![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Marked for Death is een hele mooie plaat. Het meer ingetogen werk van Chelsea Wolfe is zeker een referentiepunt en The Cranberries (vooral Emma's stem doet me daar aan denken) als die een stuk zwaarder zouden spelen. ![]() |
|
![]() |
|
The Future Sound of London - Lifeforms Palace Music - Viva Last Blues Magnolia Electric Co. - What Comes After The Blues Palace Brothers - Days in the Wake Songs: Ohia - The Lioness ![]() |
|
quote: Ik vind het wel tof. Maar ik herken je comment wel, en daarom merk ik dat ik bij artiesten als inderdaad Emma Ruth Rundle, Chelsea Wolfe, Lingua Ignota etc wat wegblijf. Is ook het volk wat steeds meer naar Roadburn komt. Gruwelijk irritant. Begon allemaal toen ze die kalkoen van Converge 20 keer in 2 jaar lieten spelen, blegh. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 25-04-2020 14:56] ![]() |
|
Striborg - Mysterious Semblance I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
Gyibaaw - Ancestral War Hymns ![]() |
|
Morbid Angel - World of Shit (The Promised Land) ![]() |
|
Yob - Catharsis ![]() |
|
quote:Lingua Ignota, wat een stierlijk vervelend wijf is dat. Ik was muzikaal wel onder de indruk toen ik "All Bitches must Die" voor het eerst hoorde, maar knapte snel af op de cultus rondom de persoon er achter. Ik vond haar optreden @ Roadburn vorig jaar ook schandalig. Een grote schreeuw om aandacht. Haar cultivering van slachtofferschap in een identiteit is precies wat er zo stierlijk vervelend is aan die scene en identiteitspolitiek in het algemeen. Dankzij dit volk, dat ik meer identificeer met het gepolitiseerde Le guess who, was Roadburn voor mij afgelopen jaar redelijk op het randje en verwacht ik eigenlijk niet zo snel meer te gaan. Afgelopen jaren had ik zo iets van: "Zolang x aantal vrienden gaan, ga ik ongezien de line-up ook wel, komt qua muziek en sfeer toch wel goed", maar naarmate het meer en meer afglijdt naar cultus, engagement en het bevredigen van aandachtsterkort, hoeft het van mij niet meer zo. Chelsea Wolfe wordt indd ook behoorlijk door die scene/dat slag volk geadoreerd en ingekapseld, maar even geheel los van de persoon Chelsea heb ik haar nog vaak genoeg gezien in kleine zaaltjes met weinig publiek gezien waar mensen voor haar muziek kwamen. Edit: Jouw opmerking over Converge volg ik trouwens niet. Ik ben niet bekend met die band of haar leden. [Dit bericht is gewijzigd door KwelgeestIV op 26-04-2020 10:55] Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Oh nee da's puur persoonlijk. Maar enkele jaren terug speelde Converge over 2 jaar iets van 5 sets ofzo? Echt overkill mijns inziens. En ik snap ook totaal niet waarom. Want de band is in mijn optiek al haar glans en glorie kwijt. Vooral de zanger klinkt echt als een in z'n reet geneukte kalkoen. Weet nog toen ik ze voor het eerst op Fortarock 2015 (denk ik?) zag ik gewoon half stond te lachen met de gedachte; 'menen ze dit nou?!'. Maar goed, puur persoonlijk. En daarbij vind ik de fanbase met al z'n PC kiddycore sneeuwvlokjes mateloos irritant. Voor de rest ook eens met de rest van je comment. [rant] Het is dat Roadburn voor mij op vijf minuten lopen van huis is en zowat de hele Tilburgse scène er te vinden is (wat volgens mij onderhand de enige reden is voor die scène an sich om nog te gaan) dat ik zelf ook nog ga. De line up van dit jaar was echt om over te janken. In 8 jaar Roadburn by far de meest tegenvallende. Hopen dat er voor volgend jaar wat bands afvallen en vervangen worden door bands die om kwaliteit en niet om hype draaien. [/rant] ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Even normaal doen tegen Pim. ![]() |
|
Te nimmer! ![]() |
|
![]() |
|
Miles Davis - In a Silent Way Miles Davis - On the Corner Grails - Take Refuge in Clean Living Grails - The Burden of Hope Lankum - The Livelong Day Sam Lee - Old Wow John Coltrane - My Favorite Things ![]() |
|
bub ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Cypress Hill - III Temples of Boom ![]() |
|
That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. ![]() |
|
De playlist van afgelopen vrijdag: Hæresiarchs of Dis - Thirty-Eighth Sermon of the Unborn Sigillum Diabolicum - Chroniques De L'infamie Tormentor - Anno Dimini Heidenland - Stormvloek Cult of Fire - Nirvana Cult of Fire - Moksha Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Orchid - The Mouth of Madness All them Witches - Dying Surfer meets his Maker High on Fire - Luminiferous Mjölnir - Hinweg uber die Tore der Zeit Dark Sonority - Kaosrekviem Acid Witch - Witchtanic Hallucinations Heervader - Onwards and Rise Blackdeath - Totentanz Sacrilegium/North - Jesienne szepty Absolutus - Pugnare in iis Quae Obtinere Non Possis Walpurgisnacht - Vergheldinghens Crachte Fluisteraars Luwte Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Ja ![]() "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" ![]() |
|
Lugubrum - De totem ![]() |
|
quote: ![]() ![]() on topic: ![]() |
|
![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |