|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heroin and your veins - Nausea Burzum - Hvis lyset tar Oss The Dave Brubeck Quartet - Time Out The Kilimanjaro Darkjazz Ensemble - Here be Dragons "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Op vol volume [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 01-04-2020 21:08] When your people matter, menstrual health matters |
|
Is Alain Clarke toevallig familie van Megatron Griffin? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Luistert aangenaam weg, nihil nove sub sole, wel goed gedaan. |
|
bub |
|
Necrophagist - Onset of Putrefaction |
|
quote: Ik ga hier niet naar luisteren. Zij kan prima zingen. Liedje is misschien ook goed, geen idee. Maar die Tino. Kom op. Ik heb dingen moeten horen op het werk. Vreselijk. Live is het helemaal niet te doen. Tino, echt. Vooroordeel, omdat ik niet ga luisteren? Jazeker! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Mastodon - The Hunter Mastodon - Once more 'round the sun Mastodon - Emperor of sand |
|
|
|
Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
|
|
quote:Nice. Klassieker. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Dat mag hoor. Rebel als ik ben poste ik t (deels) een beetje omdat ik vermoed dat er veel mensen hier dit verschrikkelijk vinden. Maar, naast of t je smaak is of niet, het is echt een top liedje, top gezongen. Live, en wat een controle, wat een tehniek, wat een volume. When your people matter, menstrual health matters |
|
Lekker Simulinken in een leeg kantoor. Af en toe een bureau slopen. Mooi dagje. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Ihsahn - Telemark verschrikkelijke Lenny Kravitzcover |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ik vind het echt megaverschrikkelijk, sorry. Niet per se omdat het Nederlandstalig is, want er zijn best Nederlandse dingen die ik enorm kan waarderen, maar omdat ik die Tino dus absoluut niet kan betrappen op enige controle en techniek en omdat die Davina Michelle zo'n zangeres is met een kunstje met dat gemaakte snikje in haar stem en dat steevaste overslaan richting de hogere noten. En tegen het eind van ieder liedje gaat ze net als al die toonladderzangeresjes blèren en daar heb ik enorm de pest aan. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Inveracity - Circle of Perversion |
|
|
|
Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Camel - A Live Record Camel - Mirage Nick Cave & The Bad Seeds - Henry's Dream |
|
quote: Juistem. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Nou als Ralph t zegt zal t wel zo zijn When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Sorry hoor, maar wat is dit voor pauperzooi haha. Die reacties van dat publiek zijn echt tragisch! Verder vind ik deze Davina Michelle geen mooie stem en accent hebben. Dat geschreeuw met al die overdreven vibrato's werkt eveneens op mijn zenuwen. Je zocht naar haters, die heb je hierbij gevonden "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |