|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Jij bent niet iedereen? |
|
quote: Oeps, ik ben wel een n00b! Met mijn chaotische brein heb ik mij hier helemaal nooit voorgesteld, terwijl dat hier geloof ik wel de regel is. Komt omdat ik al jaren lezer van dit forum ben en zomaar plots dacht: laat ik me toch maar eens spontaan mengen in het NLBM topic Nu ik hier toch ben, enkele info (voor de belangstellenden): 30+er Dierenvriend Films: horror (oa. John Carpenter, Tom Savini), Jim Carrey, 90's sci-fi (Waterworld!) Muziek: 60's/70's rock, begin 90's (Noorse) BM, doom metal, stoner rock en de huidige ontwikkelingen binnen stoner/doom bands (wat een geniaal spul is hier te vinden tegenwoordig!!!) Kennis: liefst wetenschappelijk en gerelateerd aan zowel het menselijke als het dierlijke (de mens is immers zelf een dier, nietwaar?) gedrag Fan van oud/niet eerder gepubliceerd muziekgerelateerd beeldmateriaal en weetjes/feitjes Amateurproducer Gitaar, drums, bas, keys... Geef me er een of alles, ik ga ermee los Cheers! |
|
Vindt je de vechtscene in They Live ook veel te lang door gaan? |
|
quote: Dierenpartij heeft er een vriend bij. Welkom N b N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
quote: Vul dan op z'n minst de juiste lijst in. quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: En wie bent U dan ook alweer? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik ben soms lief, maar ook een beetje stout N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
quote: Behoorlijk vragenlijst om Pfizer te kunnen krijgen. N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
Bij onjuist invullen enkel Astra. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Zeg toch overal NEE op. N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
Gelijk heb je, al dat papier wat ze door de brievenbus proppen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Alles draait om de eenvoud. Want wie niet lief is is natuurlijk stout. En wie niet jong is is natuurlijk oud N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
quote: Oké: Man of vrouw of geen van beide: M Woonplaats: anoniem Zolder of kelder: heb ik beide Leeftijd: 34 Leeftijd van je moeder: 66 Laat in één zin lezen hoe metal jij bent : headbangend cd's uitzoeken tijdens de Fame koopavonden in de metalkelder Relatie: ja Bier of whisky: bier Thee of koffie: koffie Favoriete bands: Pink Floyd, Black Sabbath, Type O Negative, The Verve, Starflyer 59, Nothing, Deftones Hobbies: zie vorige bericht Opleiding: hbo/uni richting social work/sociale wetenschappen Hekel aan: viva en margriet Viva of margriet? Belgen of Duitsers? Beide Beeldmateriaal Google 'Johan Derksen' voor een impressie |
|
quote: Kan ik bij jou ook een polis afsluiten? Ik bedoel Funeralopolis. Lijkt me wel zo handig. N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
quote: Hahaha! Potverdorie dat was geniaal. Ik wist niet wat ik zag voor het eerst Om op je vraag in te gaan: als die scene een uur geduurd zou hebben, dan was ik alsnog de tijd compleet vergeten Mooi dat je daar over begint dude! |
|
quote: Helaas heb ik daar niet voor gestudeerd dus ik denk eerlijk gezegd dat dat niet zo handig is Laten we het maar bij Electric Wizard houden wat dat betreft! |
|
quote: Jammer. Trouwens ik ben niet zo van Electric Wizard. N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
quote: Maakt niet uit dude Hier hebben we het gelukkig over n00bs |
|
quote: Even denken... Nee, dit helpt niet. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Geweldige scene inderdaad ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Nou Jacobse zonder van Es Vroeger was ik een beetje stout maar nu ben ik een beetje lief. [Dit bericht is gewijzigd door WieNietLiefIsIsStout op 22-06-2021 22:00] N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
Ik heb sinds 2001 heel wat doerakjes alhier voorbij zien komen die onder deze noemer zouden kunnen vallen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Helaas zover hoef je niet te kijken. N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
Het maakt verder ook niet uit, wat mij betreft is iedereen welkom hier. Nou ja, fanta dan. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |