IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : ZM Jaarlijst | 2017 Vorige pagina | Volgende pagina
Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 06-01-2018 10:57 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 6 januari 2018 2:57 schreef Tommeh het volgende:
Als meerdere mensen het kennen, en de band een Bandcamp en Facebook heeft, hoe is het dan precies obscuur?

Een eigen ZM topic en Hellhammer mept zelfs op de velletjes!
Neem mijn acties vooral niet serieus. En stoor je er vooral niet aan.


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 06-01-2018 10:58 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 6 januari 2018 0:13 schreef iPim het volgende:
Happerdehaphap.

En ik ben niet afgestudeerd, overigens.
Heu? Je had toch een MSc en ging uiteindelijk niet voor een PhD? En ja happerdehap.


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 06-01-2018 10:59 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 5 januari 2018 23:51 schreef Silence het volgende:
Spotten met iets waar een ander (veel) werk aan heeft is een beetje suf

Mooi werk, Pim. Ik kwam dit jaar maar aan 7 albums. Dit jaar ietsje beter mijn best doen.
Ik spot niet met Pims werk hoe kom je daar nu weer bij Ik spot met de pretentie van metalbands.


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 06-01-2018 11:00 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 6 januari 2018 10:15 schreef Natural Disaster het volgende:
Dat heeft ie al gedaan want op M.. eeh mf (voor Wim) kreeg die appelflap blijkbaar al niet genoeg aandacht meer.
Kijk ik negeer je nu al een tijd maar blijkbaar ga je ervoor... als je t echt wilt , kun je t echt krijgen... dat wordt lachen.


When your people matter, menstrual health matters


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 06-01-2018 11:18 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 6 januari 2018 11:00 schreef Fusion het volgende:
Kijk ik negeer je nu al een tijd maar blijkbaar ga je ervoor... als je t echt wilt , kun je t echt krijgen... dat wordt lachen.


Maak je toch niet zo druk man en maak niet overal zo'n probleem van. Dat 'adviseer' je anderen ook keer op keer. Ik reageer slechts met een onschuldige aanname op Ben z'n post. Ik beledig je niet eens.

En wat dat laatste betreft heb ik je een duidelijke handreiking gedaan om het buiten het forum om uit te praten maar dat vond je blijkbaar niet nodig.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 06-01-2018 11:23 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2018 10:57 schreef Fusion het volgende:
Neem mijn acties vooral niet serieus. En stoor je er vooral niet aan.
Dan ben je aan het trollen, geeft dat nu backlash, en ga je ND bedreigen.

Dude, klik het tabblad weg of sluit het scherm.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 06-01-2018 11:45 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 6 januari 2018 11:23 schreef Tommeh het volgende:
Dan ben je aan het trollen, geeft dat nu backlash, en ga je ND bedreigen.

Dude, klik het tabblad weg of sluit het scherm.
Degene die mijn onschuldige grapjes altijd zo irritant vond was ND. Mijn handreikingen wou je niet. En dat moet ik die van hem wel aannemen? En gaat ie zelf lekker door met onschuldige grapjes die die zelf zo irrtnt vind? Wat een bizar en hypocriet gebeuren.


When your people matter, menstrual health matters


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 06-01-2018 12:09 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht

Delete your account


Music for pleasure It's not music no more Music to dance to Music to move This is music to march to


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 06-01-2018 12:11 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 6 januari 2018 11:45 schreef Fusion het volgende:
Degene die mijn onschuldige grapjes altijd zo irritant vond was ND. Mijn handreikingen wou je niet. En dat moet ik die van hem wel aannemen? En gaat ie zelf lekker door met onschuldige grapjes die die zelf zo irrtnt vind? Wat een bizar en hypocriet gebeuren.


Je grapjes worden op prijs gesteld, dat is hierboven wel duidelijk. Of toch niet?

Ik heb geen handreiking van je gezien Fusion. In datgene wat jij van jouw kant een handreiking noemt ging je overigens gewoon door met je onschuldige grapjes. Dat terwijl ik je al duidelijk had gemaakt dat ik jouw eindeloze stroom onschuldige grapjes niet als onschuldige grapjes ervaar.

En mijn handreiking deed ik je toen er verder qua wederzijdse "grapjes" totaal geen sprake was. Die heb je langs je heen laten gaan waaruit geconcludeerd kan worden dat het allemaal niet zo rampzalig was als hier op het forum leek.

Ook op mijn oprechte excuses heb je op geen enkele manier gereageerd. Niet dat je ze accepteerd, maar ook niet dat je ze afwijst.

Dat geeft allemaal niks, maar ga dan niet zo zitten piepen nu na een onschuldige post van mijn kant.

En laat die bedreigingen ook achterwege, zeker de 3e keer inmiddels. Wees blij dat Pim je account nog niet ontmanteld heeft.

Ik vraag me oprecht af of het wel goed met je gaat en of je niet met jezelf in de knoei zit?



PS
Wat mij betreft kunnen wij gewoon normaal tegen elkaar doen en dan is er wat mij betreft ook best wel ruimte voor af en toe een wederzijds grapje.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-01-2018 12:24 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2018 10:57 schreef Fusion het volgende:
Neem mijn acties vooral niet serieus. En stoor je er vooral niet aan.

Ha, dat is gemakkelijk.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 06-01-2018 12:52 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 6 januari 2018 12:24 schreef BenKnuckles het volgende:
Ha, dat is gemakkelijk.
Dit hele forum is één grote aaneenschakeling van offtopicness. Soms vind je iets wel leuk soms niet. Zolang ik niemand persoonlijk aanval met een lijstje, watskebeurt? Ik snap echt niet waar de schujnbare ophef om is.


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 06-01-2018 12:56 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 6 januari 2018 12:11 schreef Natural Disaster het volgende:
Je grapjes worden op prijs gesteld, dat is hierboven wel duidelijk. Of toch niet?

Ik heb geen handreiking van je gezien Fusion. In datgene wat jij van jouw kant een handreiking noemt ging je overigens gewoon door met je onschuldige grapjes. Dat terwijl ik je al duidelijk had gemaakt dat ik jouw eindeloze stroom onschuldige grapjes niet als onschuldige grapjes ervaar.

En mijn handreiking deed ik je toen er verder qua wederzijdse "grapjes" totaal geen sprake was. Die heb je langs je heen laten gaan waaruit geconcludeerd kan worden dat het allemaal niet zo rampzalig was als hier op het forum leek.

Ook op mijn oprechte excuses heb je op geen enkele manier gereageerd. Niet dat je ze accepteerd, maar ook niet dat je ze afwijst.

Dat geeft allemaal niks, maar ga dan niet zo zitten piepen nu na een onschuldige post van mijn kant.

En laat die bedreigingen ook achterwege, zeker de 3e keer inmiddels. Wees blij dat Pim je account nog niet ontmanteld heeft.

Ik vraag me oprecht af of het wel goed met je gaat en of je niet met jezelf in de knoei zit?



PS
Wat mij betreft kunnen wij gewoon normaal tegen elkaar doen en dan is er wat mij betreft ook best wel ruimte voor af en toe een wederzijds grapje.
Ik heb je wel degelijk een handreiking gegeven. Ik ga m voor je opzoeken. Die van jou heb ik niet gezien, heb een tijdje je posts overgeslagen, zoals aangekondigd. Als jij mij onschuldige en toegegeven flauwe grapnes als niet fijn ervaart, en de gemoederen hoog opliepen, denk je dat t dan verstandig is om mij vaak te noemen, met anderen over mij te lullen hier, en de duidelijk door mij ingestelde wapenstilstand gewoon lekker te negeren? In andere woorden: gewoon lekker op de oude voet doorgaan? #flikkertochopman


When your people matter, menstrual health matters


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 06-01-2018 13:00 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Het was al duidelijk dat je niet wilt. Dat hoef je niet keer op keer te herhalen.


Fijne dag verder.


Edit:
Btw, opmerkelijk dat je mijn conversaties met anderen over jouw gedrag wel leest maar mijn handreiking niet.

Maar het zal allemaal wel.

Nogmaals een fijne dag verder.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 06-01-2018 13:03]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 06-01-2018 13:16 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Niets opmerkelijk dat ik je handreiking niet heb gelezen, maar dat jij dat weer in twijfel moet trekken is typerend. Wel opmerkelijk dat je zo infantiel bent dat je behoefte hebt om tegen iedereen aan te schurken en over mij te lullen. Ik lees je sinds n paar dagen weer en je doet t nog steeds. Ik ga je maar weer negeren. Besluit voor jezelf maar of t volwassen (en verstandig) is dat je lekker door gaat met over me lullen en me continu gaat noemen.


When your people matter, menstrual health matters


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 06-01-2018 13:19 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 6 januari 2018 13:00 schreef Natural Disaster het volgende:
Fijne dag verder.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 06-01-2018 13:51 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Erg knappe lijst, en mooi om het verschil te zien tussen de forum lijst en de algemene. (Opvallend dat bijvoorbeeld Blut Aus Nord en Throane hoger scoren in de algemene lijst.)

In de forum lijst vind ik Pryapisme niet terug, terwijl deze in de algemene lijst wel voorkomt. Dit heeft te maken met dat er slechts 1 keer op gestemd is geweest, volgens ik begrijp?

Maar ik begrijp niet zo goed waarom zowel Netra, Kauan, IIVII, Amplifier als Akatharta geheel niet voorkomen. in geen van beide lijsten?
Ik dacht dat het toch de bedoeling was dat alles zou voorkomen in de algemene lijst, ook wanneer er slechts 1 iemand op gestemd zou hebben?

[Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 06-01-2018 13:52]


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 06-01-2018 14:20 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2018 13:51 schreef Tool-fan het volgende:
In de forum lijst vind ik Pryapisme niet terug, terwijl deze in de algemene lijst wel voorkomt. Dit heeft te maken met dat er slechts 1 keer op gestemd is geweest, volgens ik begrijp?

Maar ik begrijp niet zo goed waarom zowel Netra, Kauan, IIVII, Amplifier als Akatharta geheel niet voorkomen. in geen van beide lijsten?
Ik dacht dat het toch de bedoeling was dat alles zou voorkomen in de algemene lijst, ook wanneer er slechts 1 iemand op gestemd zou hebben?


In beide lijsten moet ten minste twee keer op een plaat gestemd zijn. Pryapisme kan niet op de forumlijst staan maar wel op de algemene lijst omdat er klaarblijkelijk maar een iemand in dit topic op gestemd heeft, maar ook nog iemand uit de redactie of via de mail.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


WMP
Usericon van WMP
Posted 06-01-2018 14:29 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2018 12:52 schreef Fusion het volgende:
Zolang ik niemand persoonlijk aanval met een lijstje, watskebeurt?


quote:
Weaselly Mini Prick (HOL) - Inbred Acidity


Dus dat is geen kinderachtige sneer mijnerzijds?
Je liegt weer eens, je bent hypocriet en je pH is allang op het absolute nulpunt belandt.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 06-01-2018 14:29]


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 06-01-2018 14:33 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2018 13:16 schreef Fusion het volgende:
Besluit voor jezelf maar of t volwassen (en verstandig) is dat je lekker door gaat met over me lullen en me continu gaat noemen.


Gast, ben je 15 of zo? :')


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 06-01-2018 14:36 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2018 14:33 schreef Mythics het volgende:
Gast, ben je 15 of zo? :')
dat zegt hij altijd tegen anderen als ze tegen hem ingaan


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 06-01-2018 14:38 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Laten we het hier houden op de bestaande, echte lijstjes


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 06-01-2018 14:44 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2018 14:38 schreef iPim het volgende:
Laten we het hier houden op de bestaande, echte lijstjes


Excuses voor het off topic gaan


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 06-01-2018 17:42 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2018 14:44 schreef Mythics het volgende:
Excuses voor het off topic gaan
Had jij een lijst? Daar stonden meestal ook wel een paar tips op. Maar misschien heb ik er overheen gekeken.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 06-01-2018 18:49 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2018 17:42 schreef bokkie666 het volgende:
Had jij een lijst? Daar stonden meestal ook wel een paar tips op. Maar misschien heb ik er overheen gekeken.


Ik heb er geen gemaakt, maar ik maak binnenkort wel een lijst voor je


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 06-01-2018 19:00 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Dat wordt gewaardeerd.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen