IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : GRASPOP 2020 (18-21 juni) Volgende pagina
PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 13-11-2019 9:52 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

https://www.graspop.be/en/

Toen eerst Iron Maiden en dan Judas Priest werden aangekondigd als headliners, moest ik de cynische zagevent in mij serieus intomen. Maar nu hebben ze weer een hele trits namen gelanceerd, en dat valt al een stuk beter mee. Voor mij interessant: Deftones, Gaahls Wyrd, Killing Joke, Mayhem, Mispyrming, My Dying Bride (lang geleden dat ik ze nog eens live zag), Our Survival Depends on us, Paradise Lost en nog een resem andere namen waar ik best benieuwd naar ben of die toch een beetje fun zullen zijn neem ik aan (Dying Fetus, Fields of the Nephilim, In Extremo,...).

Zoals gewoonlijk weer hopen op 1 dag waar alle interessante namen samen staan .


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-11-2019 10:20 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Voorspelbaar, maar Mercyful Fate


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-11-2019 17:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Babymetal en Mayhem;

wohoo


signature


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 13-11-2019 18:19 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 13 november 2019 9:52 schreef PandroidJack het volgende:
Zoals gewoonlijk weer hopen op 1 dag waar alle interessante namen samen staan .


Van alle aangekondigde bands is de dag toch al bekend. Staat gewoon op de site.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 13-11-2019 18:21 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Mercyful Fate op de donderdag.

Weet niet of ik wel zin heb in weer Maiden.


Het is alleen weer des Belgs dat je de line up niet op speeldatum kunt sorteren.

Op naam is logisch, maar op First time en By country zijn onzinnig tijdverdrijf van de webpageknutselaar.





[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 13-11-2019 18:40]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 13-11-2019 20:28 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik ga volgend jaar ook weer eens. Lekker in een huisje en VIP kaarten. Ik ben tenslotte ook geen 20 meer...


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 14-11-2019 9:35 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2019 18:19 schreef Natural Disaster het volgende:
Van alle aangekondigde bands is de dag toch al bekend. Staat gewoon op de site.




In al mijn enthousiasme overgekeken . Dan is Vrijdag tot nu toe voor mij de grootste kanshebber, alhoewel donderdag ook al lekker oogt.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 14-11-2019 16:41 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2019 18:21 schreef Natural Disaster het volgende:

Het is alleen weer des Belgs dat je de line up niet op speeldatum kunt sorteren.




Inderdaad, wat een achterlijk gedoe


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 15-11-2019 19:21 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ze lezen hier zeker mee, nu kun je wel per dag zien wie er speelt.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 15-11-2019 19:23 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Donderdag
• Iron Maiden
• Mercyful Fate
• Airbourne
• Alter Bridge
• Creeper
• Deez Nuts
• Exciter
• Misthyrming
• My Dying Bride
• P.O.D.
• Silverstein
• Slapshot
• Vltimas

Vrijdag
• Alestorm
• Babymetal
• Chelsea Grin
• Dool
• Enter Shikari
• Fields of the Nephilim
• Gaahls Wyrd
• Heathen
• Heaven Shall Burn
• High on Fire
• Killing Joke
• M.O.D.
• Our Survival Depends on Us
• Paradise Lost
• Sacred Reich
• Steel Panther
• Wednesday 13

Zaterdag
• Judas Priest
• Alcest
• Anathema
• August Burns Red
• Beyond the Black
• Boston Manor
• Disillusion
• Disturbed
• Down
• Dream State
• Dying Fetus
• Foreigner
• Good Riddance
• In Extremo
• Korn
• Lagwagon
• Motionless in White
• Obituary
• Of Mice and Men
• Opeth
• Powerflo
• Shvpes
• Soen
• Tribulation

Zondag
• Amorphis
• Anti-Flag
• Body Count Feat. Ice-T
• Bury Tomorrow
• Deftones
• Dimmu Borgir
• Dog Eat Dog
• Fu Manchu
• Kadavar
• Killswitch Engage
• Mayhem
• Me and that Man
• Naglfar
• Sepultura
• The Great Old Ones
• The Offspring
• The Vintage Caravan
• Thunder
• Wayward Sons

De nada.

[Dit bericht is gewijzigd door Ktulu op 15-11-2019 19:23]


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 09-12-2019 19:34 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Wat een zuurheid op de Facebook-pagina van Graspop over Faith No More als headliner op vrijdag. Dat is met afstand de gaafste headliner van deze editie.

Ik denk dat mensen zijn vergeten hoe groot de invloed van Faith No More op het moderne metallandschap is geweest. Het is gewoon een terechte headliner.

Ik hoop wel dat ze gewoon een keer een zaalshow gaan doen in plaats van festivals.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 09-12-2019 19:39]



Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 09-12-2019 20:26 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Het gezanik over Aerosmith is daarentegen wel gewoon terecht. We worden met zijn allen weer droog in de kakker gepakt door Livenation en we vinden het nog lekker ook.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 09-12-2019 20:52 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Het hele programma kan me nog niet boeien.

Die paar bands die ik echt zou willen zien zijn veel te veel verspreid over het weekend.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 09-12-2019 21:15 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Aerosmith op Graspop en System of a Down en Gojira op Rock Wrechter


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 09-12-2019 21:21 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Dream on


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 09-12-2019 21:22 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Ik ben nog nooit op Graspop geweest. Wel een kaart voor donderdag gehaald!
Mercyful Fate!



bub


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 09-12-2019 23:09 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2019 19:34 schreef HierIsMike het volgende:
Wat een zuurheid op de Facebook-pagina van Graspop over Faith No More als headliner op vrijdag. Dat is met afstand de gaafste headliner van deze editie.

Ik denk dat mensen zijn vergeten hoe groot de invloed van Faith No More op het moderne metallandschap is geweest. Het is gewoon een terechte headliner.

Ik hoop wel dat ze gewoon een keer een zaalshow gaan doen in plaats van festivals.


Faith No More viel een paar jaar geleden bij veel Graspop-publiek volgens mij ook al niet zo heel lekker. Geen idee waarom, ik vond het een prima show van een geweldige band die een headlinerstatus meer dan verdiend heeft. Maar ja, aan de andere kant: Graspop ging dan wel weer heel hard op Alestorm. Paarlen voor de zwijnen dus misschien.



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 10-12-2019 8:45 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ik ben in ieder geval erg blij met Faith No More, samen met Gaahl, Killing Joke, Our Survival depends on us en Paradise Lost redelijk ok, maar een goede aandikking van het programma mag nog wel. Zeker voor het geld dat je er ondertussen voor mag neertellen. En in zijn gehele 'Fuck you all, we doen lekker onze eigen goesting' is FNM meer metal dan vele metalbands.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 10-12-2019 11:08 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Het artistieke (relatief, ik weet het) zwaartepunt zit hem toch altijd in het middensegment van het programma. En voornamelijk NIET op de mainstage.

Wel erg jammer van System of a Down. Je zit al 20 jaar in de scene en je weet dat het zo werkt en toch is het weer een kleine desillusie.

Hey man, look at me rockin' out! I'm on the video!


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 11-12-2019 17:13 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:

Nieuw op het affiche zijn Phil Campbell And The Bastard Sons, The Hu, Devin Townsend, Black Veil Brides, Blues Pills, British Lion, Cemetery Sun, Crystal Lake, Death To All, Fire From The Gods, Michael Schenker's Temple Of Rock, Northlane, Tempt en The Dead Daisies.


Als het zo doorgaat kan ik alle festivals skippen volgend jaar.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 17-01-2020 12:00 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Vanwege Faith No More dan toch maar een ticketje voor vrijdag gekocht. Ik zou het niet kunnen verdragen om hun passage in België te missen. Gelukkig ook nog wel andere interessante groepen die dag.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-01-2020 14:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

komen op Alcatraz ook toch?


signature


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 17-01-2020 14:13 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Op Werchter weet ik. Op Alcatraz dacht ik niet. Maar daar komen wel andere toffe dingen.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 06-02-2020 19:53 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Nieuwe namen: 3 Doors Down, Amaranthe, Fleddy Melculy, John Garcia & The Band Of Gold, L7, Majestica, Mastodon, Periphery, Rival Sons, Skillet, Sloper, STAKE, Suicide Silence, Thy Art Is Murder, Tiamat en Wage War.

OMFG 3 Doors Down

Mayhem heeft gecancelled

Gaat lekker zo...


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 06-02-2020 19:56 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Staat toch een bandje voor negazijneling in.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Zazoe
Usericon van Zazoe
Posted 06-02-2020 23:23 by Zazoe Wijzig reactieProfiel van ZazoeQuote dit bericht

De reden dat ik ieder jaar naar gmm gaat is meer een reünie geworden met soms leuke bandjes en dito sfeer dan dat ik bij ieder optreden vooraan staat bij het hoofdpodium...


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen