|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
DANS3N |
|
zin in |
|
quote: MONGOLOIDER OSTERHASEN! [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 18-04-2018 15:53] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Baptism - Buried with Him |
|
Dead Can Dance - Anastasis |
|
Sleep I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Satyricon - Deep Calleth Upon Deep |
|
Marco Polo - Baker's Dozen I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Muse - Drones Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Igorrr - Savage sinusoid Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Brian Setzer Orchestra - Vavoom! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
The Apemen - Surfvival of the onbeschoftste Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Rotting Christ - Aealo |
|
|
|
Malle Pietje en de Bimbo's - Are you punk or are you drunk? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ohja the Apemen, die moet ik ook hoognodig weer eens aanslingeren. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Geweldige band, ook live. Zo goed, dat Dick Dale ze niet meer als voorprogramma wílde nadat ze hem een keer eruit hadden geknald live, vertelde een programmeur van een grote concertzaal me ooit... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Haha geweldig. Ik heb ze zelf helaas nooit live gezien. Maar weet nog wel heel goed dat ik ze live een paar nummers zag spelen op Call TV. Ik werd echt omver geblazen, zo ontzettend goed. En ja, die apenpakken he edit: staat gewoon online dus! [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 24-04-2018 19:53] ... hoe de hazen lopen ... |
|
Super! En dan te bedenken dat dit zo ongeveer hun langzaamste nummer is... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Calibre - Falls to You Caliban - Elements I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
(de nieuwe) Sleep. Lekkere werkmuziek. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Marillion - Pseudo Silk Kimono Recent pas ontdekt, vond vooral de titel erg apart Hafgufa |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |