|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Met Behemoth naar de zaterdag word het dus zaterdag Eikel |
|
Tot dan! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zie je mijn vrouw ook een keer. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Het kwam dit jaar wat moeizaam op gang ja. Namen die lang op zich lieten wachten, early bird uitgesteld/verlengd. En het programma is niet mijn kopje thee. |
|
quote: Kolere. Wie, Wie, Wie, Wie????? Daar geef ik mijn geld niet aan uit. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ff de dagindeling bekeken maar de zondag ga ik toch wel goed trekken. En dan uiterlijk 21:45 naar huis. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Succes ermee. Ik ben afgehaakt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zaterdag lijkt me leuker |
|
quote: Je kent Laster niet? oké de anderen zeggen me ook niets hahahahaha |
|
oh ja welke van de twee Batushka's speelt? Hele line up bekijkend is het zwaar middelmatig. |
|
quote: 6 aangekondigde bands en 4x wie. Met Laster en Savage Messiah ben ik bekend. Laster is niet mijn ding trouwens. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Als eerste: https://fortarock.nl/line-up/batushka-17 Verder: Omdat ik nog wel van de muzikale moeilijkdoenerij ben zitten er op de zondag toch wel een paar momenten bij. Wat dat betreft is de dagindeling, voor ons althans, gunstig. Anders waren we zeker niet gegaan. Wij komen dan uit op: Savage Messiah Allegaeon GrolyHammer (Of metalmarkt ) Intervals Kadavar Komatsu Symphony X Monomyth Hammerfall + ff wat eten En dan kiezen tussen Animals As Leaders en Temple Fang. Amon Amarth ga ik mezelf niet aan doen. Die zitten voor mij in het hokje overgewaardeerde zaadbands waarin je bijvoorbeeld ook meuk als Sabaton aantreft. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 18-05-2019 8:28] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Zou me de hele dag in de tent prima vermaken. Niet dat ik ga.. |
|
quote: Volgens mij de Metal Blade Batushka, ook wel de "nep-Batushka" genoemd. |
|
quote: Tsss, sinds wanneer moet je een band kennen om er geld aan uit te geven? Laat je een keer verassen! JC Thomaz & The Missing Slippers is btw een erg leuke stonerrock band met 3 drummers! |
|
Die had ik al even beluisterd en ik vond er geen ruk aan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik vind er nog steeds geen ruk aan. Wat een zaadband. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Kaartverkoop gaat niet lekker denk ik.. https://mobile.twitter.com/HuubBellemakers/status/1132238285940633601 |
|
Wrom zie ik dat niet op de officiële site staan? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Met dit programma moeten ze op zijn minst ook nog een reiskostenvergoeding en een per diem aanbieden. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Ik vind het serieus een leuke line-up. Net als vorig jaar. Helaas al andere plannen. |
|
quote: Weet ik niet, maar ik kreeg hetzelfde bericht net wel in mijn mailbox. |
|
Ik heb het mailtje nu inderdaad ook. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Jammer dat de kaartverkoop niet lekker loopt, maar wel tof van ze dat ze nu gratis kaarten aanbieden. Altijd wel weer een paar josti's op fb die lopen te klagen dat ze nu geld terug willen hebben omdat ze een early-bird hebben gekocht. Ook dat eeuwige gezeik om de headliners/grote bands komt me de strot uit. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 27-05-2019 16:50] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |