|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Folteraar - Vertellingen van een donkere eeuw Geniaal. |
|
Tool - 10,000 days That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
De nieuwe Satan op de platenspeler. bub |
|
bub |
|
Azaxul - The Saints Impaled |
|
Machine Head - Burn My Eyes Atreyu - Lead Sails Paper Anchor Bane EPMD - Unfinished Business Bun B - Return of the Trill I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
signature |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Bolt Thrower - The IVth Crusade Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
blood for blood - spit my last breath |
|
Prong - Cleansing Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
|
|
Bad Brains - I against I Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Accept - Balls to the wall [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 16-09-2018 12:18] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
carcass - reek of putrefaction |
|
quote:Verrassend goed album nog steeds. Ergens was ik dat vergeten, maar heb hem ongeveer de hele dag gedraaid, zo goed bleek hij nog. Raar, dat je soms vergeet hoe goed die cd’s in de kast nog zijn. Ontopic: Iron Butterfly - In A Gadda Da Vida Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Tragedy - Vengeance I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Soundgarden - Down on the outside Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
alleen omdat het een favoriet van me is, maar het is Down on the Upside Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ie hebt geliek. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ontopic: Jarboe - Sacrificial cake Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |