|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Een nieuwe Vitriol-track is goed nieuws en de Defacement-plaat ga ik ook eens beluisteren! Ik ben redelijk gefascineerd door deze plaat: Antediluvian - The Divine Punishment. Ontzettend trippy experimentele death/blackmetal. Deze plaat heeft de "mindfuck"-factor die ik bij de laatste Portal-plaat miste. |
|
Het lijkt er niet op, maar door de drumsound en de vocals doet het me ook wel wat denken aan Demilich. Nice. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: Nu je het zegt ja! |
|
Nieuwe melotechdeath van Inferi: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
https://nuclearwarnowproductions.bandcamp.com/album/the-divine-punishment vrij heftige plaatje geworden |
|
Burial uit Italië. Het artwork is een gedrocht der gedrochten. De muziek komt als uit een grot. Zwaar, goor, desolaat, bezwerend.. Release: 29 oktober. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-09-2021 23:55] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ja lekker |
|
quote:Weer uit een grot, weer zwaar, goor, desolaat en bezwerend. Klinkt lekker allemaal, maar het begint wel wat eentonig te worden. |
|
Replicant - Malignant Reality Lekkere plaat die een goede balans legt tussen dissonante technische kronkelriffs à la Gorguts en Artificial Brain en dikke grooves en lompe beukriffs. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 29-09-2021 18:53] |
|
MALEFIC THRONE, een nieuwe bandje met Steve Tucker op zang en bas, Gene Palubicki op gitaar en John Longstreth op de trommel. Als Pete Hellkamp nu bas en zang had gedaan was het de oude Angel Corpse line up geweest. Zeker niet een verkeerd nummer. bub |
|
Verschijnt op vrijdag, maar er is al een albumstream: Worm - Foreverglade. Van wat ik tot nu toe heb gehoord heerlijke gure en zeer dynamische death/(funeral)doom à la Evoken, diSEMBOWELMENT, Lycus, Spectral Voice, Mournful Congregation en Hooded Menace. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 20-10-2021 19:41] |
|
Hehe klopt Mike, ik ben ook super benieuwd. Had hem in het doommetaltopic gezet "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
De nieuwe Morbid Angel: [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 20-10-2021 21:44] |
|
Amai ja, klinkt lekker maar inderdaad very Morbid Angel. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Heel lekker dit ja |
|
Nog niet hier genoemd, volgens mij, maar Bleed the future van Archspire is zeker jaarlijst materiaal. Wat een plaat! Na een paar keer draaien wil je voorlopig even niets anders meer https://www.youtube.com/watch?v=o8H9ahswldM PS nvm ik zie dat deze band zn eigen topic heeft [Dit bericht is gewijzigd door Graphtack op 01-11-2021 23:15] |
|
Wat een heerlijke nieuwe plaat van Mortiferum! Supervette gure death/doom die de vieze pakkende riffs levert in overvloede en een belachelijk lekker drumgeluid heeft. Erg goede balans tussen atmosferisch en "op je bakkes". Echt een "stank face"-album. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 06-11-2021 17:03] |
|
Dit debuutalbum van Gold Spire is zwaar mijn ding. Deze band is de opvolger van Usurpress, die in 2018 met Interregnum een sterk progressief deathmetalalbum uitbrachten. Gold Spire zet duidelijk een aantal stappen verder qua sound. Daar waar Usurpress progressieve rock en jazz-invloeden toevoegde aan zijn sound, zijn ze bij Gold Spire echt volledig geïntegreerd. Saxofonist/fluitist Magnus Kjellstrand heeft een behoorlijk belangrijke rol in het geheel en bassist Petter Broman heeft een achtergrond in de progressieve rock. Dit is het soort progressieve deathmetal dat liefhebbers van de pre-Heritage Opeth en Morbus Chron/Sweven zal aanspreken, met ook sterke invloeden van Camel en King Crimson. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 06-11-2021 19:22] |
|
quote: ja is een goede maar weet nog niet wat ik van vind ivm de eerste. |
|
quote: Juist, naast een vette plaat ook een geweldige sound. Ik mis het vocabulair om dit goed te beschrijven, ik moet denken aan ‘ruimtelijk’, ‘goed gedefinieerd’ maar ook ‘lekker zompig’ (de gitaren). Fijne bas eronder ook. Alles is goed te onderscheiden. Zo moet het! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Ja deze band wel echt jazz-invloeden? When your people matter, menstrual health matters |
|
outre-tombe heeft ook een nieuwe iets minder asphyx wat meer bolt thrower deze keer. |
|
Outre Tombe is altijd een instabuy Deze plaat kwam 19 november jl. uit. Groovend lompe brutal death met een expressief kotsgruntende vocalist. Zeer smakelijk. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |