|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Skogen - Skuggorna kallar Dolorian - Voidwards The Wounded Kings - Consolamentum |
|
Vandals - Hitler Bad, Vandals Good...... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Cough - Ritual Abuse |
|
Verkouden, regen, meer Cough. Still They Pray. |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
dit is een van de meest vreemde albums die ik ooit gehoord heb. Soort van klassiek meets jazz meets death metal. |
|
Hugo Matthysen en de Bomen - Dankuwel Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: quote: one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ja, super onhandig, lol! Iig. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Aan Tomcats last fm gebeuren te zien gaat het om Inhumankind(?) |
|
Modern Life Is War - Tribulation Worksongs, vol 1 As I Lay Dying - My Own Grave Cultivated Mind & Big Natty - King St. Dub Ski Mask the Slump God - BEWARE THE BOOK OF ELI I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Cuby & Blizzards - Groeten uit Grolloo Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Inderdaad. Heb het net even beluisterd, maar gaat em voor mij niet worden vrees ik... Wel een origineel geluid! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
bub |
|
https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
Kutschurft - Zolang de voorhuid strekt Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Malle Pietje en de Bimbo’s - Are you punk or are you drunk? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Spinvis - Spinvis Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: zo vet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Onze smaken komen niet overeen man I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
dat zit onze vriendschap ook in de weg Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vandaar dat het niet vlotte Slipknot - All Hope Is Gone [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 13-06-2018 7:16] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |