|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Och ... |
|
Ja de bands vielen we (op Oceans na) erg tegen ... Maar wat is To Elysium huilen zeg .. |
|
ik heb alleen een gast met een zwaremetalenfestival tshirt gezien en metalmark |
|
Die gast was een maat van SheRa en mij Die twee chagi menjes die erbij liepen waren wij |
|
hmm ik kan me jullie volgens mij niet herinneren |
|
Ik zou ook niet weten hoe jij eruit ziet .. |
|
http://www.cu2.nl/m-orrigan staat foto misschien helpt dat ik had zwarte rok aan en zwart truitje maar daar heb je weinig aan |
|
Ik heb jou volgens mij wel zien lopen ja ... |
|
hoe zien jullie er d an uit? |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 29-07-2002 21:08] |
|
nee ik heb jullie niet gezien |
|
Ik zou gaan, maar moest zaterdag werken; achteraf blij dat ik niet ben gegaan ivm de warmte (net als vorig jaar idd)... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Dames & heren mods, niet om het één of ander hoor, maar waarom staan er 2 Stonehenge topics in Active? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3833 Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Ik heb de andere al gesloten. Bedankt voor de oplettendheid Shera. the only pleasure is pain |
|
quote: Ik kon het niet laten... Dead things grow from deep inside... |
|
[quote]Op 29 juli 2002 20:23 schreef Mirandarijntje het volgende: Ik heb Jenje,Shera en Soepkoeltoer gezien en de rest jammergenoeg niet maar dat komt wel weer een andere keer,toch ???!!! quote] heb je mij gezien??? waarom ik jou niet dan? |
|
Ze zat bij het Cold Blood standje Ik had jou trouwens groter verwacht soepie |
|
tja...sorry, mensen van de muur, stonden raar van op te kijken dat ik geen man was. |
|
Hahahahaha Tja .. dat moet je er wel bij zeggen dan he |
|
quote:Yupz, die moest helaas dit weekend werken, was de keus óf dit weekend Stonehenge missen, of Wacken een week later. Nou, jammer van Stonehenge dan. Ik vond het wel weer ouderwets leuk, alleen schoot die kaartverkoop niet op. Schiet het een keer op, begint het net leuk te worden met die artiest met die geinige circusact. Nou ja... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik heb alleen mezelf gezien... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: je hebt mij toch gezien.... |
|
quote:ja das waar... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
wie kan mij aan concertfotoos helpen van deze afgelopen stonehenge??? kon namelijk niet heen enzow *huilen* ik baalde er zo van.... plzzz als ge fotookes hebt, laat ze zien... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |