|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Januari was een ontzettend trage muziekmaand, maar dat gaat februari helemaal goed maken. De eerste releasedag (morgen) is zowat al beter dan de gehele maand januari! 01/02: Astronoid - Astronoid 01/02: Ossuarium - Living Tomb 01/02: Ithaca - The Language of Injury 01/02: Mastiff - Plague 08/02: Downfall of Gaia - Ethic of Radical Finitude 08/02: Our Survival Depends On Us - Melting the Ice in the Hearts of Men 08/02: Jessica Pratt - Quiet Signs 08/02: Panda Bear - Buoys 08/02: HEALTH - Vol.4: Slaves of Fear 08/02: LCD Soundsystem - Electric Lady Sessions 15/02: Endon - Boy Meets Girl 15/02: Hexvessel - All Tree 15/02: Herod - Sombre Dessein 15/02: Motorpsycho - The Crucible 22/02: Desperate Journalist - In Search of the Miraculous 22/02: Candlemass - The Door to Doom 22/02: Primitive Man / Hell - Split 22/02: De Raggende Manne - Alles Kleeft [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 31-01-2019 18:30] |
|
quote: Thanx voor de tip, hier kan ik wel wat mee. Doet me ook wat aan Black Mare en Esben and the Witch (qua zang vooral) denken. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Hoezo "Met een neger?????" ? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
De eerste echt toffe plaat van 2019 is wat mij betreft Lotus van Soen. Progressieve metal, beetje melancholiek, veel touches van Pink Floyd, Tool, en het doet me qua sfeer denken aan die laatste plaat van het onvolprezen Burst. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik ben blij met het nieuwe album van William Tyler, 'Goes West'. Instrumentale americana, prachtig. Wat kleinere, eenvoudigere liedjes dan op het geweldige Modern Country. Knap gedaan. |
|
quote: Fusions zoveelste mislukte poging om scherp en grappig uit de hoek proberen te komen. Net als een klein kind dat jengelt om aandacht te krijgen, kan je hem het best negeren. |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Kom kom. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:De ironie WMP. Verder vind ik jou wél heel scherp. Vooral na de edit When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: When your people matter, menstrual health matters |
|
Zaterdag 30 maart hebben ze een release party in de KulturA in Luik. https://www.facebook.com/events/529231307597713/permalink/543400559514121/?notif_t=feedback_reaction_generic¬if_id=1549443086271151 quote: The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Doom met doedelzak. Klinkt minder erg dan je zou denken. Originele insteek. Enkel de grunt vind ik maar zo-zo. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Jammer dat de doedelzak alleen op dit nummer gebruikt wordt. Evengoed siked. |
|
ja ik weet het, dit is niet ok, maar het klinkt wel heel kleverig digi Ensiferum signature |
|
quote:Wauw wat een hemelse schoonheid. Dank!! Tweede keer dat een tip van jou erg goed valt. When your people matter, menstrual health matters |
|
Mooi. Check dit nummer ook eens, van zijn vorige album. Echt een klasse apart. Ik krijg er heimwee van, zelfs als ik thuis op de bank zit. Ik was bij een optreden van hem daags na Trump's verkiezingsoverwinning. Hij kwam emotioneel het podium op, zei dat hij er ziek van was en liever bij zijn familie wilde zijn, en opende toen met dit lied. Kippenvel. |
|
Ik beluister nu die nieuwe plaat. Dank voor de tip! Enorm sfeervol. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Yep, fijne artiest. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Drottnar - Monolith Frisse, lichte black als je het mij vraagt. Beetje Enslaved ten tijde van Axioma Ethica Odini met wat Kalmah ertussen. Luistert prima weg! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
noise Godflesh nog dingen signature |
|
Wachenfeldt - The Interpreter Op de youtube het titelnummer van de plaat van Wachenfeldt, een project van de gelijknamige Thomas von Wachenfeldt. Deze plaat is in eigen beheer al uitgebracht in 2017 maar nu dus op een label, Threeman recordings. Die Wachenfeldt is kennelijk klassiek geschoold (en dat hoor je) en doet een hoop zelf. Wat je krijgt is death metal met een duistere sfeer en sporadisch symfonische ondersteuning -- ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik het mee moet vergelijken. Soms thrasht het, soms groovet het en soms beukt het. Als bonus eindigt de plaat met een geweldige cover van Slayer's Necrophiliac. Aanrader! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Godflesh aan de XTC op de kermis. Best vermakelijke feestmuziek. quote: The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
nieuwe Tool when! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |