|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Current 93 - Thunder Perfect Mind |
|
|
|
quote: Het is de lichtinval ;') |
|
Zo zonde dat de ene helft van de band er niet meer is. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: |
|
quote: Toen ik in 2016 in Oslo was op bezoek bij mijn zus speelde ze daar toevalligerwijs een eerste / een van hun eerste optredens. Leuke show en goed album, stonden alleen slechts een man of dertig. Tweede album vind ik een stuk minder wel. NP: Noetic Altar - All Is Dust, All Is Ashes, All Is Shadow [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 21-07-2020 15:11] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Dat is een snelle klim naar de top voor ze geweest dan. Exact, eerste is erg prettig, tweede is prima. NP zo "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: The Angelic Process Vorig jaar dat album op CD kunnen scoren voor 3 euro tijdens Soulcrusher in Nijmegen. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 21-07-2020 16:19] |
|
quote: Moet wel zeggen dat het mij enigszins verbaasde, gezien het toch de hoofdstad van een land is én de locatie (Parkteatret) ook niet ver uit het centrum lag. NP: Gneterswart - Gneterswart I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Moet wel zeggen dat het mij enigszins verbaasde, gezien het toch de hoofdstad van een land is én de locatie (Parkteatret) ook niet ver uit het centrum lag. NP: Gneterswart - Gneterswart I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Show No Mercy deel 2. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ben nog steeds opzoek Het is de lichtinval ;') |
|
Het is de lichtinval ;') |
|
"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Altijd gedacht dat dit boutmuziek was. Valt best mee. [Dit bericht is gewijzigd door Slegthyd op 22-07-2020 15:29] |
|
I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
|
|
Het is de lichtinval ;') |
|
Alleen jammer dat de zanger z'n lul is.. Het is de lichtinval ;') |
|
Jan Kruitwagen? |
|
Geen idee hoe die gast heet.. het is iig een kale dude.. in de baroeg 100 jaar terug was hij zo arrogant als de pest. Het is de lichtinval ;') |
|
Dirk Hartmans moet dat dan zijn. Even opgezocht op M-A. Handig dat er 2 Kjeld's zijn, allebei uit Friesland. :') |
|
De daad bij het woord gevoegd. Ash Ra Tempel - Ash Ra Tempel Ash Ra Tempel - Schwingungen Timothy Leary & Ash Ra Tempel - Seven Up Ash Ra Tempel - Join Inn |
|
Chris Connelly - The Episodes one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |