IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Nieuwe komers, welkom? [welkomsttopic] Vorige pagina | Volgende pagina
WieNietLiefIsIsStout
N.E.C.
Usericon van WieNietLiefIsIsStout
Posted 22-06-2021 16:58 by WieNietLiefIsIsStout Wijzig reactieProfiel van WieNietLiefIsIsStoutQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2021 16:52 schreef Slegthyd het volgende:
Gewoon moeten werken.




Zoals iedereen dus, behalve ik dan.


N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 22-06-2021 17:03 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Jij bent niet iedereen?


Funeralopolis
Usericon van Funeralopolis
Posted 22-06-2021 17:22 by Funeralopolis Wijzig reactieProfiel van FuneralopolisQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2021 16:34 schreef WieNietLiefIsIsStout het volgende:
Er komen geen nieuwe meer de laatste tijd. Jammer eigenlijk want ik vind het hier best gezellig.


Oeps, ik ben wel een n00b! Met mijn chaotische brein heb ik mij hier helemaal nooit voorgesteld, terwijl dat hier geloof ik wel de regel is. Komt omdat ik al jaren lezer van dit forum ben en zomaar plots dacht: laat ik me toch maar eens spontaan mengen in het NLBM topic

Nu ik hier toch ben, enkele info (voor de belangstellenden):

30+er
Dierenvriend
Films: horror (oa. John Carpenter, Tom Savini), Jim Carrey, 90's sci-fi (Waterworld!)
Muziek: 60's/70's rock, begin 90's (Noorse) BM, doom metal, stoner rock en de huidige ontwikkelingen binnen stoner/doom bands (wat een geniaal spul is hier te vinden tegenwoordig!!!)
Kennis: liefst wetenschappelijk en gerelateerd aan zowel het menselijke als het dierlijke (de mens is immers zelf een dier, nietwaar?) gedrag
Fan van oud/niet eerder gepubliceerd muziekgerelateerd beeldmateriaal en weetjes/feitjes
Amateurproducer
Gitaar, drums, bas, keys... Geef me er een of alles, ik ga ermee los

Cheers!


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 22-06-2021 17:23 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Vindt je de vechtscene in They Live ook veel te lang door gaan?


WieNietLiefIsIsStout
N.E.C.
Usericon van WieNietLiefIsIsStout
Posted 22-06-2021 17:33 by WieNietLiefIsIsStout Wijzig reactieProfiel van WieNietLiefIsIsStoutQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2021 17:22 schreef Funeralopolis het volgende:
Oeps, ik ben wel een n00b! Met mijn chaotische brein heb ik mij hier helemaal nooit voorgesteld, terwijl dat hier geloof ik wel de regel is. Komt omdat ik al jaren lezer van dit forum ben en zomaar plots dacht: laat ik me toch maar eens spontaan mengen in het NLBM topic

Nu ik hier toch ben, enkele info (voor de belangstellenden):

30+er
Dierenvriend
Films: horror (oa. John Carpenter, Tom Savini), Jim Carrey, 90's sci-fi (Waterworld!)
Muziek: 60's/70's rock, begin 90's (Noorse) BM, doom metal, stoner rock en de huidige ontwikkelingen binnen stoner/doom bands (wat een geniaal spul is hier te vinden tegenwoordig!!!)
Kennis: liefst wetenschappelijk en gerelateerd aan zowel het menselijke als het dierlijke (de mens is immers zelf een dier, nietwaar?) gedrag
Fan van oud/niet eerder gepubliceerd muziekgerelateerd beeldmateriaal en weetjes/feitjes
Amateurproducer
Gitaar, drums, bas, keys... Geef me er een of alles, ik ga ermee los

Cheers!





Dierenpartij heeft er een vriend bij. Welkom N b


N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 22-06-2021 17:56 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 22 juni 2021 17:22 schreef Funeralopolis het volgende:
Oeps, ik ben wel een n00b! Met mijn chaotische brein heb ik mij hier helemaal nooit voorgesteld, terwijl dat hier geloof ik wel de regel is. Komt omdat ik al jaren lezer van dit forum ben en zomaar plots dacht: laat ik me toch maar eens spontaan mengen in het NLBM topic

Nu ik hier toch ben, enkele info (voor de belangstellenden):

30+er
Dierenvriend
Films: horror (oa. John Carpenter, Tom Savini), Jim Carrey, 90's sci-fi (Waterworld!)
Muziek: 60's/70's rock, begin 90's (Noorse) BM, doom metal, stoner rock en de huidige ontwikkelingen binnen stoner/doom bands (wat een geniaal spul is hier te vinden tegenwoordig!!!)
Kennis: liefst wetenschappelijk en gerelateerd aan zowel het menselijke als het dierlijke (de mens is immers zelf een dier, nietwaar?) gedrag
Fan van oud/niet eerder gepubliceerd muziekgerelateerd beeldmateriaal en weetjes/feitjes
Amateurproducer
Gitaar, drums, bas, keys... Geef me er een of alles, ik ga ermee los

Cheers!

Vul dan op z'n minst de juiste lijst in.

quote:
Op 4 april 2020 21:34 schreef Natural Disaster het volgende:
Gaarne bij de ingang uw vragenlijst invullen.

Stel jezelf voor.

Vragenlijst

Man of vrouw of geen van beide:
Woonplaats:
Zolder of kelder:
Leeftijd:
Leeftijd van je moeder:
Laat in één zin lezen hoe metal jij bent :
Relatie:
Bier of whisky:
Thee of koffie:
Favoriete bands:
Hobbies:
Opleiding:
Hekel aan:
Viva of margriet?
Belgen of Duitsers?


Beeldmateriaal

Heren: Post een foto indien je lang haar hebt
Dames: Alleen sexy foto's posten voor Karnivoor


En een huishoudelijke mededeling van een strenge, onbekende mod:

GEEN geslowchat; N00bs (zowel als vaste users) die dit topic komen vervuilen met spul dat best op ICQ kan, krijgen na de ban een mailtje met een linkje naar ICQ zodat dit topic verschoond blijft van spambots. Spammers hebben we namelijk al meer dan genoeg en dit is bij uitstek hét topic waar N00bs een idee krijgen wat ZM precies is en we willen niet dat ze denken dat dit een tweede " Muur" is.
Mocht er te ver worden doorgegaan met geslowchat en off topic posts, dan wordt dit gedrag beloond met een weekban.

U is gewaarschuwd!




Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 22-06-2021 18:04 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 22 juni 2021 16:34 schreef WieNietLiefIsIsStout het volgende:
Er komen geen nieuwe meer de laatste tijd. Jammer eigenlijk want ik vind het hier best gezellig.


En wie bent U dan ook alweer?




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


WieNietLiefIsIsStout
N.E.C.
Usericon van WieNietLiefIsIsStout
Posted 22-06-2021 18:16 by WieNietLiefIsIsStout Wijzig reactieProfiel van WieNietLiefIsIsStoutQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2021 18:04 schreef F.Jacobse het volgende:
En wie bent U dan ook alweer?






Ik ben soms lief, maar ook een beetje stout


N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen.


WieNietLiefIsIsStout
N.E.C.
Usericon van WieNietLiefIsIsStout
Posted 22-06-2021 18:19 by WieNietLiefIsIsStout Wijzig reactieProfiel van WieNietLiefIsIsStoutQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2021 17:56 schreef Natural Disaster het volgende:
Vul dan op z'n minst de juiste lijst in.




Behoorlijk vragenlijst om Pfizer te kunnen krijgen.


N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 22-06-2021 18:20 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Bij onjuist invullen enkel Astra.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


WieNietLiefIsIsStout
N.E.C.
Usericon van WieNietLiefIsIsStout
Posted 22-06-2021 18:21 by WieNietLiefIsIsStout Wijzig reactieProfiel van WieNietLiefIsIsStoutQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2021 18:20 schreef Natural Disaster het volgende:
Bij onjuist invullen enkel Astra.




Zeg toch overal NEE op.


N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 22-06-2021 18:22 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Gelijk heb je, al dat papier wat ze door de brievenbus proppen.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


WieNietLiefIsIsStout
N.E.C.
Usericon van WieNietLiefIsIsStout
Posted 22-06-2021 18:23 by WieNietLiefIsIsStout Wijzig reactieProfiel van WieNietLiefIsIsStoutQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2021 18:04 schreef F.Jacobse het volgende:
En wie bent U dan ook alweer?



Alles draait om de eenvoud. Want wie niet lief is is natuurlijk stout. En wie niet jong is is natuurlijk oud


N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen.


Funeralopolis
Usericon van Funeralopolis
Posted 22-06-2021 18:53 by Funeralopolis Wijzig reactieProfiel van FuneralopolisQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2021 17:56 schreef Natural Disaster het volgende:
Vul dan op z'n minst de juiste lijst in.




Oké:

Man of vrouw of geen van beide: M
Woonplaats: anoniem
Zolder of kelder: heb ik beide
Leeftijd: 34
Leeftijd van je moeder: 66
Laat in één zin lezen hoe metal jij bent : headbangend cd's uitzoeken tijdens de Fame koopavonden in de metalkelder
Relatie: ja
Bier of whisky: bier
Thee of koffie: koffie
Favoriete bands: Pink Floyd, Black Sabbath, Type O Negative, The Verve, Starflyer 59, Nothing, Deftones
Hobbies: zie vorige bericht
Opleiding: hbo/uni richting social work/sociale wetenschappen
Hekel aan: viva en margriet
Viva of margriet?
Belgen of Duitsers? Beide


Beeldmateriaal

Google 'Johan Derksen' voor een impressie


WieNietLiefIsIsStout
N.E.C.
Usericon van WieNietLiefIsIsStout
Posted 22-06-2021 18:57 by WieNietLiefIsIsStout Wijzig reactieProfiel van WieNietLiefIsIsStoutQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2021 18:53 schreef Funeralopolis het volgende:
Oké:

Man of vrouw of geen van beide: M
Woonplaats: anoniem
Zolder of kelder: heb ik beide
Leeftijd: 34
Leeftijd van je moeder: 66
Laat in één zin lezen hoe metal jij bent : headbangend cd's uitzoeken tijdens de Fame koopavonden in de metalkelder
Relatie: ja
Bier of whisky: bier
Thee of koffie: koffie
Favoriete bands: Pink Floyd, Black Sabbath, Type O Negative, The Verve, Starflyer 59, Nothing, Deftones
Hobbies: zie vorige bericht
Opleiding: hbo/uni richting social work/sociale wetenschappen
Hekel aan: viva en margriet
Viva of margriet?
Belgen of Duitsers? Beide


Beeldmateriaal

Google 'Johan Derksen' voor een impressie



Kan ik bij jou ook een polis afsluiten? Ik bedoel Funeralopolis. Lijkt me wel zo handig.


N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen.


Funeralopolis
Usericon van Funeralopolis
Posted 22-06-2021 18:59 by Funeralopolis Wijzig reactieProfiel van FuneralopolisQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2021 17:23 schreef Slegthyd het volgende:
Vindt je de vechtscene in They Live ook veel te lang door gaan?


Hahaha! Potverdorie dat was geniaal. Ik wist niet wat ik zag voor het eerst Om op je vraag in te gaan: als die scene een uur geduurd zou hebben, dan was ik alsnog de tijd compleet vergeten Mooi dat je daar over begint dude!


Funeralopolis
Usericon van Funeralopolis
Posted 22-06-2021 19:03 by Funeralopolis Wijzig reactieProfiel van FuneralopolisQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2021 18:57 schreef WieNietLiefIsIsStout het volgende:
Kan ik bij jou ook een polis afsluiten? Ik bedoel Funeralopolis. Lijkt me wel zo handig.


Helaas heb ik daar niet voor gestudeerd dus ik denk eerlijk gezegd dat dat niet zo handig is Laten we het maar bij Electric Wizard houden wat dat betreft!


WieNietLiefIsIsStout
N.E.C.
Usericon van WieNietLiefIsIsStout
Posted 22-06-2021 19:19 by WieNietLiefIsIsStout Wijzig reactieProfiel van WieNietLiefIsIsStoutQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2021 19:03 schreef Funeralopolis het volgende:
Helaas heb ik daar niet voor gestudeerd dus ik denk eerlijk gezegd dat dat niet zo handig is Laten we het maar bij Electric Wizard houden wat dat betreft!




Jammer. Trouwens ik ben niet zo van Electric Wizard.


N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen.


Funeralopolis
Usericon van Funeralopolis
Posted 22-06-2021 20:06 by Funeralopolis Wijzig reactieProfiel van FuneralopolisQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2021 19:19 schreef WieNietLiefIsIsStout het volgende:
Jammer. Trouwens ik ben niet zo van Electric Wizard.


Maakt niet uit dude Hier hebben we het gelukkig over n00bs


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 22-06-2021 20:55 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 22 juni 2021 18:16 schreef WieNietLiefIsIsStout het volgende:
Ik ben soms lief, maar ook een beetje stout


Even denken... Nee, dit helpt niet.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 22-06-2021 21:11 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2021 18:59 schreef Funeralopolis het volgende:
Hahaha! Potverdorie dat was geniaal. Ik wist niet wat ik zag voor het eerst Om op je vraag in te gaan: als die scene een uur geduurd zou hebben, dan was ik alsnog de tijd compleet vergeten Mooi dat je daar over begint dude!

Geweldige scene inderdaad


... hoe de hazen lopen ...


WieNietLiefIsIsStout
N.E.C.
Usericon van WieNietLiefIsIsStout
Posted 22-06-2021 21:59 by WieNietLiefIsIsStout Wijzig reactieProfiel van WieNietLiefIsIsStoutQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2021 20:55 schreef F.Jacobse het volgende:
Even denken... Nee, dit helpt niet.







Nou Jacobse zonder van Es Vroeger was ik een beetje stout maar nu ben ik een beetje lief.

[Dit bericht is gewijzigd door WieNietLiefIsIsStout op 22-06-2021 22:00]


N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 22-06-2021 22:06 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik heb sinds 2001 heel wat doerakjes alhier voorbij zien komen die onder deze noemer zouden kunnen vallen.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


WieNietLiefIsIsStout
N.E.C.
Usericon van WieNietLiefIsIsStout
Posted 22-06-2021 22:12 by WieNietLiefIsIsStout Wijzig reactieProfiel van WieNietLiefIsIsStoutQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2021 22:06 schreef F.Jacobse het volgende:
Ik heb sinds 2001 heel wat doerakjes alhier voorbij zien komen die onder deze noemer zouden kunnen vallen.






Helaas zover hoef je niet te kijken.


N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 22-06-2021 22:14 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Het maakt verder ook niet uit, wat mij betreft is iedereen welkom hier. Nou ja, fanta dan.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen