|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Drug Darkness - Tranquil Chemicals Drug Darkness - The Trip on Halloween Night Morbid Sorcery - Morbid Winds of Sorcery Deogen - The Endless Black Shadows of Abyss Drug Darkness - Bewildered Forest Illusion Orgy of Carrion - Everlasting Blood of Night MMXVIII Voyeur's Blood - The Dawning Of Post-Mortal Enlightenment Pa Vesh En - Dead Womb Zwarte Draak - Demo I |
|
quote: Tijdloze plaat is dat toch! Np: Ghost - Mary On A Cross "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
|
|
quote: NP: Sceptre of the Fading Dawn - Wandering in Lands Unseen I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Eén van de toppers van 2020 voor mij! |
|
Al een paar dagen veel Abigor geluisterd. Deze blijft toch mijn persoonlijke hoogtepunt: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Toevallig deze week een Abigor-special beluisterd via Twitch, had ook mijn top 10 ingestuurd. Enkel nummers van Verwüstung, Orkblut en Nachthymnen gekozen wel. https://witkonijn.be/programma/depankraker/ |
|
Mooi man! Abigor blijft ook tijdloos. Alles van ze [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk2 op 19-06-2020 7:38] |
|
bub |
|
|
|
"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
https://caldertheband.bandcamp.com/album/hell-come-around Ik ben met dit bandje in gesprek over heel misschien wat mixwerk. In ieder geval, deze EP is fantastisch. Het doet me -vooral door de zanger- denken aan een akoestische versie aan de allereerste van Coldplay. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Paysage d'Hiver - Im Wald Dark Fury / Pagan Hellfire / Evil - We Know How to Hate Pagan Hellfire - At the Resting Depths Eternal Brånd - Urkraft Armagedda - Svindeldjup Ättestup |
|
bub |
|
Belong - Common Era I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Deze blijft geweldig! Ik vind niet direct ergens info over hun huidige activiteiten, dus als iemand iets meer weet, dan hoor ik het gaarne... |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Oja, dit was cool. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: HEEESRCH!!! Nog een liefhebber, zie ik |
|
Zijn er nog meer bands die dit vergelijkbare type meeslepende (meesleurende? hehehe ) BM maken? |
|
quote: Net gezien dat ik hem nog niet op fysieke drager had, ineens aangeschaft via Discogs (samen met ander lekkers van Grouper, Soft Moon en Drab Majesty) [Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 23-06-2020 17:37] |
|
quote: "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
bub |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |