|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Wat ben jij een zeiksnor zeg, kolere. Het is een metalfestival. Cult of Luna is een metalband. Is er meer reden nodig? quote: En die mening baseer je op welke feiten? quote: Collab weliswaar, maar hun laatste werk is uit 2016. Dat album is destijds zelfs 4e geworden in de ZM-user poll: https://zwaremetalen.com/zware-zaken/zm-jaarlijst-2016-2 Maar postmetal is dood hoor. |
|
Postmetal heeft lang gestaakt. |
|
quote: In mijn hoofd staan er dan altijd vijf facteurs op het podium. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote:Bedankt. Hoef ik die niet te maken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Echt grote namen zullen er niet meer bijkomen denk ik. Reguliere dagtickets voor 5 tientjes of een weekendtichet voor 8.5 schept bij mij tenminste geen hoge verwachtingen. quote: |
|
quote: Dit jaar heb je Gloryhammer |
|
Voor mij is tot nu toe Enslaved de enige echte interessante naam. Maar al erg vaak gezien...ben benieuwd wat er verder nog bij gaat komen, maar op dit moment ben ik niet echt onder de indruk. an evil incarnation of DEATH! |
|
Komen nog 22 bands bij, las ik gisteren op facebook. Ben benieuwd. Tot nu toe vind ik Enslaved, Amorphis en Power Trip wel oke. |
|
5 Euro servicekosten aan de dagkassa, ja? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Geld aannemen, ticket geven. Kost allemaal geld. Pffff.... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ah. Is dat ook de reden dat Bier en Burgers tegenwoordig zo duur zijn op festivals? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Oftewel: Behemoth Atreyu Ne Obliviscaris Monolord God Mother Allegaeon Ik doe het er nog niet voor. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ik waarschijnlijk wel. |
|
quote: 7 bands Kadavar ook nog. |
|
Zaterdag 1 juni: Behemoth Children of Bodom Amorphis Bloodbath Atreyu Cult of Luna Enslaved Myrkur Uncle Acid And The Deadbeats Ne Obliviscaris Monolord God Mother Ploegendienst Zondag 2 juni: Amon Amarth Hammerfall Animals as Leaders Katatonia Symphony X Kadavar Batushka Gloryhammer Decapitated Intervals Allegaeon Monomyth Komatsu Temple Fang Power Trip heeft afgezegd. Als ik ga, word het de zaterdag. |
|
Ploegendienst. Wat een rare naam voor een band, welk genre de band dan ook toe behoort. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Welgeteld één band die ik graag zou willen zien. Afwezig. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ook een rare naam voor een band, hoor! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: punk band met een hip hop neger erin. niet te doen die shit. zag ze op among the angels fest in maastricht. had er voor dat ik ze daar ging zien ook nooit van gehoord. schijnt wel een ding te zijn tegenwoordig maar ik kan er niks mee. |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |