|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Spinal Tap Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
heavy metal zal er wel een zijn wel tekenfilms air heads, maar is geen serieuze glamrock: velvet Goldmine (met ewam macgregor) spinal tap idd rock star denk ik ook wel oja en die ene film waar zo'n jongen mee gaat op tour (ze denken dat hij ouder is), maar dat is niet echt metal maar meer rock almost famous geloof ik dat ie heet [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 12-06-2002 17:20] |
|
Still Crazy.. Maar da's ook niet echt 100% metal.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:klopt. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
+Gummo+ |
|
weet de naam niet meer, maar het gaat over 4 jongens die alles doen om bij een KISS concert aanwezig te zijn. super grappig, shit, waarom weet ik die naam niet meer? |
|
quote: Yeah, gummo draait echt wel om metal |
|
detroit rock city (das die KISS film dus) [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 12-06-2002 17:42] |
|
quote: Ach ja: gewoon de soundtrack en de t-shirts van de acteurs. |
|
quote: ja, idd, die. |
|
quote:zo kan je GT/ST er ook bij rekenen. die hebben immers af en toe een poster van obituary in beeld.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: gt/st? |
|
goede tijden slechte tijdne Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ja, is dat niet in die Snackbar? Zo'n grote flyer met Obituary als top of the bill? |
|
iedereen is hier fan van gtst zo te zien.. |
|
Yeah ! Peter! VOlgens mij speelt er in Ace Ventura ook een Metal Band. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 12-06-2002 18:06] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ja en in ace ventura Pet detective speelt canibal corpse een stukje live |
|
BAD NEWS !!! Te gek man! Gasten van The young ones & Bottom doen metal (ze kunnen alleen niet spelen)!!! Hebben zelfs op Donington gespeeld en mee op tour geweest met Iron Maiden!!!! Ik ken er alleen fragmenten van maar reken maar dat ik naar die film op zoek ben! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-06-2002 18:43] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
is dat niet de film 'how to make metal look gay'? Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: da's dan jouw projectie he.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Heavy Metal. Gaat niet direct over metal muziek, maar is wel op het gevoel wat bij de muziek komt kijken gebasseerd. Zitten overigens echt geweldige stukjes tussen... |
|
Koel, ze geven nu Ace Ventura op VT4 *gaat kijken* Enig idee waar CC in de film komt? |
|
en wat dacht je van het koppel: jay en silent bob. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Wat hebben die met metal te maken? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik vind ze wel een beetje metal dudes. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |