IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Fortarock 2019 Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-11-2018 20:00 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Wederom in het Goffertpark op 1 en 2 juni.

Bevestigde bands:


-Amon Amarth
-Symphony X
-Enslaved
-Cult Of Luna
-Gloryhammer

http://www.fortarock.nl/


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-11-2018 21:16 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Mooi kut tot nu toe.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 28-11-2018 21:20 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Nogal ja.

Gloryhammer is eigenlijk best wel een onfortuinlijk gekozen bandnaam, nu ik het zo zie staan.



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 28-11-2018 21:37 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Cult Of Luna en Enslaved vind ik anders prima!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-11-2018 21:43 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Symphony X ook.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 28-11-2018 21:44 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Cult Of Luna is op zich prima ja, maar op basis van wat staan ze daar? Postmetal is zo dood als een pier inmiddels en hun laatste werk is al weer 5 jaar oud. Of komen ze volgend jaar met een nieuw, baanbrekend album?

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 28-11-2018 21:47]


... hoe de hazen lopen ...


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-11-2018 21:49 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ze hebben wat muziek gemaakt die wel de moeite waard is om af en toe live te horen.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 28-11-2018 21:49]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-11-2018 22:14 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2018 21:37 schreef iPim het volgende:
Cult Of Luna en Enslaved vind ik anders prima!
Redelijk ja. En nog maar een paar honderd keer live gezien. Ik mis originaliteit.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 28-11-2018 22:18 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Cult of Luna is gruwelijk goed live, maar of FortaRock het juiste festival voor ze is... ik weet het niet.



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 29-11-2018 0:10 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2018 21:44 schreef faalhaas het volgende:
Cult Of Luna is op zich prima ja, maar op basis van wat staan ze daar? Postmetal is zo dood als een pier inmiddels en hun laatste werk is al weer 5 jaar oud. Of komen ze volgend jaar met een nieuw, baanbrekend album?


Er komt iets nieuws aan. Daarnaast is het een geweldige goede liveband met meer dan voldoende materiaal om live interessant te blijven.


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 29-11-2018 1:26 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2018 21:37 schreef iPim het volgende:
Cult Of Luna en Enslaved vind ik anders prima!


Enslaved was echt verschrikkelijk toen ik ze op 70.000 tons of metal zag dit jaar.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 29-11-2018 2:51 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2018 21:44 schreef faalhaas het volgende:
Cult Of Luna is op zich prima ja, maar op basis van wat staan ze daar? Postmetal is zo dood als een pier inmiddels en hun laatste werk is al weer 5 jaar oud. Of komen ze volgend jaar met een nieuw, baanbrekend album?


Telt Mariner niet mee ofzo?

Plus, als je zegt dat een band als Cult Of Luna niet op FortaRock thuishoort, welke relatief ondergrondse bands zouden er dan geboekt moeten worden om het toch interessant te houden?

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 29-11-2018 2:52]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 29-11-2018 12:33 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Waarschijnlijk aast hij op meer bierhumormetalbands ala Alestorm vorig jaar. Onwaarschijnlijk populair, bleek wel.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-11-2018 12:39 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Vorig jaar erg genoten van Igorrr, Dool, Baroness en Vuur. Ik mis de vreemde eend in de bijt tot nu toe.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-11-2018 17:15 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

+Amorphis
+Uncle Acid And The Deadbeats

Ik word er nog niet geil van.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 29-11-2018 17:16 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Power Trip ook


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-11-2018 18:49 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2018 17:15 schreef XXL het volgende:
+Amorphis
+Uncle Acid And The Deadbeats

Ik word er nog niet geil van.
Het kan mij ook de broek niet bollen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 29-11-2018 19:16 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Power Trip en Uncle Acid and the Deadbeats zijn vette toevoegingen!



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-11-2018 19:38 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Even opgezocht. Uncle acid is wel geinig. Power Trip saaie thrash.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-11-2018 20:40 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2018 19:38 schreef bastianus het volgende:
Even opgezocht. Uncle acid is wel geinig. Power Trip leuke hardcore.

Gecorrigeerd.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 29-11-2018 21:01 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Power Trip hardcore? Ach boeie, gave band!


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 29-11-2018 21:04 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Wat als we nu precies in het midden van thrash en hardcore gaan zitten, dan hebben we crossover!



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-11-2018 21:06 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Verdorie, Mike!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 29-11-2018 22:07 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2018 2:51 schreef iPim het volgende:
Telt Mariner niet mee ofzo?



Ik moet bekennen dat die samenwerking nogal langs mij heen is gegaan. Maar lijkt me ook geen materiaal dat ze gaan doen zonder haar?


... hoe de hazen lopen ...


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 29-11-2018 22:35 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Wat mij betreft hoeven er maar een paar toffe bands te staan. Voor de rest ga ik toch voor het eten, het speciaalbier, en de sfeer.

Amorphis is niet echt mijn ding, maar ik ga dat toch wel even kijken als ik ga. Hetzelfde geldt voor Enslaved. De rest van wat er tot nu toe geboekt is zal me een worst wezen.

Maar dan moeten er dus nog wel even een paar toffe bands geboekt te worden. En het liefst een hippe headliner zodat ik iets eerder weg kan. Volbeat ofzo.


lampje


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 29-11-2018 22:39 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 29 november 2018 22:07 schreef faalhaas het volgende:
Maar lijkt me ook geen materiaal dat ze gaan doen zonder haar?


Klopt, ze hebben het Mariner-hoofdstuk dit jaar op Roadburn definitief afgesloten.



Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen