![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Welkom Moerasgezwel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
Doe eens foto? Dat moest Grafzerk ook. |
|||||||||
|
En alle briefjes van Jan aandachtig lezen; er komt een overhoring. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
RalP, maak hem nou niet bang! |
|||||||||
|
quote: Welkom Moerasgezwel! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
quote: Oh ja, sorry. Er komt géén overhoring. Ik herhaal: géén overhoring. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Dank voor het warme welkom allen! |
|||||||||
|
Ja, nee, ja, het moet met een recente krant en zm op de achtergrond op een scherm, zodat eenieder weet dat dit geen kloon account is. Blik bier you are beautiful |
|||||||||
|
Ik heb er persoonlijk geen moeite mee. Komt toch altijd uit als mensen bepaalde taalvormen gaan gebruiken. [Dit bericht is gewijzigd door Morwyn op 07-10-2026 15:26] |
|||||||||
|
quote: Of met de AH-folder van die week toch? |
|||||||||
|
Ja, ik weet dat niet zo goed, jij hebt dat pas nog meegemaakt. In 2001 was alles anders. Blik bier you are beautiful |
|||||||||
|
Nou vooruit. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote: Oke nu moet ik wel een foto uploaden.... |
|||||||||
|
Ja precies, nou je kan dit dus ook met een AH-folder doen, daarna komt er nog een reality-check bij een concert, vervolgens trek je een rode bh aan en doe je mee aan een T-br...ohnee... |
|||||||||
|
Tsjonge mijn vorige bericht was een reactie op Wimmert maar jullie waren sneller. @ND; ben jij het ja? Wat een kekke plant erbij. |
|||||||||
|
Nee. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Goh. Blik bier you are beautiful |
|||||||||
|
Oh *Wacht nog steeds op een glimp van NDtje* |
|||||||||
|
Hmm ik vond je al geen type voor die schoenen. |
|||||||||
|
quote: Maar is het een foto van jou? Ik moet aan en bm Michael Jackson denken, maar ik heb mijn leesbril niet op dus sorry Blik bier you are beautiful |
|||||||||
|
Wim.... |
|||||||||
|
quote: Superschattig dit. [Dit bericht is gewijzigd door Moerasgezwel op 07-10-2026 16:30] |
|||||||||
|
quote: Is dat niet toevallig een 'Frutex Lacrimans'? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
| Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
| Index / Algemeen |