|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Pete Rock - Return of the SP1200 I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Rippikoulu - Musta Seremonia |
|
Aux Raus - This is how this works Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Kelly Clarkson - Stronger Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Manowar - Bridge of death LUCIFER IS KING PRAISE SATAN!! [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 29-04-2019 8:49] |
|
En dat dan in je onderbroek met een leren vest aan zeker.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
quote: Wat een gave band was dat toch. Harde shows altijd. |
|
Ik kan jou Ploegendienst aanbevelen. Punkbandje met Bastiaan van Aux Raus. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Napalm Death - Diatribes Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Waste of Space Orchestra I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ik heb de naam al wel eens voorbij zien komen, maar wist niet dat hij daarin speelt. Cool. Edit, now playing: Placebo - Without You I'm Nothing. [Dit bericht is gewijzigd door zodiac lung op 29-04-2019 17:31] |
|
Nostalgie! |
|
|
|
Bruce Springsteen - Darkness on the edge of town Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
"Somewhere in Time" - Iron Maiden, hele album, dikke, dikke kippenvel When your people matter, menstrual health matters |
|
Fluisteraars / Turia split |
|
quote:Snap ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Fokking de fok fok wat een album. Tuurlijk ook wat ouwe lullen nostalgie speelt mee, maar wat een songs, wat een songs, wat een songs. When your people matter, menstrual health matters |
|
"Piece of Mind" - Iron Maiden, hele album, yummie, kippenvel When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Dat vind ik hun beste. En hun beste nummer staat er ook op. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
"When Dream and Day Unite" - Dream Theater, hele album, kippevelletjes gaan door When your people matter, menstrual health matters |
|
Toch maar even afgebroken, moet nu YouTube playlist gaan luisteren ter voorbereiding van de kerkdienst as zondag (en de rehearsal daarvoor morgenavond al ) When your people matter, menstrual health matters |
|
bub |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |