|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Shellac - At Action Park xREPRESENTx - The New Inquisition I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Emperor - In the nightside eclipse Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Jethro Tull - Bursting Out Gaat best aan hem dat... "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
Plebeian Grandstand - False Highs, True Lows (Deathspell Omega meets chaotic hardcore. Veel goede ideeën, maar de uitwerking is toch niet super. De ongeïnspireerde songwriting haalt helaas nergens het niveau van DsO...) [Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 20-01-2019 0:49] |
|
Lubbert Das - De Plagen |
|
Obsidian Grave / Unholy Vampyric Slaughter Sect - Lupine Musings Of A Dying Faith |
|
quote: |
|
|
|
Grieves - Confessions of Mr Modest Sai Nam - Crush Aesop Rock and TOBACCO - Malibu Ken I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Totenmond - Auf den Mond ein Feuer Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Pantera - Vulgar display of power White power! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
quote: ... hoe de hazen lopen ... |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Thoughts? Two People - First Body Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Leuk, maar ook geen uitschieter. Een niet helemaal werkende combinatie van een zeer goede rapper en een (aan dit album te horen) zeer goede producer. Maar het matcht niet echt. Aesop Rock is geen rapper om naar de achtergrond te laten verdringen. Ik mis ook wat echt goede nummers. Wel fijn om een aantal keer te laten passeren. Zo’n 7/10-plaat. NP: Outkast - ATLiens [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 24-01-2019 7:11] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
boeiend When your people matter, menstrual health matters |
|
Transilvanian Hunger |
|
quote: je bent een sneue rukker, dat ben je Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
quote:ik spiegel me graag aan jou pannenkoek When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Jouw mag met een w, als je het bezittelijk bedoelt. Ontopic: Beste clip van vorig jaar! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |