|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Amai!! Die is vies!! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Relapse is lekker bezig. Mammoth Grinder en Genocide Pact. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 03-02-2018 19:12] |
|
|
|
veel lomper wordt het niet https://www.youtube.com/watch?v=V71ZDQcgMNg&t=1s Petrification- Summon Horrendous Destruction [Dit bericht is gewijzigd door Doodskop op 04-02-2018 16:04] |
|
nog eentje dan, hiervan gaan je oren ook bloed kotsen en dat is positief : https://www.youtube.com/watch?v=N8yFxL0PlVM&t=304s Puteraeon - The Empires Of Death (EP) dit soort spul is geweldig |
|
quote:Doet me sterk ergens aan denken maar kan er niet op komen. Ergen tussen Mastodon, Confessor (kennen we die nog?), VoiVod en zelfs een beetje oude Gojira. Maar not quite welke band ik bedoel hmmm.... When your people matter, menstrual health matters |
|
Fusion, Virvum speelt 31 maart in dynamo, samen met nog 2 bands, mocht je interesse hebben. |
|
Gozer! Ik geef je een enorme dikke tongzoen!! Jaaaaaaaah dat wil ik wel. Even spieken of ze nog dichterbij spelen, maar als t moet, dan moet t maar. DANK! When your people matter, menstrual health matters |
|
Volgens mij enige NL datum, samen met Ne Oblivsomethingsomething, geen idee hoe je dat schrijft, en andere band ben ik vergeten. |
|
Idd enige datum hier. Grappig want dat Je Oblivischuimbier vind ik ook wel oké. Ik zal speciaal voor hun en alle bleekjes een tshirt laten maken met mijn ZM avatar Gaaf! En op een zaterdag ook nog When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Allegaeon |
|
Hey leuk, wellicht kom ik ook even buurten voor Virvum. Deze smerig en eerie klinkende band zit nog in de demo fase, zitten al op een sublabel van Profound Lore en klinkt veelbelovend: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-02-2018 18:28] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hmm, Dynamo is om de hoek natuurlijk, eens kijken of ik dan inderdaad in Eindhoven ben. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
whehehe een zm meeting. niet met mij erbij btw ik haat lange nummers. |
|
quote: Dan is trouwens ook Varathron in Baroeg |
|
quote: De enige echte ZM meeting |
|
quote: sowieso aanwezig daar dan indd |
|
quote: En smurfen! https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote:behalve smurfin want die is lekker. |
|
Dat vond de rest van het dorp ook, aangezien niemand weet wie de vader(s) van Babysmurf is/zijn. Anyway: 2018 release. Midtempo, lomp, brutesque, simpel, afwisselend genoeg, beetje reverb. Kortom: lekker. Edit: al een nummer van gepost. Hier dan de fulllength. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-02-2018 20:12] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ook daar aanwezig dus? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Yep! |
|
Gezellie! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |