IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : ZM Jaarlijst | 2017 Volgende pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-12-2017 23:27 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht



Welke plaat wordt de opvolger van:

Behemoth - Demigod (2004)
Opeth - Ghost Reveries (2005)
Satyricon - Now, Diabolical (2006)
Primordial - To the Nameless Dead (2007)
Enslaved - Vertebrae (2008)
Sólstafir - Köld (2009)
Enslaved - Axioma Ethica Odini (2010)
Primordial - Redemption at the Puritan's Hand (2011)
Marduk - Serpent Sermon (2012)
Carcass - Surgical Steel (2013)
Yob - Clearing the Path to Ascend (2014)
My Dying Bride - Feel the Misery (2015)
Oranssi Pazuzu – Värähtelijä (2016)



Ook al bestaat er al een Top 10 2017 topic, roep ik iedereen op om in dit topic (nogmaals) zijn/haar definitieve album jaarlijst 2017 te plaatsen. Deze lijstjes gaan we vervolgens samenvoegen, zodat er een top 50 uitrolt, welke dan op de frontpage zal verschijnen. Zie hieronder de links afgelopen ZM Jaarlijst-edities:

2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004

De gebruikelijke opmerkingen gelden weer:

- Graag niet (teveel) slowchatten tussen de lijstjes door, zodat ik een beetje overzicht kan houden.
- Het album moet in 2017 uitgekomen zijn;
- Uiteraard is het maar toegestaan om één lijst te plaatsen. Dit zal nauwkeurig in de gaten worden gehouden;
- Om mee te mogen stemmen, dien je geregistreerd te zijn bij ZM vóór vandaag 16-12-2017.
- Graag je lijst uiterlijk 4 januari 2018 insturen! De uitslag zal daarna spoedig op de frontpage geplaatst worden;
- Graag volledige titels;
- MAXIMAAL EEN TOP 20 IS TOEGESTAAN! MINIMAAL 10. Lijstjes korter dan 10 worden geschrapt;
- Geen re-releases, geen boxsets, geen DVD's, geen verzamelaars, geen splits, geen live-albums en geen mini's/singles/demo's/EP's. Hier doen we bij echte twijfelgevallen natuurlijk niet moeilijk, maar we proberen hier een albumjaarlijst samen te stellen.
- Mocht je je in dit topic geplaatste lijst willen wijzigen, quote dan alsjeblieft je lijst en plaats je nieuwe lijst als reactie op je eigen quote. Dit zodat ik niet steeds hoef terug te zoeken. LIEFST WEL ZO WEINIG MOGELIJK WIJZIGINGEN, DUS PROBEER JE DEFINITIEVE LIJST TE PLAATSEN!
- Mailen van je jaarlijst mag ook: jaarlijst@zwaremetalen.com

Succes en bedankt voor de moeite alvast en voor het in acht nemen van bovenstaande punten!

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 16-12-2017 23:29]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 16-12-2017 23:40 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Aha we gaan dus toch voor een generieke metalfan.nl-achtige lijst?


... hoe de hazen lopen ...


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-12-2017 23:56 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2017 23:40 schreef faalhaas het volgende:
Aha we gaan dus toch voor een generieke metalfan.nl-achtige lijst?


Ik zal hier aan het begin van het topic maar meteen even bij stil staan.

Sinds de overgang op de nieuwe website in september 2016 hebben we met veel problemen gekampt omtrent het heractiveren van alle forumaccounts. Vanwege een grote instroom aan promomails aan @zwaremetalen.com-adressen stond Zware Metalen een tijd lang op banlijsten van mailproviders zoals Google en Microsoft. Hierdoor konden veel mensen hun accounts niet opnieuw activeren. Een hoop gebruikers hebben dus geen toegang meer tot hun oude account, en daarom heeft het bestuur van Zware Metalen besloten ook inzendingen via de Zware Metalen frontpage toe te staan.

Daarnaast is de nutsfunctie van het Zware Metalen forum niet bijster hoog meer anno 2017. Er is slechts een kleine groep aan actief postende gebruikers, terwijl de frontpage nog steeds ieder jaar groeit qua bezoekersaantallen. Vanwege de terugloop van het forum is het dus belangrijk om de ZM Jaarlijst representatief te houden voor de lezers van Zware Metalen, en niet representatief te houden voor een selecte in-crowd die zich manifesteert op het forum. Vroeger overlapten deze groepen grotendeels, maar tegenwoordig is dat niet meer het geval.

Daarbij komt dat Zware Metalen-gebruikers alleen nog een account nodig hebben om op het forum te kunnen posten. Tegenwoordig werkt het plaatsen van reacties onderaan artikelen via een Facebook plug-in, en zodoende hebben nieuwe lezers van Zware Metalen (en die zijn er, als je kijkt naar onze groei op sociale media-kanalen) geen reden gehad om een account voor het forum te openen.

Het jaarlijst-topic wat ik daarnet op slot heb gegooid was geopend door een gebruiker die niet actief is voor Zware Metalen. De genoemde regels voor deelname aan de ZM Jaarlijst waren incorrect en dus heb ik het topic op slot gegooid.

Ik erken de bezorgdheid omtrent de authenticiteit van de ZM Jaarlijst nu we ook inzendingen verwelkomen via het e-mailadres. Over het algemeen is de smaak hier op het forum toch wat meer 'underground' en op frontpage wat meer 'mainstream'. Maar het is gewoon niet haalbaar om alleen inzendingen via het forum toe te laten wanneer het forum een uitgestorven plek is geworden en het grosso modo van de lezers van Zware Metalen er geen account voor hebben.

Als jullie willen, zal ik de jaarlijsten die in dit topic gepost worden apart bijhouden en aan het eind hier een forum-only jaarlijst publiceren.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 17-12-2017 0:00 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Edit. O, wacht. Ok.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 17-12-2017 0:04]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 17-12-2017 0:03 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2017 0:00 schreef F.Jacobse het volgende:
Nou, ben benieuwd hoe druk het in deze topic gaat worden.



Als gebruikers om deze reden, nadat ik onze beweegredenen duidelijk toegelicht heb, wensen niet mee te doen aan de ZM Jaarlijst, dan is dat hun goed recht. Dan zijn we weer een stapje dichter bij het sluiten van het forum


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 17-12-2017 0:04 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

ik zou het lekker laten gaan joh. maar toch tof van je. maar voor die 5 users gaan zitten kloten met lijsten.

wel apart dat de bezoekers aantallen voor de site wel groeien.


TUFKAM


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 17-12-2017 0:08 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

zo'n post komt over als je het graag wilt dicht gooien dus waarom het dan niet gewoon doen ? bespaart je een hoop gezeik.


TUFKAM


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 17-12-2017 0:14 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2017 0:04 schreef TUFKAM het volgende:
ik zou het lekker laten gaan joh. maar toch tof van je. maar voor die 5 users gaan zitten kloten met lijsten.


Als men hier zich zorgen maakt over de authenticiteit van de uiteindelijke lijst kan ik prima een 'forum-only' jaarlijst aanleveren. Kan ik in Excel prima rekening mee houden.

quote:
wel apart dat de bezoekers aantallen voor de site wel groeien.


Wat betreft de redactie niet. We hebben nog nooit zoveel concertverslagen in één jaar geschreven en nog nooit zoveel concertkaartjes verloot (20 tickets voor Alcatraz Festival bijvoorbeeld, alleen daarvan was de straatwaarde al bijna 2000 euro). Qua nieuws proberen we steeds meer uit te breiden en iedere dag publiceren we nog steeds vier recensies gemiddeld. Dat zijn er op jaarbasis ook meer dan 1000. Op Facebook zijn we qua likes ook met 50% gegroeid dit jaar.

quote:
Op 17 december 2017 0:08 schreef TUFKAM het volgende:
zo'n post komt over als je het graag wilt dicht gooien dus waarom het dan niet gewoon doen ? bespaart je een hoop gezeik.


Een deel van de redactiezaken worden nog via besloten gedeeltes van het forum geregeld. Maar wanneer forumgebruikers zin hebben om de ZM Jaarlijst te boycotten, word ik gemotiveerder om de laatste redactiezaken naar een andere infrastructuur over te hevelen en al het gezeik hier gewoon de nek door te draaien. Noem me zuur, maar in de afgelopen zeven jaar heb ik gewoon teveel gekanker gelezen tussen mensen als OWW, WMP, Natural Disaster, faalhaas, Kvelgeest, Fusion, en dergelijke. Ik ben er gewoon klaar mee om Zware Metalen daarmee geassocieerd te laten worden.

Om die Zware Metalen jaarlijst een toekomst te geven, moet hij langzaam maar zeker overgeheveld worden naar de frontpage. Ik heb de onderbouwing daarvoor hier en in het topic van vorig jaar uitvoerig beschreven. Meer kan ik niet doen. Het is altijd ontzettend makkelijk om aan de zijlijn af te geven op alles wat Zware Metalen probeert of verandert.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 17-12-2017 0:21]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 17-12-2017 0:15 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2017 0:08 schreef TUFKAM het volgende:
zo'n post komt over als je het graag wilt dicht gooien dus waarom het dan niet gewoon doen ? bespaart je een hoop gezeik.


Dat is wel een dingetje dat steeds terug komt ja, wat denigrerend over het forum praten en dreigen met sluiting.


... hoe de hazen lopen ...


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 17-12-2017 0:25 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Het kost al vrij weinig, in principe willen mensen er zelfs voor betalen. Wat een gedoe. Vanuit niets. Aldus ik, op het forum.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 17-12-2017 0:26 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

ik snap m wel. maar voor een hoop lui was ZM toch gewoon een forum. ik keek bijvoorbeeld echt nooit naar de front page. maar he. tijden veranderen.


TUFKAM


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 17-12-2017 0:31 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2017 0:26 schreef TUFKAM het volgende:
ik snap m wel. maar voor een hoop lui was ZM toch gewoon een forum. ik keek bijvoorbeeld echt nooit naar de front page. maar he. tijden veranderen.


Het merendeel van de actieve forumgebruikers doen altijd graag alsof ze de frontpage verschrikkelijk vinden, inderdaad. Dat is prima, maar de jaarlijst hoort gewoon bij de frontpage. Het overgrote deel van mensen die ik spreek die ZM kennen, weten niet eens dat het forum bestaat.

quote:
Op 17 december 2017 0:25 schreef F.Jacobse het volgende:
Het kost al vrij weinig, in principe willen mensen er zelfs voor betalen. Wat een gedoe. Vanuit niets. Aldus ik, op het forum.


Op jaarbasis kost het hosten van het forum toch wel een paar honderd euro. Mensen laten betalen voor een forum is echt te triest voor woorden, en onverdedigbaar.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 17-12-2017 0:32]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 17-12-2017 0:31 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik post hier sinds 2001 en heb in die jaren zo nooit de frontpage gechecked. Maar ik ben de doelgroep niet meer.

Ik heb ook nog een lidmaatschap van bnn, geloof ik.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 17-12-2017 0:33 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2017 0:31 schreef iPim het volgende:
Alle forumgebruikers doen altijd graag alsof ze de frontpage verschrikkelijk vinden, inderdaad. Dat is prima, maar de jaarlijst hoort gewoon bij de frontpage. Het overgrote deel van mensen die ik spreek die ZM kennen, weten niet een dat het forum bestaat.


ik zeg niet dat ik m verschrikkelijk vind hahaha. keek alleen nooit. forum was tof omdat je dan een beetje kon ouwehoeren met lui met wie je naar gigs was geweest. en slap lullen over metal/ hc en andere shit. wat we nu op facebook doen zeg maar.


TUFKAM


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 17-12-2017 0:36 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 17 december 2017 0:33 schreef TUFKAM het volgende:
ik zeg niet dat ik m verschrikkelijk vind hahaha. keek alleen nooit. forum was tof omdat je dan een beetje kon ouwehoeren met lui met wie je naar gigs was geweest. en slap lullen over metal/ hc en andere shit. wat we nu op facebook doen zeg maar.


Juistem. Alleen ben ik niet zo'n facebook fan, ik vind dit forum veel leuker.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 17-12-2017 0:36 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Als we het dan toch over de front page hebben.. vind je de reviews die worden afgeleverd nu echt zo goed ? ik heb vanavond eens wat zitten lezen en het nivo van een hoop reviews is echt niet zo heel hoog hoor. show reviews zitten een paar prima stukken tussen oa Sounds of. maar verder, nah.


TUFKAM


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 17-12-2017 0:38 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2017 0:36 schreef TUFKAM het volgende:
Als we het dan toch over de front page hebben.. vind je de reviews die worden afgeleverd nu echt zo goed ? ik heb vanavond eens wat zitten lezen en het nivo van een hoop reviews is echt niet zo heel hoog hoor. show reviews zitten een paar prima stukken tussen oa Sounds of. maar verder, nah.


Je blijft altijd met vrijwilligers werken die het doen uit liefde voor de muziek en de scene. Uiteindelijk pleur je gewoon schrijfsels van 20 tot 30 verschillende mensen online, en dat kan nog wel eens een rotzooi opleveren, maar zodoende kunnen we wel veel genres bedekken. De literaire huzarenstukjes zoals het verslag van The Sound Of Revolution komen natuurlijk alleen van mijn hand, maar ik ben te druk bezig met alle falende organisatorische kanten van Zware Metalen

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 17-12-2017 0:40]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 17-12-2017 0:44 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2017 0:38 schreef iPim het volgende:
Je blijft altijd met vrijwilligers werken die het doen uit liefde voor de muziek en de scene. Uiteindelijk pleur je gewoon schrijfsels van 20 tot 30 verschillende mensen online, en dat kan nog wel eens een rotzooi opleveren, maar zodoende kunnen we wel veel genres bedekken. De literaire huzarenstukjes zoals het verslag van The Sound Of Revolution komen natuurlijk alleen van mijn hand, maar ik ben te druk bezig met alle falende organisatorische kanten van Zware Metalen


Hahaha. was een goed stukkie werk man. ik was van plan om samen met American Oi een stuk erover te schrijven maar wij waren te pissig en te lam om een goed stukje af te leveren hahaha... mij zie je nooit meer op dat fest wat een drama.

maar wat motiveert je dan wel om de site online te blijven houden en niet iets te beginnen wat van je eigen is ?


TUFKAM


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 17-12-2017 0:50 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2017 0:38 schreef iPim het volgende:
ik ben te druk bezig met alle falende organisatorische kanten van Zware Metalen


Erg tof dat je al zo lang de boel draaiend probeert te houden hoor maar het lijkt wel dweilen met de kraan open? Afgaande op jouw berichten speelt dit al heel lang.


... hoe de hazen lopen ...


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 17-12-2017 1:01 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2017 0:44 schreef TUFKAM het volgende:
maar wat motiveert je dan wel om de site online te blijven houden en niet iets te beginnen wat van je eigen is ?


Goede vraag, maar wat moet ik nou met mijn eigen site? Ik luister zelf nauwelijks meer naar hardcore en metal, maar zit sinds m'n vijftiende op Zware Metalen en het heeft dus toch een plekje in m'n hart. Daarnaast ben ik echt niet de enige die 'dingen doet'. Ons redactieteam is echt groot, en de hoofdredactie tegenwoordig ook. Die betrokkenen zijn allemaal actief voor het volschrijven van de frontpage en sociale media, maar we hebben geen techneuten die de boel op technisch front draaiende houden. Zodoende ben ik verantwoordelijk voor de looks van de frontpage, terwijl ik niet kan coderen, verantwoordelijk voor de mailserver, terwijl ik niks van servers af weet, verantwoordelijk voor de hosting, terwijl ik niks van het hosten van een website af weet, en zo gaat het door. Zo ben ik degene die nu een manier probeert te verzinnen om de jaarlijstjes op een efficiënte manier in Excel te gooien zodat de jaarlijst automatisch opgeteld wordt. Of ben ik degene die het aanvragen van accreditaties en promo's overhevelt naar dynamische lijsten in Google Docs. Als een paar forumgebruikers zich dan te goed voelen om geassocieerd te worden met de ZM Jaarlijst omdat mensen ook via de mail inzendingen mogen sturen, dan verlies ik meteen alle motivatie.

quote:
Op 17 december 2017 0:50 schreef faalhaas het volgende:
Erg tof dat je al zo lang de boel draaiend probeert te houden hoor maar het lijkt wel dweilen met de kraan open? Afgaande op jouw berichten speelt dit al heel lang.


Het onderhouden van het forum is dweilen met de kraan open. Het onderhouden van de frontpage levert groei op, en dat is leuk.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 17-12-2017 1:02]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 17-12-2017 1:08 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2017 1:01 schreef iPim het volgende:
Goede vraag, maar wat moet ik nou met mijn eigen site? Ik luister zelf nauwelijks meer naar hardcore en metal, maar zit sinds m'n vijftiende op Zware Metalen en het heeft dus toch een plekje in m'n hart. Daarnaast ben ik echt niet de enige die 'dingen doet'. Ons redactieteam is echt groot, en de hoofdredactie tegenwoordig ook. Die betrokkenen zijn allemaal actief voor het volschrijven van de frontpage en sociale media, maar we hebben geen techneuten die de boel op technisch front draaiende houden. Zodoende ben ik verantwoordelijk voor de looks van de frontpage, terwijl ik niet kan coderen, verantwoordelijk voor de mailserver, terwijl ik niks van servers af weet, verantwoordelijk voor de hosting, terwijl ik niks van het hosten van een website af weet, en zo gaat het door. Zo ben ik degene die nu een manier probeert te verzinnen om de jaarlijstjes op een efficiënte manier in Excel te gooien zodat de jaarlijst automatisch opgeteld wordt. Of ben ik degene die het aanvragen van accreditaties en promo's overhevelt naar dynamische lijsten in Google Docs. Als een paar forumgebruikers zich dan te goed voelen om geassocieerd te worden met de ZM Jaarlijst omdat mensen ook via de mail inzendingen mogen sturen, dan verlies ik meteen alle motivatie.




voor de nostalgie ervan dus. cool. snap ik.


TUFKAM


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 17-12-2017 1:12 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Vroeger, toen het ZM-forum nog een notoire begrip binnen de prille online metalcommunity was.

Verder is wat mij betreft alles prima en vind ik het idee van iPim om een forum-only lijst te maken lekker prima.

Orde van de dag.

Lijst.

Hier.

1. Amenra – Mass VI
2. Bell Witch – Mirror Reaper
3. Loss – Horizonless
4. Igorrr – Savage Sinusoid
5. Dool – Here Now, There Then
6. The Ruins of Beverast – Exuvia
7. Brutus – Burst
8. Wolves in the Throne Room – Thrice Woven
9. Laster – Ons Vrije Fatum
10. Monarch! – Never Forever
11. Cradle of Filth – Cryptoriana (The Seductiveness of Decay)
12. The XX – I See You
13. Ulver – The Assassination of Julius Caesar
14. Auõn – Farvegir Fyrndar
15. Hell – Hell
16. Woe Unto Me – Among the Lightened Skies the Voidness Flashes
17. Usnea – Portals Into Futility
18. Grave Pleasures – Motherblood
19. Arckanum – Den Förstfödde
20. Memoriam – For the Fallen

Truste.

Wat betreft de frontpage; ik check hem héél af en toe. Toen het forum nog wat actiever gebruikt werd, mocht je blij zijn als metalnieuws een week na posten op het forum op de FP stond. Tegenwoordig vind ik de nieuwe FP gewoon niet mooi. Lomp, tekst layout is echt fucked up, enzovoorts. Maar goed. Wat maakt het ook uit. We gaan toch allemaal dood.

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 17-12-2017 1:17]


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 17-12-2017 1:17 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2017 1:01 schreef iPim het volgende:
Zodoende ben ik verantwoordelijk voor de looks van de frontpage, terwijl ik niet kan coderen, verantwoordelijk voor de mailserver, terwijl ik niks van servers af weet, verantwoordelijk voor de hosting, terwijl ik niks van het hosten van een website af weet, en zo gaat het door. Zo ben ik degene die nu een manier probeert te verzinnen om de jaarlijstjes op een efficiënte manier in Excel te gooien zodat de jaarlijst automatisch opgeteld wordt. Of ben ik degene die het aanvragen van accreditaties en promo's overhevelt naar dynamische lijsten in Google Docs.


Wat een tijd zal je dit kosten om dit allemaal op eigen houtje uit te moeten zoeken. De makers hebben je destijds ook nog eens opgescheept met een ongeteste, halfklare site, dat zal het allemaal ook niet makkelijker maken.


... hoe de hazen lopen ...


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 17-12-2017 1:18 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2017 1:12 schreef ColdheartMinor het volgende:
Verder is wat mij betreft alles prima en vind ik het idee van iPim om een forum-only lijst te maken lekker prima.


Cheers

Toplijstje ook!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 17-12-2017 1:21 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2017 1:12 schreef ColdheartMinor het volgende:
Tegenwoordig vind ik de nieuwe FP gewoon niet mooi. Lomp, tekst layout is echt fucked up, enzovoorts. Maar goed. Wat maakt het ook uit. We gaan toch allemaal dood.


Het is echt een gedrocht om te zien ja. Zeer rommelig en onlogisch qua opbouw en layout.


... hoe de hazen lopen ...


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 17-12-2017 1:24 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2017 1:21 schreef faalhaas het volgende:
Het is echt een gedrocht om te zien ja. Zeer rommelig en onlogisch qua opbouw en layout.


Hoe zou je het anders doen? Tijdens het optekenen van de nieuwe site hebben we eigenlijk bijna de hele oude structuur laten staan. Of vond je de oude structuur ook al kut?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen