![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat is de toegevoegde waarde van dergelijke wetenschap van lang geleden? Dat is toch al lang achterhaald? ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Wat leuk. Is dat luipaard? ![]() |
|
De hyves in je profiel werkt niet. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Sodejezus wat had je anders gedacht, zebra? ![]() |
|
Poema, misschien tijgah. Ik ben nog aan het uitvogelen hoe het werkt. ![]() |
|
cougar ![]() |
|
quote: Oprecht benieuwd: kan je bands of albums opnoemen van black met groove? Enige wat een beetje in de buurt zou kunnen komen denk ik is Glorior Belli? ![]() |
|
Is dit groovy? Geen idee wat dat eigenlijk IS. Wel het eerste dat me te binnen schoot. [Dit bericht is gewijzigd door zodiac lung op 09-10-2020 18:58] ![]() |
|
quote: Jij wint het topic! ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 09-10-2020 18:59] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Carpathian Forest? Clandestine Blaze? Sarke?? Ow ja en Satyricon tijdens Now, Diabolical misschien [Dit bericht is gewijzigd door M. op 09-10-2020 20:09] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Oi Hyves ![]() ![]() quote: ![]() ![]() quote: Een beetje, misschien? Maar Possession is sowieso leuk ![]() quote: Zoiets, ja ![]() Clandistine Blaze ken ik niet! Welk nr/album? Wat ik nu vind zit weinig groove in. Wél lekker. [/zachteG] ![]() |
|
Zag dat slegthyd je al op de radar heeft.. succes en sterkte ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: ![]() Slegthyd.. die had eerst een andere accountnaam, toch? Of vergis ik me nu? quote: Craft ![]() [/zachteG] ![]() |
|
quote: Yep. Ik ken er meer. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Ja voorheen Slechtheid. quote:Niet zo jaloers doen, Kimmey. I has lots of love to give. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Slegthyd op 10-10-2020 15:19] ![]() |
|
quote: Yep, en meerdere spermbans. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Maar ook nog een andere, toch? Echt compleet iets anders.. kom er alleen niet op welke [/zachteG] ![]() |
|
Laten we anders aan Forever After en Dying Embrace vragen wat een spermban precies is. Edit: G.I.R.L., Je van Het, Lijden Voorwerp. [Dit bericht is gewijzigd door Slegthyd op 10-10-2020 15:23] ![]() |
|
quote: G.I.R.L.? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Je van het heb ik gemist. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Tommeh of zoiets. En de klapper, Useless. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 10-10-2020 15:28] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Yes! G.I.R.L! Maedje! Die! [/zachteG] ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |