IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Israël wil graag toetreden tot de Europese Unie..... Vorige pagina | Volgende pagina
WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 10-11-2002 21:58 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2002 21:57 schreef Greycloak het volgende:
Eh, Engeland onder Churchill was de eerste en voornaamste met het plan de Joden in Palestina neer te zetten hoor... Ik weet niet welke boeken jij leest, maar...


Engeland, Rusland, Amerika en Frankrijk geloof ik ook hebben het idote idee bedacht...heeft ik op school geleerd.


I spy with my little and verrry evil eye.....


joeri
Usericon van joeri
Posted 10-11-2002 22:33 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

ik denk dat ze een nieuwe beste sterke vriend zoeken nu amerika er minder aan doet(zoals iemand al zei, maar ik heb geen zin om terug te scrollen en te quoten).


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 10-11-2002 22:53 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

als ze heel graag meer willen overleggen of een munt willen met andere landen etc kunnen ze dan bij de VN doen en voorstellen etc of een Afrikaans/Aziatische Unie beginnen .
zou wel goed zijn voor die regio ,denk ik,een dergelijke unie .

[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 10-11-2002 22:54]



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-11-2002 22:58 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2002 21:58 schreef WickedKimmie het volgende:
Engeland, Rusland, Amerika en Frankrijk geloof ik ook hebben het idote idee bedacht...heeft ik op school geleerd.

De Balfourverklaring was toch echt een Engelse, daar is alle teringzooi mee begonnen.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 11-11-2002 2:55 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2002 22:58 schreef Dwaallicht het volgende:
De Balfourverklaring was toch echt een Engelse, daar is alle teringzooi mee begonnen.


Idd, nou willen die joden gewoon ook Europa in die zeik betrekken, nee bedankt! Zoek het maar uit met jullie beloofde land, klaag nog maar wat tegen je muur, en handel nog maar wat in diamanten. Als EU-land ben je verplicht militair in te grijpen als een andere lidstaat oorlog krijgt en dat is volgens mij ook het plan van Israel. Het jodendom gaat echt de wereld in de vernietiging storten, heel soms denk ik van "die Hitler was zo gek nog niet", want dat het jodendom een etterende ziekte van deze wereld is, moge duidelijk zijn.
Nederland zal zeer zeker voor toetreding stemmen, mark my words.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-11-2002 4:13 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Israël kan zoveel willen!
Een land treedt niet zo makkelijk toe tot de EU, er worden toelatingseisen gesteld waar Israël niet bepaald aan voldoet.
De EU accepteert dit nooit; de EU krijgt de handen nl. vol aan het economisch opkrikken van de landen die er in 2004 bijkomen en niemand wil zich -wijselijk- branden aan dat wespennest dat alleen maar verliezers voortbrengt.

Ik vraag me af...als Israël zo duidelijk hulp wil -want idd Heiden, militaire back up zal hun reden wel zijn-, is Israël dan aan het eind van z'n resources aan het komen?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-11-2002 4:21]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 11-11-2002 9:16 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Over m'n lijk. Maar er zijn toch ook al problemen bij het toelaten van Turkije bij de EU, waarom Israel dan wel, dat licht nog geen eens in Europa, licht er nog geen eens in de buurt.


Useless
Usericon van Useless
Posted 11-11-2002 9:49 by Useless Wijzig reactieProfiel van UselessQuote dit bericht

Achja. Het nut is ver te zoeken, maargoed.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-11-2002 18:15 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ik zeg: NEE!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 12-11-2002 22:12 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

ik ook!



Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 13-11-2002 14:05 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Laat ze eerst maar eens stoppen met oorlog voeren, dan kijken we wel verder

Maar met Heos ben ik het dus weer helemaal niet eens


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 13-11-2002 14:06 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

oeps... sorry

Heiden bedoel ik


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 13-11-2002 14:27 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ik ben het wel met Heiden eens.
Wat een stelletje idioten daar in Israel.
Dit mag echt niet gebeuren.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-11-2002 16:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

besten mensen:

Israel is GEEN EUROPEES LAND en zal dus NOOIT toetreden tot de EU.

bron: zat gister in brussel dus primaire bron.

topic kan dicht lijkt me


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 13-11-2002 17:06 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Jippie!!!




joeri
Usericon van joeri
Posted 13-11-2002 17:49 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2002 16:50 schreef ghoulliette het volgende:
besten mensen:

Israel is GEEN EUROPEES LAND en zal dus NOOIT toetreden tot de EU.

bron: zat gister in brussel dus primaire bron.

topic kan dicht lijkt me





wladimir
Usericon van wladimir
Posted 13-11-2002 17:58 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2002 16:50 schreef ghoulliette het volgende:
besten mensen:

Israel is GEEN EUROPEES LAND en zal dus NOOIT toetreden tot de EU.

bron: zat gister in brussel dus primaire bron.

topic kan dicht lijkt me
dank!


RaNk
Usericon van RaNk
Posted 13-11-2002 18:05 by RaNk Wijzig reactieProfiel van RaNkQuote dit bericht

Dat klinkt geruststellend...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-11-2002 18:11 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2002 18:05 schreef RaNk het volgende:
Dat klinkt geruststellend...

de EC (europese commisie) is in ieder geval fel tegen een lidmaatschap.

"geen sprake van" dus


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 13-11-2002 18:16 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Nog ff geduld, dan kunnen we vanzelf in "oud" Israel een mooi center-parcs complex bouwen


Bazzio Attacks!!!


XpincadarusX
Usericon van XpincadarusX
Posted 13-11-2002 23:52 by XpincadarusX Wijzig reactieProfiel van XpincadarusXQuote dit berichthttp://www.bibletopics.com/biblestudy/77.htm

Nou, Oost Europa bij ons gaat nog net ... liever had ik gezien dat ze met Rusland weer een sterk blok gingen vormen ... maar ja, zo is de situatie nu eenmaal niet

Turkije? Israel? bij Europa?



Two great European narcotics, alcohol and Christianity. Friedrich W. Nietzsche


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-11-2002 9:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2002 23:52 schreef XpincadarusX het volgende:
Nou, Oost Europa bij ons gaat nog net ... liever had ik gezien dat ze met Rusland weer een sterk blok gingen vormen ... maar ja, zo is de situatie nu eenmaal niet

Turkije? Israel? bij Europa?




Rusland wordt wel gezien als mogelijke kandidaat. maar of dat door gaat??

Frankrijk zal zijn status niet willen opgeven zij streven immers nog steeds naar een europa onderleiding van Frankrijk en blijven graag erg machtig.

Amerika zal zijn hegomonale status niet op het spel willen zitten. Als Rusland bij de EU komt neemt deze in omvang ongelooooooooooflijk toe. (is geen klein landje dat rusland) Amerika heeft er wanneer dat gebeurd een grote handelspartner bij maar tegelijkertijd een geduchte concurrent. En of ze dat zou willen is nog maar de vraag.


Dark_child
Killing for religion, Something I don't understand
Usericon van Dark_child
Posted 14-11-2002 11:13 by Dark_child Wijzig reactieProfiel van Dark_childQuote dit bericht

Het feit dat Rusland nu economisch niet sterk staat wil niet zeggen dat dat zo blijft, Rusland heb genoeg fosiele brandstoffen maar geen geld om het boven de grond te krijgen, echter begint het peil van de fosiele brandstoffen in de omgeving van Irak ernstig te dalen dus moeten de grote maatschapijen toch naar Rusland en zullen er dik voor betalen, Rusland gaat weer een Economisch zeer goed draaiend land worden wat ook goed is voor de EU.

[Decipher zegt:]Rusland staat qua economie wel zwak, maar militair zijn ze een gigant , zeker als ze straks economisch goed gaan zullen ze tot de top van de militaire machten behoren [/Decipher]


Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-11-2002 11:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2002 11:13 schreef Dark_child het volgende:
*let totaal niet op *


lieve schat het heeft niets met economische situatie te maken maar met internationale verhoudingen.

het gaat om macht lieverd en om de vraag of Frankrijk en of de VS bereid zijn een gedeelte van hun macht in te levern

POLITIEK DRAAIT OM MACHT

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 14-11-2002 11:19]


Ineluki
Usericon van Ineluki
Posted 14-11-2002 11:20 by Ineluki Wijzig reactieProfiel van InelukiQuote dit bericht

Als Rusland dat zelf wil kunnen de Amerikanen er maar weinig aan doen. Rusland + Europa zou zelfs in zijn huidige toestand een veel te machtig blok vormen om zijn wil aan op te leggen. Op termijn vormt zoiets natuurlijk een enorme supermacht. Stel je maar eens de hele militaire erfenis van het Oostblok uit de Koude Oorlog in Europese handen voor.

Verder denk ik dat zoiets stilaan het einde zou vormen van de "westerse" oriëntatie van de Europese Unie (ondanks de waarschijnlijke toetreding van Rusland tot de NAVO wanneer zoiets gebeurd). Een volledig eigen koers ligt dan binnen handbereik ...

In ieder geval, die euro heeft de Unie kennelijk geen windeieren gelegd ... Iedereen wil blijkbaar zijn deel van de koek.

[edit]: Tja, Frankrijk en Groot-Brittannië mogen niet teveel dwarsliggen, natuurlijk ... Vooral Frankrijk dan, want wanneer het gaat om de toekomst van de Unie zie ik de Europeanen de pro-Angelsaksische krachten binnen het Verenigd Koninkrijk toch steeds meer negeren. Ze moeten maar zelf weten of ze nu meedoen of niet ...

[Dit bericht is gewijzigd door Ineluki op 14-11-2002 11:25]


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen