|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
En net nog... quote: "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik moest hierheen van Tom, dus, hoi! |
|
Negerhut Tom? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Als dat z'n bijnaam is hier, sure! |
|
quote: Die scene laat heel mooi zien hoe moeilijk het is iemand te doen inzien dat er sprake is van een nieuwe realiteit. Veel mensen zitten opgesloten in hun eigen bubble. Dat wordt met deze documentaire (want dat is het eigenlijk) heel duidelijk, dat we zijn geprogrammeerd om te consumeren. Onder die deken van het systeem waar wij slaaf van zijn geworden ligt echter nog steeds onze oerkracht. En dat is spirituele groei. Als we die krachten weer aan gaan spreken kunnen we de huidige wereldproblematiek de baas. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Word wakker mensen! That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
wow Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben blij dat ik nog maximaal 30 jaar leef en ik baal ervan dat ik kinderen heb die nog 70 jaar moeten. Hafgufa |
|
quote:Shining is gay. |
|
quote:Treetrunk Tommy, jeweetsch. |
|
quote: "Zelf." |
|
Man of vrouw of geen van beide: Vrouwmensch Woonplaats: Winterswijk Zolder of kelder: Zolder's zijn krieg Leeftijd: 19 Leeftijd van je moeder: 38 Laat in één zin lezen hoe metal jij bent : soms bal ik mijn vuist naar de wereld, 10 jaar niet bij de kerk geweest Relatie: 3.14 Bier of whisky: Klonkies Thee of koffie: Thee Favoriete bands: idk I'm not a nazi Hobbies: vogelhuisjes verfen Opleiding: VWO Hekel aan: ONRECHT & HUISMOEDERS & LIJSTJES Viva of margriet? libelle Belgen of Duitsers? geen van beide |
|
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-06-2021 1:00] N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
quote: |
|
quote: |
|
Just say Hello. N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
quote:Hoi. |
|
Kunnen we Hohnny Joes en Jennie Bolink binnenkort ook nog verwelkomen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Of Datural Nisaster misschien. [Dit bericht is gewijzigd door WieNietLiefIsIsStout op 23-06-2021 20:17] N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
Die heeft zich volledig gericht op Hyves en doet niet aan fora. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Flauna dan? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Lezen, Wim. Hyves staat er. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Alleen het laatste gedeelte van die zin spookte door mijn hoofd. Fora en flauna, flora en fauna, fora en flauna, flora en fauna. Weet je wel, weet je niet. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |