
Het is morgen al!!!!!!WOEI!!!!!!!!!!!!! |
|
woei woei ik ga morgen lekker naar NBP www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
woei ik heb zin in morgen, Stonehenge!!!! (goh...) |
|
To Elysium was niks aan, en alweer heb ik weinig van de bands gezien. |
|
het was weer gezellig |
|
het was zeker gaaf!! |
|
Thanatos en Destruction waren ouderwets tof!!!!! De rest van de bands vond ik niet zoveel aan. Het was voor het eerst ( ) dat ik er was. Ik vond het een heel grappig klein festivalletje, met alles erop en eraan wat een festival een festival maakt, maar dan in miniatuur. Voor de mensen die er ook waren, heeft iemand gezien of die gast van die act die ballon ook weer uit zijn slokdarm heeft gehaald? ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
ik heb alleen een vork in zijn neus gezien |
|
quote: Ja, maar jij bent troe blek met0l.. had ook niet anders verwacht Life doesn't get much better than this! |
|
Ik vond het festival tegenvallen. Enigste wat me boeide waren cd standjes (klote als je geen geld hebt alleen, en ff hoi gezegd tegen Miraderijntje) En oceans of sadness vond ik leuk (wereld zanger!!!) To Elysium vind ik echt volledig 100% bagger .. Thanatos was aardig maar veels te rommelig Volgend jaar moet ze weer ouderwetse beukmetal ereer gooien en een groter velden zoeken! |
|
Jentje, je snapt er niet van! Dat festivalletje HOORT klein te zijn. Dat is de charme van stonehenge. Als je het groter wilt en meer bekende bands wilt zien moet je naar Wâldrock gaan. Stonehenge moet zo blijven, maar de kaartverkoop had wel anders gemogen |
|
Was zeker en vast héél gezellige sfeer !! En ook de rest van d'Oceanen vond het 'n best gezellige bedoening, dus.. |
|
was er helaas dit jaaar niet bij, maar het is inderdaad heel gezellig daar omdat het klein is en er is ook bier. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: Ik hou ook van kleine festivalletjes, probleem wat ik tegen kwam was dat er teveel mensen op een te klein gebied waren, dus OF minder mensen, OF meer ruimte. Oh en het is Jenje .. zonder T ... |
|
Leuk festivalletje, maar 'k ben het wel eens met jenje, beetje klein. Smal podium ook.. Oceans was dik in orde, manic movement ook.. Destruction, eerste keer dat ik die zag en helemaal goedgekeurd.. Zm-ertjes die 'k gezien heb: Sassette, Greycloak en Jenje. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Oww en Jamie Cavanaugh liep er ook rond... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Zo, er liepen meer ZM'ers dan ik dacht heb alleen bijna niemand gezien. |
|
quote:ja, heb ik ook gezien... maar ik kom hem wel vaker tegen trouwens... hij zit ook weer vast in Anathema volgens mij Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Hehehe idd, vanaf de andere kant van het grasveldje eventjes gezwaaid Eens kijken we wie allemaal gezien/ontweken hebben: _ Sharteel _ Soepkoeltoer _ Demonogwattes _ Grijsmuts (zonder Alet ??!?!?) _ Sassette _ Metal Mark _ Smirre _ Mirandarijntje (komde gij uit limurggggg?) En waarom herkent iedereen Shera en mij altijd en wij nooit iemand? |
|
quote: Ja, dat is zo... leuk nieuws is dat vind ik! |
|
On Topic ! |
|
Ik heb Jenje,Shera en Soepkoeltoer gezien en de rest jammergenoeg niet maar dat komt wel weer een andere keer,toch ???!!! En ja Jenje, ik kom uit Limburggggg, hoe raad je t zo ???!!! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |