|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat is de toegevoegde waarde van dergelijke wetenschap van lang geleden? Dat is toch al lang achterhaald? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wat leuk. Is dat luipaard? |
|
De hyves in je profiel werkt niet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Sodejezus wat had je anders gedacht, zebra? |
|
Poema, misschien tijgah. Ik ben nog aan het uitvogelen hoe het werkt. |
|
cougar Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Oprecht benieuwd: kan je bands of albums opnoemen van black met groove? Enige wat een beetje in de buurt zou kunnen komen denk ik is Glorior Belli? |
|
Is dit groovy? Geen idee wat dat eigenlijk IS. Wel het eerste dat me te binnen schoot. [Dit bericht is gewijzigd door zodiac lung op 09-10-2020 18:58] |
|
quote: Jij wint het topic! [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 09-10-2020 18:59] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Carpathian Forest? Clandestine Blaze? Sarke?? Ow ja en Satyricon tijdens Now, Diabolical misschien [Dit bericht is gewijzigd door M. op 09-10-2020 20:09] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Oi Hyves Waarschijnlijk maar beter ook quote:heerlijk quote: Een beetje, misschien? Maar Possession is sowieso leuk quote: Zoiets, ja . Tsjuder, Carpathian Forest. Clandistine Blaze ken ik niet! Welk nr/album? Wat ik nu vind zit weinig groove in. Wél lekker. [/zachteG] |
|
Zag dat slegthyd je al op de radar heeft.. succes en sterkte Het is de lichtinval ;') |
|
one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Slegthyd.. die had eerst een andere accountnaam, toch? Of vergis ik me nu? quote: Craft yaaassss [/zachteG] |
|
quote: Yep. Ik ken er meer. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ja voorheen Slechtheid. quote:Niet zo jaloers doen, Kimmey. I has lots of love to give. [Dit bericht is gewijzigd door Slegthyd op 10-10-2020 15:19] |
|
quote: Yep, en meerdere spermbans. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Maar ook nog een andere, toch? Echt compleet iets anders.. kom er alleen niet op welke [/zachteG] |
|
Laten we anders aan Forever After en Dying Embrace vragen wat een spermban precies is. Edit: G.I.R.L., Je van Het, Lijden Voorwerp. [Dit bericht is gewijzigd door Slegthyd op 10-10-2020 15:23] |
|
quote: G.I.R.L.? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Je van het heb ik gemist. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Tommeh of zoiets. En de klapper, Useless. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 10-10-2020 15:28] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Yes! G.I.R.L! Maedje! Die! [/zachteG] |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |