![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Witchthroat Serpent - Swallow the Venom ![]() |
|
Metallica - creeping death beste metal nummer ooit. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Slayer - Hell Awaits ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
quote: Metal Church - Beyond the Black Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: slappe hap. metal church is een van die bands waar ik niks mee kan. ![]() |
|
Necros Christos - Triune Impurity Rites ![]() |
|
Wardruna - Skald Necros Christos - Domedon Doxomedon [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 09-12-2018 16:36] ![]() |
|
Aborym - Kali Yuga Bizarre ![]() Ik was een beetje vergeten hoe vet Aborym was, door/voor de laatste 3 albums. ![]() |
|
quote: Vind je het wat? Ik heb Selvik eens solo gezien, dat was erg mooi en vrij vergelijkbaar met wat op Skald te horen is. Als ik dat toen niet had bijgewoond en de tekst en uitleg had gemist, was ik niet blij geweest met dit album. Nu wel. ![]() NP: Circuit des Yeux - In Plain Speech ![]() |
|
Skyglow - Thousand Years of Terror ![]() |
|
![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Mijn eerste kennismaking met Low. Absoluut de moeite waard. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
Baring Teeth - Transitive Savagery Beyond Creation - Algorythm ![]() |
|
quote: En hoe is ie? Ben van plan om hem binnenkort ook eens integraal te beluisteren. Maar hetgeen ik er al van gehoord heb op Youtube beviel mij precies toch minder dan het origineel. Maar dat kan ook gewoon te maken hebben met het feit dat ik die originele sound gewoon ben natuurlijk... ![]() |
|
![]() een plaat waar ik veel naar luisterde toen ik een tiener was. Vind het niet zo vet meer als toen maar blijft toch nog best goed. ![]() |
|
quote: De drums en de bas hebben een hoorbaar ander geluid, soms is de mix van de lagen gitaar ook iets anders, maar niet schokkend. Dit album is echt 1 van mijn favoriete metalalbums ooit, dus ik vind naar een andere versie luisteren vooral erg vreemd, omdat ik elke seconde zo door en door ken. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 11-12-2018 8:42] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Ok, denk dat ik er straks eens voor ga zitten. Overigens zijn GDoW, samen met Ordo Ad Chao, mijn favoriete platen van Mayhem. En eigenlijk behoren ze gewoonweg tot mn favoriete all-time platen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 11-12-2018 23:11] ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Bodybag - Demo 2015 Bodybag - Public Execution Capitalist Casualties & Hellnation split ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |