|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
https://www.graspop.be/en/ Toen eerst Iron Maiden en dan Judas Priest werden aangekondigd als headliners, moest ik de cynische zagevent in mij serieus intomen. Maar nu hebben ze weer een hele trits namen gelanceerd, en dat valt al een stuk beter mee. Voor mij interessant: Deftones, Gaahls Wyrd, Killing Joke, Mayhem, Mispyrming, My Dying Bride (lang geleden dat ik ze nog eens live zag), Our Survival Depends on us, Paradise Lost en nog een resem andere namen waar ik best benieuwd naar ben of die toch een beetje fun zullen zijn neem ik aan (Dying Fetus, Fields of the Nephilim, In Extremo,...). Zoals gewoonlijk weer hopen op 1 dag waar alle interessante namen samen staan . The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Voorspelbaar, maar Mercyful Fate |
|
Babymetal en Mayhem; wohoo signature |
|
Mercyful Fate op de donderdag. Weet niet of ik wel zin heb in weer Maiden. Het is alleen weer des Belgs dat je de line up niet op speeldatum kunt sorteren. Op naam is logisch, maar op First time en By country zijn onzinnig tijdverdrijf van de webpageknutselaar. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 13-11-2019 18:40] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik ga volgend jaar ook weer eens. Lekker in een huisje en VIP kaarten. Ik ben tenslotte ook geen 20 meer... |
|
quote: In al mijn enthousiasme overgekeken . Dan is Vrijdag tot nu toe voor mij de grootste kanshebber, alhoewel donderdag ook al lekker oogt. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Inderdaad, wat een achterlijk gedoe |
|
Ze lezen hier zeker mee, nu kun je wel per dag zien wie er speelt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Donderdag • Iron Maiden • Mercyful Fate • Airbourne • Alter Bridge • Creeper • Deez Nuts • Exciter • Misthyrming • My Dying Bride • P.O.D. • Silverstein • Slapshot • Vltimas Vrijdag • Alestorm • Babymetal • Chelsea Grin • Dool • Enter Shikari • Fields of the Nephilim • Gaahls Wyrd • Heathen • Heaven Shall Burn • High on Fire • Killing Joke • M.O.D. • Our Survival Depends on Us • Paradise Lost • Sacred Reich • Steel Panther • Wednesday 13 Zaterdag • Judas Priest • Alcest • Anathema • August Burns Red • Beyond the Black • Boston Manor • Disillusion • Disturbed • Down • Dream State • Dying Fetus • Foreigner • Good Riddance • In Extremo • Korn • Lagwagon • Motionless in White • Obituary • Of Mice and Men • Opeth • Powerflo • Shvpes • Soen • Tribulation Zondag • Amorphis • Anti-Flag • Body Count Feat. Ice-T • Bury Tomorrow • Deftones • Dimmu Borgir • Dog Eat Dog • Fu Manchu • Kadavar • Killswitch Engage • Mayhem • Me and that Man • Naglfar • Sepultura • The Great Old Ones • The Offspring • The Vintage Caravan • Thunder • Wayward Sons De nada. [Dit bericht is gewijzigd door Ktulu op 15-11-2019 19:23] Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Wat een zuurheid op de Facebook-pagina van Graspop over Faith No More als headliner op vrijdag. Dat is met afstand de gaafste headliner van deze editie. Ik denk dat mensen zijn vergeten hoe groot de invloed van Faith No More op het moderne metallandschap is geweest. Het is gewoon een terechte headliner. Ik hoop wel dat ze gewoon een keer een zaalshow gaan doen in plaats van festivals. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 09-12-2019 19:39] |
|
Het gezanik over Aerosmith is daarentegen wel gewoon terecht. We worden met zijn allen weer droog in de kakker gepakt door Livenation en we vinden het nog lekker ook. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Het hele programma kan me nog niet boeien. Die paar bands die ik echt zou willen zien zijn veel te veel verspreid over het weekend. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Aerosmith op Graspop en System of a Down en Gojira op Rock Wrechter |
|
Dream on Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik ben nog nooit op Graspop geweest. Wel een kaart voor donderdag gehaald! Mercyful Fate! bub |
|
quote: Faith No More viel een paar jaar geleden bij veel Graspop-publiek volgens mij ook al niet zo heel lekker. Geen idee waarom, ik vond het een prima show van een geweldige band die een headlinerstatus meer dan verdiend heeft. Maar ja, aan de andere kant: Graspop ging dan wel weer heel hard op Alestorm. Paarlen voor de zwijnen dus misschien. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Ik ben in ieder geval erg blij met Faith No More, samen met Gaahl, Killing Joke, Our Survival depends on us en Paradise Lost redelijk ok, maar een goede aandikking van het programma mag nog wel. Zeker voor het geld dat je er ondertussen voor mag neertellen. En in zijn gehele 'Fuck you all, we doen lekker onze eigen goesting' is FNM meer metal dan vele metalbands. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Het artistieke (relatief, ik weet het) zwaartepunt zit hem toch altijd in het middensegment van het programma. En voornamelijk NIET op de mainstage. Wel erg jammer van System of a Down. Je zit al 20 jaar in de scene en je weet dat het zo werkt en toch is het weer een kleine desillusie. Hey man, look at me rockin' out! I'm on the video! Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Als het zo doorgaat kan ik alle festivals skippen volgend jaar. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Vanwege Faith No More dan toch maar een ticketje voor vrijdag gekocht. Ik zou het niet kunnen verdragen om hun passage in België te missen. Gelukkig ook nog wel andere interessante groepen die dag. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
komen op Alcatraz ook toch? signature |
|
Op Werchter weet ik. Op Alcatraz dacht ik niet. Maar daar komen wel andere toffe dingen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Nieuwe namen: 3 Doors Down, Amaranthe, Fleddy Melculy, John Garcia & The Band Of Gold, L7, Majestica, Mastodon, Periphery, Rival Sons, Skillet, Sloper, STAKE, Suicide Silence, Thy Art Is Murder, Tiamat en Wage War. OMFG 3 Doors Down Mayhem heeft gecancelled Gaat lekker zo... |
|
Staat toch een bandje voor negazijneling in. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
De reden dat ik ieder jaar naar gmm gaat is meer een reünie geworden met soms leuke bandjes en dito sfeer dan dat ik bij ieder optreden vooraan staat bij het hoofdpodium... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |