|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Blijkbaar is de line up niet waar het publiek op zit te wachten. Ik in ieder geval niet. |
|
Het geneuzel met die vertraagde line up aankondiging in het begin zal er ook wel aan bijgedragen hebben. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 27-05-2019 18:57] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Precies. Het is dat ik het momenteel niet kan permitteren qua planning om een hele dag op een festival te zijn, maar ik vind deze line-up verfrissend. Ik had me vooral op de zaterdag goed kunnen vermaken: God Mother, Ne Obliviscaris, Monolord, Enslaved, Myrkur, Uncle Acid and the Deadbeats/Laster, Cult of Luna, Bloodbath, Behemoth. Dat zou toch een goed gevuld dagje zijn. |
|
Dit zou een prima lineup voor Brakkenstein zijn. Maargoed, das war einmal. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Er speelt zeker kwaliteit voor de liefhebbers. Het headliner verhaal achter de line up is dat men Slayer wou laten headlinen, dat ook rond leek, totdat Slayer eind 2018 cancelde. De reden was dat de datum toch te vroeg bleek. Verder hebben Powertrip en Allegaeon afgezegd. De meeste metalbands touren in de zomer zo'n 2 weken gesitueerd rondom het weekend van Graspop en Hellfest en rond Fortarock is men dus nog niet in de buurt. Fortarock kan zo'n band financieel niet laten invliegen, en Rock am Ring/Rock im Park als aanvoer kon door de datumverplaatsing ook afgestreept worden. Gojira zit in de studio, dus werd Behemoth uiteindelijk gepromoveerd. De kaartjesverkoop is vrij dramatisch, maar met dat kleffe weer in de voorspelling, kan minder drukte nog wel een aardige festivalbeleving opleveren. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
De plek van Allegaeon wordt opgevuld door Car Bomb. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Waaaaaaaaaaaat? Fokking vet! https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Ik heb maar even het Car Bomb topic gechecked en het lijkt er op dat je dat oprecht meent. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ja, ik meen het nog ook. Moet alleen werken dan, dus dat schiet niet op. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 30-05-2019 14:56] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Hallo, Zou iemand mij zaterdag mee naar binnen willen nemen? Natuurlijk tegen een kleine vergoeding of een paar biertjes! Ik hoor het graag, Alvast bedankt, |
|
Je hebt een PM! That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
lol "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: |
|
Je zou nu een shitload aan tickets verwachten op Ticketswap. Valt eigenlijk reuze mee. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ticket gescoord. 40 euro voor 2 personen kun je je geen buil aan kopen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dat was gisteren een mooi dagje in Nijmegen. Heerlijk weer, fijne bands gezien en leuk gezelschap. Ook de opzet van het festivalterrein was prima. Nergens lang in de rij moeten staan en nog genoeg ruimte om je te bewegen. Hopelijk gaat men op deze voet verder. Van mij hoeven al die grote headliners niet. |
|
quote: +1 |
|
Wat ik wel jammer vond is dat er is gekozen voor een extra tent. De bands die in Hanks Garage stonden waren naar mijn mening in het openlucht-theatertje beter tot hun recht gekomen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wat was Animals As Leaders trouwens geniaal goed. Meer van dat soort bands graag. Verder erg genoten van Intervals, Symphony X, Komatsu en Monomyth. Car Bomb is ook een fijn bandje alleen had de zanger naar mijn smaak af en toe iets teveel last van het 'Syndroom van Åkerfeldt'. Owja, een band als Gloryhammer is natuurlijk op elk Festival een volledig overbodige toevoeging. Hammerfall was tegen mijn verwachting in nog redelijk te doen. Amon Amarth heb ik mezelf verder niet aangedaan. Terecht dat de weergoden hier ook nog even ingrepen. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 03-06-2019 7:04] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Verslagje van de vrijdag: https://zwaremetalen.com/liveverslagen/fortarock-2019-dag-1-een-muzikaal-hutspotje-kannibalisme-en-verschroeide-aarde Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Heb het hele weekend erop zitten, maar volmondig met bovenstaande eens! Hou eens op met " we willen het groter, professioneler etc. etc. aanpakken". Dynamo heeft zichzelf al eens de nek om gedraaid en we hebben op een redelijk korte afstand genoeg grote festivals zoals Wacken en Graspop. En 2 dagen is ook meer dan prima. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: *kuch*zaterdag*kuch Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Dat ja Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |