|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Sharteel heeft er vast wel waat ... |
|
ik heb coole foto's van destruction, alleen niet op stonehendge genomen. |
|
Ik zal er straks een paar opzetten.. Nog effe geduld.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: toevallig van in zaandam "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: nope, Hardenberg! |
|
Oceans Of Sadness Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Manic Movement Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Destruction Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Callenish Circle [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 14-08-2002 9:26] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Mooie foto's ! |
|
Het was weer gezellig gisteren bij het compleet uitverkochte Stonhenge 2023. In de ochtend even kijken bij Gurbe's Stoflik Omskot wat een lekker lompe punkie death metal setje speelden. Mar dan yn it Frysk (maar dan Friestalig) De metal markt even over, wat lp's kopen en toen weer even naar huis wat mij een ongeloofelijke regenbui bespaarde. Een hele hoop mensen zullen redelijk nat zijn geworden. Later weer terug voor bekenden, bier en herrie. Ik heb ook niet alle bands meegekregen en de meeste bands geloof ik verder ook wel. Top waren echter Cóte d'aver met hun afscheidsconcert, Lik, Stillbirth (die bassdrop dingus) en hoogtepunt van de dag: Autopsy! Autopsy had ook nog eens een goed geluid. Dat kon helaas niet gezegd worden van Possessed wat jammer was. Verder wel een prima optreden. Early bird tickets voor Stonehenge 2024 zijn inmiddels in de voorverkoop voor 41 euro. Dat u het even weet. https://shop.yourticketprovider.nl/?productid=9fd9b4aa-3d1b-f775-ce00-ae77ef0b33c1&fbclid=IwAR06XtrdQ2ZVTRWhMgXCKhLr_xp5T82ZKZqjMuvsd-H-YjEW6BJxX7tCF40 bub |
|
quote: Ik heb die in 2016 gezien op de indoor editie van Stonehenge, en ik dacht dat die toen al hun afscheidsconcert speelden. Ik neem aan dat ze dan enkele jaren geleden er terug mee begonnen zijn, tenzij ik de bal volledig mis sla en ze in 2016 niet hun laatste optreden gaven... |
|
quote: Cóte d'aver is denk een beetje de Kiss van de grind core. Over 3 hebben ze weer een afscheidsoptreden. bub |
|
Hoe was het geluid over het algemeen? Vorig jaar was het op 1 podium niet al te best. Dit jaar niet geweest. |
|
quote: Het geluid was wisselend. Het is Stonehenge dus kan je nooit echt veel verwachten. Dat is ieder jaar hetzelfde. bub |
|
|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |