![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Jij bent niet iedereen? ![]() |
|
quote: Oeps, ik ben wel een n00b! Met mijn chaotische brein heb ik mij hier helemaal nooit voorgesteld, terwijl dat hier geloof ik wel de regel is. ![]() ![]() Nu ik hier toch ben, enkele info (voor de belangstellenden): 30+er Dierenvriend Films: horror (oa. John Carpenter, Tom Savini), Jim Carrey, 90's sci-fi (Waterworld!) Muziek: 60's/70's rock, begin 90's (Noorse) BM, doom metal, stoner rock en de huidige ontwikkelingen binnen stoner/doom bands (wat een geniaal spul is hier te vinden tegenwoordig!!!) Kennis: liefst wetenschappelijk en gerelateerd aan zowel het menselijke als het dierlijke (de mens is immers zelf een dier, nietwaar?) gedrag Fan van oud/niet eerder gepubliceerd muziekgerelateerd beeldmateriaal en weetjes/feitjes Amateurproducer Gitaar, drums, bas, keys... Geef me er een of alles, ik ga ermee los Cheers! ![]() |
|
Vindt je de vechtscene in They Live ook veel te lang door gaan? ![]() |
|
quote: Dierenpartij heeft er een vriend bij. Welkom N ![]() ![]() N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. ![]() |
|
quote: Vul dan op z'n minst de juiste lijst in. quote: Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: En wie bent U dan ook alweer? Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen. ![]() |
|
quote: Ik ben soms lief, maar ook een beetje stout ![]() N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. ![]() |
|
quote: Behoorlijk vragenlijst om Pfizer te kunnen krijgen. N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. ![]() |
|
Bij onjuist invullen enkel Astra. Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Zeg toch overal NEE op. N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. ![]() |
|
Gelijk heb je, al dat papier wat ze door de brievenbus proppen. Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Alles draait om de eenvoud. Want wie niet lief is is natuurlijk stout. En wie niet jong is is natuurlijk oud ![]() N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. ![]() |
|
quote: Oké: Man of vrouw of geen van beide: M Woonplaats: anoniem Zolder of kelder: heb ik beide Leeftijd: 34 Leeftijd van je moeder: 66 Laat in één zin lezen hoe metal jij bent : headbangend cd's uitzoeken tijdens de Fame koopavonden in de metalkelder ![]() Relatie: ja Bier of whisky: bier Thee of koffie: koffie Favoriete bands: Pink Floyd, Black Sabbath, Type O Negative, The Verve, Starflyer 59, Nothing, Deftones Hobbies: zie vorige bericht Opleiding: hbo/uni richting social work/sociale wetenschappen Hekel aan: viva en margriet Viva of margriet? ![]() Belgen of Duitsers? Beide Beeldmateriaal Google 'Johan Derksen' voor een impressie ![]() |
|
quote: Kan ik bij jou ook een polis afsluiten? Ik bedoel Funeralopolis. Lijkt me wel zo handig. N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. ![]() |
|
quote: Hahaha! Potverdorie dat was geniaal. Ik wist niet wat ik zag voor het eerst ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Helaas heb ik daar niet voor gestudeerd dus ik denk eerlijk gezegd dat dat niet zo handig is ![]() ![]() |
|
quote: Jammer. Trouwens ik ben niet zo van Electric Wizard. N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. ![]() |
|
quote: Maakt niet uit dude ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Even denken... Nee, dit helpt niet. Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen. ![]() |
|
quote: Geweldige scene inderdaad ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: Nou Jacobse zonder van Es ![]() [Dit bericht is gewijzigd door WieNietLiefIsIsStout op 22-06-2021 22:00] N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. ![]() |
|
Ik heb sinds 2001 heel wat doerakjes alhier voorbij zien komen die onder deze noemer zouden kunnen vallen. ![]() Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen. ![]() |
|
quote: Helaas zover hoef je niet te kijken. N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. ![]() |
|
Het maakt verder ook niet uit, wat mij betreft is iedereen welkom hier. ![]() Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |