|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Die is toch redelijk goed? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Dude signature |
|
Is in ieder geval beter dan A$ap Rocky signature |
|
Wie? Pure Holocaust |
|
quote: Waar haal jij altijd al die vette shit vandaan, man? Meteen besteld en inmiddels binnen. Superplaat, supersfeertje! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Is zeker een toffe plaat, maar is 'redelijk goed' genoeg voor de top van jouw jaarlijst? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Grapje. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ik volg op Twitter een aantal metaljournalisten die veel tips geven. Vooral Dean Brown (een Ierse metaljournalist) zet zijn tips aan het begin van de maand online, Haunter was er daar een van. Voor de rest hou ik de recensies/posts van AngryMetalGuy, ToiletOvHell, NoCleanSinging en LastRites goed bij. Zij houden zich wat minder bezig met de mainstream releases vergeleken met andere metalrecensie-sites. |
|
Juist Een aantal van die blogs lees ik ook met enige regelmaat, maar kom er nooit aan toe om alles ook nog eens aandachtig te beluisteren. En Haunter was ik zelfs nog nergens tegengekomen (al tipte iemand hem wel onder de AMG recensie van die nieuwe Opeth zag ik vorige week). one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Black Metal platen die mij bevielen dit jaar. Nordjevel-Necrogenesis Mortem-Ravnsvart Negator-Vnitas Pvritas Belzebubs-Pantheon of the nightside gods Enthroned-Cold black suns NECRONAUTICAL-Apotheosis (Beste 2019 ) Abbath-Outstrider Crimson Moon-Mors vincit omnia 1349-The infernal pathway Cirith Gorgor-Sovereign "Van een matig begin naar een sterk einde, helaas. Trouwens Ragnarok levert binnenkort ook een album af. Luister naar The Great Destroyer, veel belovend. Grootste tegenvaller 2019: Aoratos-Gods without name (Black Metal zoals het niet moet) [Dit bericht is gewijzigd door Pilsener op 18-10-2019 18:58] Henk Meeuwsen |
|
Al geluisterd [Dit bericht is gewijzigd door Pilsener op 18-10-2019 15:10] Henk Meeuwsen |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Pilsener op 17-10-2019 19:44] Henk Meeuwsen |
|
US BM van de betere soort - angstwekkend, Akhlys / Nightbringer typisch Debemur Morti spul signature |
|
quote: Is het een beetje te pruimen ik bedoel Aoratos? Henk Meeuwsen |
|
Topmateriaal. Must. Hear. Black. Metal. signature |
|
Laat maar Hypnos. Voor mij een grote teleurstelling. Henk Meeuwsen |
|
The Great Solar Hunter van Consummation Wat een plaat: zwaar, dissonant, apocalyptisch... |
|
Ik hoor nauwelijks dissonantie, maar wel een verschrikkelijk slechte zanger en drummer. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
quote: Ach underground Black Metal, Kijk mij nou ik wil erbij horen(puberaal gedrag) Zoiets van ik kan het luisteren en ik hou van underground Black zoals het bedoeld is met ruis en viezigheid en de rest is bijzaak. DB is meer Black dat dit ranzige zooitje [Dit bericht is gewijzigd door Pilsener op 20-10-2019 12:49] Henk Meeuwsen |
|
quote: AngryMetalGuy? Dat is niks, veel te negatief. Daar haal ik weinig uit. Daar worden platen niet op waarde geschat. Henk Meeuwsen |
|
quote: dit beter? signature |
|
quote: Heerlijk dit. Bedankt voor de tip. |
|
Katharos XIII - Palindrome Liefhebbers van de laatste platen van Helium Horse Fly en White Ward moeten deze sowieso gaan checken. Het Roemeense Katharos XIII brengt een heerlijke eigenzinnige plaat uit. Er hangt een bedwelmende en mysterieuze doomy sfeer over het gehele album met een flinke scheut jazz; fantastische saxofoonpartijen, soepele baspartijen en fluisterende drums. De vocalen zijn bezwerend met niet voor de hand liggende keuzes. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 22-10-2019 18:41] |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |