|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: je vindt het niet goed signature |
|
|
|
quote: Compleet onverwacht, deze wending. Tijdens de eerste luisterbeurt moest ik een beetje gniffelen om de knulligheid, maar ergens landde het wel meteen. Na een handvol luisterbeurten ben ik er over uit: dit is gewoon heel vet en gedurfd. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Exact! Had de Bigg Ass Love / Take Away The Pain-single van eind vorig jaar al heel vaak gedraaid, maar niet verwacht dat het de hele plaat zo ging zijn. Maar het is zeer goed om te horen dat ze gewoon doen wat ze zelf willen. Vet album. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
OP Roadrunner Records verschenen toch? Best jammer dat het zo vaak over "boehoe ik ben zelfdestructief en ik doe er niets aan, maar als jij het niet doet dan ben je niet cool"-zaken gaat, en statustoestanden. Beetje vermoeiend. Niet dat satan zo hoogstaand is trouwens. signature |
|
quote:Nog steeds matigheid troef. 11PARANOIAS - Asterismal Dead Elephant - Year Of The Elephant |
|
|
|
NP: Strapping Young Lad - Aftermath |
|
Wat een toeval. NP Strapping Young Lad - Alien. Al voordat ik las dat anderen het draaiden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Booeeee. Weet je wat pas matigheid troef is? Caliban - A Small Boy and a Grey Heaven Caliban / Heaven Shall Burn - The Split Program Caliban - Shadow Hearts Maar halverwege die laatste overgeschakeld op enkele van hun hitjes. Geen echt heel goede band, dit. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
|
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
|
Elder - Lore |
|
quote:Eufemist! Ontopic: Soen - Lotus Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Oud Van Halen spul. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Yerûšelem - The Sublime |
|
Coal Chamber - s/t Coal Chamber - Chamber Music Coal Chamber - Dark Days Coal Chamber - Rivals [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 26-03-2019 7:41] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Tering, wat een plaat http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ik vind hem ook fenomenaal! |
|
SpaceKees en Terilekst - s/t Qua nederrap vind ik SpaceKees toch wel de koning. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Colour Haze - Tempel I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |