IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Fortarock 2019 Vorige pagina | Volgende pagina
Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 27-05-2019 17:41 by Schweinhein Wijzig reactieProfiel van SchweinheinQuote dit bericht

Blijkbaar is de line up niet waar het publiek op zit te wachten. Ik in ieder geval niet.



zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 27-05-2019 18:44 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Ik denk dat er voor de gemiddelde metalliefhebber te veel goede, maar onbekende, bands staan. Of, eigenlijk, er staat niet genoeg kutmuziek. Vorig jaar waren het juist die bands (Alestorm, Avatar) die tot mijn verbazing het publiek mee wisten te krijgen. Andersom, voor het 'Roadburnpubliek' staat er te veel shit. Die willen Cult of Luna dolgraag zien, maar lappen niet voor Amon Amarth.

Ik vind het een gedurfde lineup voor zo'n groot festival. Inzetten op kwaliteit in de breedte, in plaats van weer diezelfde headliners die je ieder jaar op ieder festival kan zien. Ik hoop dat ik het mis heb, maar het lijkt niet gewaardeerd te worden.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 27-05-2019 18:56 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Het geneuzel met die vertraagde line up aankondiging in het begin zal er ook wel aan bijgedragen hebben.



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 27-05-2019 18:57]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 27-05-2019 22:55 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 27 mei 2019 18:44 schreef zodiac lung het volgende:
Ik vind het een gedurfde lineup voor zo'n groot festival. Inzetten op kwaliteit in de breedte, in plaats van weer diezelfde headliners die je ieder jaar op ieder festival kan zien. Ik hoop dat ik het mis heb, maar het lijkt niet gewaardeerd te worden.


Precies. Het is dat ik het momenteel niet kan permitteren qua planning om een hele dag op een festival te zijn, maar ik vind deze line-up verfrissend. Ik had me vooral op de zaterdag goed kunnen vermaken: God Mother, Ne Obliviscaris, Monolord, Enslaved, Myrkur, Uncle Acid and the Deadbeats/Laster, Cult of Luna, Bloodbath, Behemoth. Dat zou toch een goed gevuld dagje zijn.



Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 28-05-2019 9:49 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Dit zou een prima lineup voor Brakkenstein zijn. Maargoed, das war einmal.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-05-2019 23:37 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Er speelt zeker kwaliteit voor de liefhebbers.

Het headliner verhaal achter de line up is dat men Slayer wou laten headlinen, dat ook rond leek, totdat Slayer eind 2018 cancelde. De reden was dat de datum toch te vroeg bleek. Verder hebben Powertrip en Allegaeon afgezegd.

De meeste metalbands touren in de zomer zo'n 2 weken gesitueerd rondom het weekend van Graspop en Hellfest en rond Fortarock is men dus nog niet in de buurt.

Fortarock kan zo'n band financieel niet laten invliegen, en Rock am Ring/Rock im Park als aanvoer kon door de datumverplaatsing ook afgestreept worden.

Gojira zit in de studio, dus werd Behemoth uiteindelijk gepromoveerd.

De kaartjesverkoop is vrij dramatisch, maar met dat kleffe weer in de voorspelling, kan minder drukte nog wel een aardige festivalbeleving opleveren.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-05-2019 4:26 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

De plek van Allegaeon wordt opgevuld door Car Bomb.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 29-05-2019 21:57 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2019 4:26 schreef XXL het volgende:
De plek van Allegaeon wordt opgevuld door Car Bomb.


Waaaaaaaaaaaat? Fokking vet!



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-05-2019 23:07 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik heb maar even het Car Bomb topic gechecked en het lijkt er op dat je dat oprecht meent.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 30-05-2019 13:39 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2019 23:07 schreef XXL het volgende:
Ik heb maar even het Car Bomb topic gechecked en het lijkt er op dat je dat oprecht meent.

Ja, ik meen het nog ook. Moet alleen werken dan, dus dat schiet niet op.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 30-05-2019 14:56]



frinsel1
Usericon van frinsel1
Posted 30-05-2019 20:02 by frinsel1 Wijzig reactieProfiel van frinsel1Quote dit bericht

Hallo,

Zou iemand mij zaterdag mee naar binnen willen nemen? Natuurlijk tegen een kleine vergoeding of een paar biertjes!

Ik hoor het graag,
Alvast bedankt,


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 30-05-2019 20:48 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht

Je hebt een PM!


That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 30-05-2019 20:49 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

lol




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 31-05-2019 0:05 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2019 20:48 schreef ex-filosofem het volgende:
Je hebt een PM!





XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 31-05-2019 4:11 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Je zou nu een shitload aan tickets verwachten op Ticketswap.

Valt eigenlijk reuze mee.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-06-2019 10:34 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ticket gescoord.

40 euro voor 2 personen kun je je geen buil aan kopen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 02-06-2019 21:07 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Dat was gisteren een mooi dagje in Nijmegen. Heerlijk weer, fijne bands gezien en leuk gezelschap. Ook de opzet van het festivalterrein was prima. Nergens lang in de rij moeten staan en nog genoeg ruimte om je te bewegen. Hopelijk gaat men op deze voet verder. Van mij hoeven al die grote headliners niet.


smallie
Usericon van smallie
Posted 02-06-2019 22:11 by smallie Wijzig reactieProfiel van smallieQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2019 21:07 schreef MetalJan het volgende:
Dat was gisteren een mooi dagje in Nijmegen. Heerlijk weer, fijne bands gezien en leuk gezelschap. Ook de opzet van het festivalterrein was prima. Nergens lang in de rij moeten staan en nog genoeg ruimte om je te bewegen. Hopelijk gaat men op deze voet verder. Van mij hoeven al die grote headliners niet.

+1


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-06-2019 6:46 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Wat ik wel jammer vond is dat er is gekozen voor een extra tent. De bands die in Hanks Garage stonden waren naar mijn mening in het openlucht-theatertje beter tot hun recht gekomen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-06-2019 6:57 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Wat was Animals As Leaders trouwens geniaal goed.
Meer van dat soort bands graag.

Verder erg genoten van Intervals, Symphony X, Komatsu en Monomyth.
Car Bomb is ook een fijn bandje alleen had de zanger naar mijn smaak af en toe iets teveel last van het 'Syndroom van Ã…kerfeldt'.

Owja, een band als Gloryhammer is natuurlijk op elk Festival een volledig overbodige toevoeging. Hammerfall was tegen mijn verwachting in nog redelijk te doen.

Amon Amarth heb ik mezelf verder niet aangedaan. Terecht dat de weergoden hier ook nog even ingrepen.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 03-06-2019 7:04]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 06-06-2019 13:30 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht



Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 06-06-2019 16:00 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2019 21:07 schreef MetalJan het volgende:
Dat was gisteren een mooi dagje in Nijmegen. Heerlijk weer, fijne bands gezien en leuk gezelschap. Ook de opzet van het festivalterrein was prima. Nergens lang in de rij moeten staan en nog genoeg ruimte om je te bewegen. Hopelijk gaat men op deze voet verder. Van mij hoeven al die grote headliners niet.


Heb het hele weekend erop zitten, maar volmondig met bovenstaande eens!

Hou eens op met " we willen het groter, professioneler etc. etc. aanpakken". Dynamo heeft zichzelf al eens de nek om gedraaid en we hebben op een redelijk korte afstand genoeg grote festivals zoals Wacken en Graspop. En 2 dagen is ook meer dan prima.


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 06-06-2019 16:24 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 6 juni 2019 13:30 schreef iPim het volgende:
Verslagje van de vrijdag:
https://zwaremetalen.com/liveverslagen/fortarock-2019-dag-1-een-muzikaal-hutspotje-kannibalisme-en-verschroeide-aarde


*kuch*zaterdag*kuch


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 06-06-2019 19:23 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Dat ja


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 06-06-2019 19:48 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 6 juni 2019 19:23 schreef iPim het volgende:
Dat ja




Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen