|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Op zich niet onaardig, maar godverdomme compleet onluisterbaar door het snare-geluid. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
geen idee meer hoe ik links post maar holy shit dit is vet !!! als je old school death metal wilt luister dan dit !!! ENSEPULCHER - NO SANCTITY IN DEATH |
|
#flikkertochopman Luister morgen even When your people matter, menstrual health matters |
|
|
|
quote: Deze cd is ook wel tof |
|
quote: Je tikt eerst youtube tussen [ ], zonder spaties. Dan plak je daarachter de link naar de clip en je sluit af met /youtube ook weer tussen [ ]. Hoe moeilijk kan het zijn? Of je kijkt gewoon in de Help. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
ik ben geen nerd, poepie maar bedankt he. |
|
Voor dergelijke dingen hoef je geen nerd te zijn, sokkenstopper. Je kunt trouwens ook gewoon de link zo in je post plempen. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 09-01-2018 19:20] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
heb jij weer gelijk in hahahaha |
|
Mij te groezig dat Ensepulcherer When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Wilde al First Fragment posten, maar zie dat die inmiddels ook al door jou is gepost.. Beiden vond ik top en beiden uit 2016. Allegaeon (album "Proponent for Sentience") trek ik ook heel goed! |
|
Gaaaaaaaaaaaaaf!! Dank When your people matter, menstrual health matters |
|
Die broodjes ook hehe When your people matter, menstrual health matters |
|
|
|
Wat ik nu ff snel geluisterd heb klinkt wel gaaf, doet me zo op het eerste gehoor wat aan Ulcerate denken. Even opslaan op Spotify om eens rustig te luisteren. |
|
Duitse band -met een plaat uit 2009- die helaas niet meer bestaat. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-01-2018 17:28] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Mijn deathmetalplaat van 2017: https://ironboneheadproductions.bandcamp.com/album/tetragrammacide-primal-incinerators-of-moral-matrix [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 16-01-2018 17:38] |
|
holy fucking shit. ik luister nu MENTAL CRUELTY. godverdomme. ik dacht dat de hele slam scene een beetje dood was op releases van DEVOUR THE UNBORN,TOMORROWS VICTIM en DEFLESHED AND GUTTED na, maar fuck, mental cruelty. heerlijk lompe shit !!! https://www.youtube.com/watch?v=QDqowEYnRVI |
|
Smerig obscure blackdeath: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Loeihard. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiƫnt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
Autism - OSDM met doom invloeden Never have so many sacrificed so much for so few |
|
van eigen bodem : massive assault met de mortar cd. fucking harde shit. iedereen gaat leip op dat gare kut pestilence maar een bandje als dit wordt wat vergeten. jammer! |
|
Nog eens een band uit de oude doos halen; back in the day was ik danig onder de indruk van het Tsjechische Intervalle Bizzare. Vooral hun split met Malignancy is geweldig. De eerste helft van de split is trouwens het Intervalle Bizzare gedeelte |
|
quote: Hopla, in de playlist. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |